Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Max Verstappen musel během Velké ceny Saúdské Arábie zkrotit svou frustraci. Za incident s Oscarem Piastrim v první zatáčce, při kterém vyjel mimo trať a získal výhodu, obdržel jezdec Red Bullu pětisekundovou penalizaci.
Verstappen a tým Red Bull s trestem nesouhlasili, nicméně čtyřnásobný mistr světa po závodě odmítl veřejně komentovat situaci, aby předešel možným problémům.
Podobnou zdrženlivost projevil už dříve, například po Velké ceně Singapuru, kde mu za nevhodné komentáře hrozily sankce. Verstappen se tehdy novinářům vyhýbal a organizoval vlastní neformální setkání v paddocku.
Komentátor David Croft připomněl, jak silně Verstappenovi fanoušci reagovali, když se v minulosti na tiskových konferencích ptal na spekulace o možném odchodu Holanďana z Red Bullu, které rozvířil poradce stáje Helmut Marko.
Komentátor David Croft se v rozhovoru pro The Times podělil o zkušenost s Maxem Verstappenem, která vyvolala reakce fanoušků. Když se Croft na tiskové konferenci zeptal na poznámky Helmuta Marka o možném odchodu Verstappena z Red Bullu, jezdec reagoval s nadhledem: „Soustřeďte se na komentování.“ Croft přiznal, že to očekával, a naznačil, že Verstappen si dělal legraci.
„Max a já máme opravdu dobrý vztah. Nikdy jsme se o ničem nehádali, nikdy mě neupozornil, že by se mu něco nelíbilo,“ vysvětlil Croft. Přesto se však dostal do střetu s některými fanoušky, kteří jej na sociálních sítích obvinili za položenou otázku.
„To je moje práce. Lidé si vyberou, na co útočit,“ uvedl Croft. Navzdory negativním reakcím fanoušků dodal, že jej to neodradí a bude nadále pokládat otázky: „Na sociálních sítích musíte mít kůži nosorožce.“
V komentátorské lóži během Velké ceny Abú Zabí 2021 zažil David Croft jeden z nejikoničtějších okamžiků ve Formuli 1, když Max Verstappen v posledním kole porazil Lewise Hamiltona a získal svůj první titul mistra světa.
Croft vzpomínal na tento adrenalinový zážitek, když musel komentovat rozhodující moment, o kterém věděl, že se bude znovu a znovu přehrávat. "Byl to okamžik, kdy jsme vyhráli cenu Bafta, ale na konci jsem musel pronést větu, kterou si budou pamatovat," řekl.
Croft dodal, že i když tento zážitek považuje za velkou čest, nikdy se necítí jako superstar. "Jsem jen hlasem pro lidi v neděli odpoledne," dodal. V roce 2021 byl šampionát jezdců napínavý až do posledního závodu, kdy Verstappen nakonec přetáhl titul z Hamiltonových rukou.
Verstappen se však i nadále soustředí na aktuální sezónu 2025 a neřeší svou budoucnost u Red Bullu, i když jeho možné přestupy jsou častým tématem diskusí.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.
Zak Brown očekává, že mezi Norrisem a Piastrim může v budoucnu dojít ke střetu kvůli jejich ambicím. Zdůraznil však, že McLaren má jasná pravidla a silné vedení, aby podobné situace zvládl.
Isack Hadjar musel na cestě do Formule 1 překonat mnoho překážek, ale nyní, když dostal šanci, ji využívá naplno a zanechává silný dojem.
George Russell, pilot Mercedesu, je přesvědčen, že jeho tým je po pěti závodech v sezóně 2025 „mnohem blíže“ lídrovi šampionátu McLarenu, než se původně očekávalo. Podle Russella se Mercedesu podařilo výrazně zúžit rozdíl a teď už je zcela jasné, že McLaren není jediným tým, který má šanci na titul.