Bývaly časy, kdy se piloti se zalíbením shromáždili před obrazovkami a sledovali zápasy fotbalových šampionátů. Druhý trénink se vešel mezi dvě utkání, ovšem ani v jednom neměla současná smečka F1 svého přímého favorita, snad jen u Red Bullu mohli držet palce Rakušanům, kteří začali hrát po skončení tréninku.
Druhý trénink se odehrával za slunného počasí, teplota vystoupala na příjemných 24°C (trať byla podstatně teplejší - 43°C), vlhkost vzduchu činila 54 % a vanul poměrně silný vítr o síle 15,8 km/h. Piloti opět nazuli pneumatiky o tvrdosti C3-C1.
Hamilton byl na trati první a také mu patřil premiérový měřený čas - 1:15,057, ovšem vzápětí ho překonal Norris (1:14,197), ovšem tyto časy nebyly nijak průkazné, protože až na piloty Williamsu a Piastriho nasadili všichni středně tvrdou směs. Nejlépe se na ní vedlo Russellovi (1:14,089), naopak další z nepovedených vstupů do tréninku zaznamenal Pérez čase podstatně horším (1:15,460). Většina zúčastněných zajela jeden až dva časy, největší problémy měli muži za volanty svých vozů v zatáčkách 9 a 10, kde se často za koly jejich vozů prášilo.
Po první dvacetiminutovce se celé pole stáhlo do boxů a nastala desetiminutovka "kvalifikačních" pokusů. První na červených pneu vyrazil Sargeant (1:15,070), ale hodnotný výkon předložil vzápětí Sainz jr., jemuž se podařily všechny fialové sektory. Nicméně Hamilton ukázal svou sílu a po několika minutách mu jeho čas sebral. Vůbec poslední, kdo zajel čas na nejměkčí směsi byl Pérez, ale opět se ztratil až v druhé desítce.
Druhou polovinu pak piloti věnovali kvalifikačním simulacím, někteří nazuli měkkou, jiní středně tvrdou směs, ale časy už zůstávaly stejné a nikdo neměl snahu se zlepšovat - většinou na nejlepší Hamiltonův čas ztráceli pět až sedm vteřin. Pokud bychom měli hovořit o nějakém překvapení, pak to zcela určitě byly vozy Alpine a zejména Pierre Gasly, jenž si s časem na měkké směsi dával načas a zajel ho jako předposlední; stejně tak se dost vysoko prodral i Bottas.
Rozpaky vládly u Red Bullu, kde si Verstappen stěžoval na chování vozu při výjezdu ze zatáček. Ačkoliv na trati bylo poměrně rušno, jedinou stížnost vyslal do radiokomunikace Zhou, jemuž bránil v rychlejšímu pohybu Cunoda. Nemile určitě byli překvapeni piloti Williamsu na samotném chvostu, stejně jak i Stroll, jenž působil hodně rozpačitě.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.
Lewis Hamilton si z Bahrajnu odvezl dosud nejlepší výsledek ve službách Ferrari. Po startu z devátého místa dojel pátý a sám přiznal, že konečně zjistil, jak dostat ze svého monopostu maximum. "Začíná to dávat smysl," vzkázal po závodě spokojený britský šampion.
Šéf Red Bullu Christian Horner vysvětlil, že za problémy při zastávkách v boxech v Bahrajnu mohl vadný kabelový svazek v boxovém vybavení. Ten způsobil poruchu semaforu, což tým připravilo o cenné sekundy.
Max Verstappen vyjádřil zklamání nad výkonem Red Bullu ve Velké ceně Bahrajnu, kde skončil na šesté pozici, a přiznal, že tým aktuálně nemá na boj o titul. Kvůli technickým problémům a špatnému tempu auta se objevily spekulace o možné změně týmu na konci sezóny.