Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Toto Wolff, šéf a generální ředitel Mercedesu, prokázal, že jeho styl vyjednávání s jezdci je velmi proměnlivý. Některé kontrakty probíhají neformálně a téměř přátelsky, jiné jsou podle bývalých jezdců náročné a někdy až tvrdé.
Při prodloužení smlouvy s Lewisem Hamiltonem po roce 2016 Wolff ukázal svůj přátelský přístup. „Byli jsme v mé kuchyni. Řekl jsem mu, že i když se občas s Susie neshodneme, nikdy by mě nenapadlo se rozvést, a pak dodal: ‚A stejně je to s tebou, Lewis.‘“uvedl Wolff pro The Times.
„Nechci rozvod. Jsi nejlepší jezdec. Chci, abys zůstal v našem autě a chceme ti poskytnout to nejlepší možné auto,“ dodal. Po několika hodinách diskuse podle Wolffa dospěli k úplně novému vzájemnému porozumění a dohodě.
Naproti tomu Nico Rosberg, který závodil za Mercedes od roku 2010 do 2016, popsal Wolffův styl při některých vyjednáváních jako náročný. „Toto je hrozný při jednáních. Jeho taktika je zmizet,“ uvedl Rosberg pro Sky F1. Podle něj to nyní zažívá i George Russell: „Snaží se ho zastihnout, ale Toto zmizí.“
Wolff sám odmítá, že by se uchyloval k psychologickým hrám. „Ne, myslím, že jsem spravedlivý. Snažím se vždy vcítit do druhé osoby. Přemýšlím, co bych chtěl dosáhnout, kdybych byl na jeho místě, a co je spravedlivé. Pak se snažím najít správnou rovnováhu,“ vysvětlil pro formula.hu.
Vyjednávání s přáteli je podle Wolffa složitější. „Je vždy těžké vyjednávat s někým, kdo je váš spojenec. Někdo, jehož cíle jsou velmi blízko těm vašim,“ řekl. S Hamiltonem měli období, kdy byli nejlepší přátelé, což kontrakty výrazně komplikovalo.
I přes všechny obtíže Wolff zdůrazňuje, že cílem je udržet rovnováhu mezi udržením vztahu a náročným vyjednáváním. Ačkoliv George Russell dosud nebyl oficiálně potvrzen na sezónu 2026, podle informací PlanetF1.com je jeho pokračování v Mercedesu téměř jisté.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.
Po zisku konstruktérského titulu 2025 v Singapuru varoval Andrea Stella z McLarenu, že teprve před nimi stojí skutečně nejtěžší zkouška.
Alex Palou u londýnského soudu promluvil o svém zklamání z jednání s McLarenem a Zakam Brownem. Jeho slova naznačují, že za původními sliby o Formuli 1 se skrývalo víc, než se zdálo.
Toto Wolff, který má bohaté zkušenosti s napětím mezi týmovými kolegy, poslal do Mclarenu varovný vzkaz.
Podle Flavia Briatoreho čeká Lewise Hamiltona u Ferrari zásadní zlom. Po náročném začátku působení u italské stáje naznačil, že v příštím roce by se mohlo odehrát něco, co všechno změní.
Bývalý závodník Formule E Sam Bird naznačil, že by Red Bull mohl uvažovat o nahrazení Yukiho Tsunody mladším talentem Isackem Hadjarem. Podle něj by takový krok mohl být logický pro optimalizaci jezdecké sestavy týmu.