Poslední příprava před kvalifikací, která rozhodne o postavení na startu pro finále letošní sezóny, vyšla velice dobře týmu Ferrari. Vettel si v závěrečné části tréninku dokázal najít optimální prostor a zdolal všechny soupeře.
Za slunečného počasí začal poslední trénink poměrně poklidně, jako první na trať vyjeli Vettel a Grosjean, ovšem šlo o klasický out lap, první měřený výkon zajel až po necelých deseti minutách Daniil Kvjat, ovšem čas 1:49,133 dával tušit, že šlo spíš o demonstrativní záležitost, protože Toro Rosso mělo v předchozích trénincích určité problémy.
Více vypovídající bylo Pérezovo kolo (1:44,046), pak už se do "práce" začali chystat i největší favorité. Zvolili ale odlišné přístupy, zatímco Ferrari šli od počátku do boje s ultraměkkou směsí, Red Bull i Mercedes začali na superměkké. Bylo to zajímavé srovnání, protože piloti těchto stájí se v pořadí promíchávali mezi sebe. Na superměkkých byl nejlepší Hamilton (1:42,120), za ním pak následoval Verstappen - 1:42,461. Ricciardo v této společnosti držel třetí místo výkonem 1:42,609 (což si později vylepšil na 1:42,301) a teprve pak se pohyboval největší kandidát na mistrovský titul Rosberg - 1:42,695. Nico se postupně zlepšoval přes 1:42,658 až k 1:42,176, ale tihle všichni nestačili na Vettela, který na ultraměkké směsi vykouzlil 1:42,034 a později se ještě zlepšil na 1:41,967.
Problémy v tréninku se nevyhnuly opět Sainzovi, který v nájezdu do hotelového komplexu udělal hodiny a dlouho pak u jeho jména svítil hrůzný čas 2:08,441. Ještě hůř na tom byl Nico Hülkenberg, na jehož Force Indii mechanici velice úporně pracovali prakticky celou polovinu tréninku. Nico pak zkusil rychle jedno kolo na superměkké směsi (1:43,576) a stejně jako ostatní s vrhl do závěrečných kvalifikačních simulací.
Tu si vyzkoušelo jako první duo Mercedesů v těsném závěsu, Rosberg sice dokázal "zfialovět" časy v prvním a třetím sektoru, porazil Vettela, ale jeho čas nestačil na Hamiltona, který ho vzápětí těsně překonal. Jenže krátce nato vyrazil na trať Sebastian Vettel, jeho časy ovládly všechny tři sektory a čtyřnásobný mistr světa vylétl na první místo s náskokem téměř tří desetin na Hamiltona. To bylo velké překvapení a čekalo se, zda soupeři dokáží odpovědět. Na Ricciardovi bylo vidět, že mu ultraměkká směs moc nesedí, Verstappen ohrozil Vettela v prvním sektoru, ale nakonec, i když se jako druhý na trati dostal pod hranici 1:41,0, také jemu chyběla více než desetina.
V samotném závěru se ještě přidal k těmto dvěma pilotům Kimi Räikkönen, a s odřenými zády i hlavou proklouzl pod 1:41,0 (nikomu jinému než Verstappenovi a oběma pilotům Ferrari se to nepodařilo), ale nutno také přiznat, že Hamilton si opět stěžoval na problémy s vozem a poslední pokusy už neabsolvoval. A když i Rosberg zůstal u průměrných časů, mohli slavit u Ferrari částečný úspěch.
K vidění byly ještě jedny hodiny, o které se postaral Felipe Massa před první vracečkou, ale obešly se bez dalších následků. Bylo však vidět, že se Brazilec se svým Williamsem hodně pere. V jednu chvíli se také zdálo, že tréninkové výsledky budou mít zajímavou podobu, protože na 10. místě figuroval hrdina z Brazílie Felipe Nasr, ale jak ostatní piloti zajížděli lepší časy, klesal zase zpět do obvyklých vod. Jiné to bylo s Gutiérrezem, který se vyšvihl na 6. příčku a nakonec uhájil první desítku. Složení na prvních šesti pozicích nám přináší obvyklá jména, ale v hodně netradičním pořadí. Uvidíme, co nám přinese kvalifikace, která už na nás čeká za půldruhou hodinu.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.
Max Verstappen odstartuje závod na Interlagosu z boxové uličky poté, co byl už v Q1 vyřazen z kvalifikace. Red Bull po neúspěchu provedl změny v nastavení vozu, což šampiona čeká náročná stíhací jízda.
Lewis Hamilton opouštěl Interlagos po kvalifikaci s viditelným zklamáním, když se musel spokojit s 13. místem.
Lando Norris opět ukázal skvělou formu během napínavé kvalifikace na okruhu Interlagos. Britský jezdec naznačil, že v boji o titul mistra světa bude i nadále patřit mezi hlavní favority.
Oscar Piastri havaroval za mokrých podmínek na Interlagosu, což mu výrazně zkomplikovalo boj o titul a zvětšilo náskok jeho týmového kolegy v průběžném pořadí šampionátu.
Gabriel Bortoleto havaroval během brazilského sprintu a jeho vůz utrpěl vážná poškození. Pilot byl preventivně odeslán do lékařského centra .
Lando Norris v Brazílii zvládl napínavý sprint s bravurou, když odolal dravému útoku Kimiho Antonelliho a dojel si pro vítězství. Zatímco Brit potvrdil své mistrovské ambice, jeho největší soupeř v boji o titul Oscar Piastri skončil po nehodě mimo hru a způsobil přerušení závodu červenými vlajkami.
Lídr šampionátu Lando Norris odstartoval víkend v São Paulu ve velkém stylu, když si na legendárním okruhu Interlagos zajistil pole position pro sobotní sprint.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.