Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
Alexander Albon začal svou kariéru ve F1 v roce 2019 u týmu Toro Rosso, dnes Racing Bulls. Během sezóny ukázal velký talent a byl povýšen do Red Bullu, kde závodil po boku Maxe Verstappena. „V osmi z devíti závodů se mi podařilo skončit v první šestce,“ vzpomíná Albon na své tehdejší úspěchy.
Rok 2020 však přinesl mnohem větší výzvy. Albon skončil sedmý v poháru jezdců se 105 body, o 109 bodů za svým týmovým kolegou, který obsadil třetí místo. Výsledek vedl k jeho demisi z Red Bullu a přechodu na pozici testovacího a rezervního jezdce.
Po roce mimo závodní pole se vrátil v roce 2022 do F1 jako jezdec Williamsu, kde nahradil George Russella. Od té doby postupně získával zkušenosti a zlepšoval své výsledky, čímž si vybudoval stabilní postavení ve středním poli.
Sezóna 2025 pokračuje pro Thajce vzestupně. Díky lepšímu výkonu Williamsu zaznamenal tři pátá místa v Austrálii, Miami a Imole a momentálně je osmý v poháru jezdců se 54 body, jen deset bodů za Kimim Antonellim z Mercedesu. „Řekl bych, že ano, zatím je to moje nejlepší sezóna. Uvidíme, jak dopadne druhá polovina roku, ale cítím, že jezdím dobře,“ komentoval Albon před GP Maďarska.
Albon vyzdvihl, že základem jeho úspěchu je kombinace konzistence a kvalitního auta. „Cítím, že jsem byl konzistentní, využíval každou příležitost a nedělal chyby, což je vždy dobré znamení. Navíc mám auto, které mi umožňuje sbírat body. Dříve to tak samozřejmé nebylo,“ uvedl.
Ke svému týmu Williams pak přidal pochvalu pro všechny členy. „Jsem opravdu hrdý na všechny. Udělali jsme obrovský krok kupředu a výsledky to potvrzují. Dokázali jsme optimalizovat téměř každý závod, který jsme dokončili, a letos vše funguje tak, že téměř pokaždé bodujeme,“ dodal.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.
Alex Jacques z F1 TV tvrdí, že Toto Wolff stále cítí následky, když před deseti lety přišel o Maxe Verstappena. Podle Jacquese ho tato zkušenost motivovala k tomu, aby dal Kimimu Antonellimu příležitost debutovat ve Formuli 1 hned v jeho první sezóně.
Helmut Marko označil rozhodnutí Maxe Verstappena zůstat u Red Bullu za logické, protože v době nejistoty před rokem 2026 je stabilita tou nejbezpečnější volbou. Verstappen sám zdůraznil, že se soustředí na nové regule a chce s týmem zůstat konkurenceschopný od samého začátku.
David Coulthard upozornil, že rivalita mezi týmovými kolegy může posouvat jezdce vpřed, ale zároveň ohrožovat spolupráci a výsledky týmu. Podle něj nejlepší jezdci dokážou soupeřit naplno, aniž by si zbytečně komplikovali práci navzájem.
Carlos Sainz je přesvědčený, že jeho přestup z Ferrari do Williamsu pro sezonu 2025 byl správný, ačkoli start u nového týmu byl náročný.
Helmut Marko z Red Bullu potvrdil, že budoucnost Yukiho Tsunody pro sezonu 2026 zatím není jasná a konečné rozhodnutí ohledně jeho místa v týmu padne až po letní přestávce, přičemž vedení pečlivě zvažuje všechny možnosti.
Oscar Piastri, mladý talent McLarenu, se dočká v roce 2026 vlastního vyhlídkového ochozu na hlavní rovince okruhu Albert Park. Tým tak chce oslavit jeho rostoucí význam a poskytnout fanouškům jedinečný zážitek sledovat jeho závody z bezprostřední blízkosti.
Ralf Schumacher kritizoval Lewisa Hamiltona za „divadelní“ gesta na okruhu. Podle něj se Hamilton pomalu adaptuje na podmínky ve Ferrari.
Max Verstappen přijímá pokles formy Red Bullu a soustředí se na učení s aktuálním vozem. Jeho cílem je být připraven na technické změny v roce 2026.
Na Esports World Cupu v Rijádu zavzpomínal Lando Norris na své dětství plné motorek, které formovalo jeho závodnické schopnosti. Britský pilot McLarenu přiznal, že právě tyto zkušenosti ho naučily odvaze, soustředění a soutěživému duchu, který dnes uplatňuje ve Formuli 1.