Každý start nové sezóny Formule 1 je napínavý, ale stejně tak budí emoce i návrat populárního seriálu Drive to Survive. Lando Norris si však nebral servítky a odhalil, co mu na nové řadě vadí.
Nejnovější, sedmá sezóna populárního seriálu Drive to Survive se objevila na Netflixu krátce před Velkou cenou Austrálie a opět nabídla dramatický pohled na dění v uplynulé sezóně Formule 1. Fanoušci vidí triumf Maxe Verstappena, ale i výkonnostní vzestup McLarenu a Landa Norrise.
Právě Norris však přiznal, že má k seriálu jednu výhradu. I když oceňuje jeho přínos pro popularizaci F1, nelíbí se mu způsob, jakým tvůrci někdy upravují realitu ve prospěch dramatu. „Některá prohlášení jsou prostě nepravdivá,“ prohlásil jezdec McLarenu v rozhovoru pro CNBC.
Britský pilot přiznal, že populární dokumentární série Drive to Survive významně pomohla Formuli 1 získat nové fanoušky a přiblížit zákulisí závodního světa. „Lidé nás teď vidí více jako osobnosti a vidí, jak to uvnitř týmů funguje,“ řekl jezdec McLarenu.
Zároveň však upozornil na negativní stránku seriálu. Tvůrci podle něj často vytrhávají věci z kontextu a vytvářejí příběhy, které nejsou pravdivé.
„Říká se o vás spousta věcí, které nejsou pravdivé, nebo vybírají jen určité části rozhovorů a neukazují celý obraz,“ kritizoval Norris. Dodal, že v minulosti ho některé zkreslené informace ovlivňovaly, zejména v mladších letech. „Někdy se překračují hranice a vznikají úplně falešná prohlášení,“ uzavřel jezdec.
Natáčení osmé sezóny dokumentární série Drive to Survive je již v plném proudu. Tvůrci pořadu byli spatřeni při předsezónních testech v Bahrajnu, kde zaznamenávali rozhovory jezdců. Jedním z hlavních taháků nové série má být odchod Lewise Hamiltona do Ferrari, přestože sedminásobný mistr světa se dosud v pořadu objevoval spíše sporadicky.
Významnou roli by měl sehrát i Lando Norris, který patří k hlavním favoritům na ukončení nadvlády Maxe Verstappena. Britský jezdec je mimo závodní dráhu obrovskou hvězdou a pravidelně plní tribuny v Silverstonu.
Seriál je však často kritizován za manipulativní střih a zkreslování reality. Například v sedmé sezóně nebyla zmíněna diskvalifikace George Russella z Velké ceny Belgie 2024, což mohlo vést ke zkreslenému vnímání vítězství. Takové nepřesnosti pak mohou jezdce dostávat do nepříjemných situací a vyvolávat nechtěnou kritiku na sociálních sítích.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.