Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Lorenzo Leclerc, který je o devět let starší než Charles, se začátkem týdne svezl jako poslední z bratrů ve Voze F1. Test mu umožnil právě jeho bratr Charles Leclerc ve Ferrari SF-90. Charles na svůj instagram napsal „Teď už všichni tři bratři Leclercové řídili vůz F1".
Lorenzo byl nejlepším přítelem Julese Bianchiho. Tragédie, která postihla Bianchiho při Velké ceně Japonska v roce 2014, kdy utrpěl těžká zranění a o rok později zemřel, zanechala hlubokou stopu nejen v motorsportu, ale i v osobním životě Lorenza.
„Byl to pro mě i pro Lorenza obrovský šok,“ vzpomíná Charles Leclerc na dobu, kdy jeho starší bratr přišel o blízkého přítele. „Jules byl nejen talentovaný jezdec, ale i člověk, který nám všem ukázal, co znamená vášeň pro závody.“
Charles nikdy neměl úplný přehled o tom, jak přesně Lorenzo působil ve Ferrari. Přesto si váží jeho schopnosti zvládat tlak a zároveň stát při rodině. „Viděl jsem, jak se snažil dělat všechno správně, nejen pro sebe, ale i pro nás,“ říká Charles.
Podle něj Lorenzo často fungoval jako mentor, nejen v závodním prostředí, ale i v osobním životě. „Mám štěstí, že mám bratra, který mi ukázal, co znamená zodpovědnost a oddanost,“ říká mladší z bratrů.
Vzpomínky na Bianchiho a jeho tragický osud zanechaly u obou bratrů hluboký respekt k nebezpečí motorsportu. „Jules nám připomněl, že i v největší vášni musíme být opatrní a vážit si každého okamžiku,“ poznamenává Charles.
I přes osobní ztráty a náročné okamžiky Charles vidí Lorenza jako vzor. „Pro mě je Lorenzo nejen bratrem, ale i mentorem a někým, kdo vždy stojí za rodinou. To je něco, co si budu vážit navždy.“
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.
Po zisku konstruktérského titulu 2025 v Singapuru varoval Andrea Stella z McLarenu, že teprve před nimi stojí skutečně nejtěžší zkouška.
Alex Palou u londýnského soudu promluvil o svém zklamání z jednání s McLarenem a Zakam Brownem. Jeho slova naznačují, že za původními sliby o Formuli 1 se skrývalo víc, než se zdálo.
Toto Wolff, který má bohaté zkušenosti s napětím mezi týmovými kolegy, poslal do Mclarenu varovný vzkaz.
Podle Flavia Briatoreho čeká Lewise Hamiltona u Ferrari zásadní zlom. Po náročném začátku působení u italské stáje naznačil, že v příštím roce by se mohlo odehrát něco, co všechno změní.
Bývalý závodník Formule E Sam Bird naznačil, že by Red Bull mohl uvažovat o nahrazení Yukiho Tsunody mladším talentem Isackem Hadjarem. Podle něj by takový krok mohl být logický pro optimalizaci jezdecké sestavy týmu.