Bývaly časy, kdy se piloti se zalíbením shromáždili před obrazovkami a sledovali zápasy fotbalových šampionátů. Druhý trénink se vešel mezi dvě utkání, ovšem ani v jednom neměla současná smečka F1 svého přímého favorita, snad jen u Red Bullu mohli držet palce Rakušanům, kteří začali hrát po skončení tréninku.
Druhý trénink se odehrával za slunného počasí, teplota vystoupala na příjemných 24°C (trať byla podstatně teplejší - 43°C), vlhkost vzduchu činila 54 % a vanul poměrně silný vítr o síle 15,8 km/h. Piloti opět nazuli pneumatiky o tvrdosti C3-C1.
Hamilton byl na trati první a také mu patřil premiérový měřený čas - 1:15,057, ovšem vzápětí ho překonal Norris (1:14,197), ovšem tyto časy nebyly nijak průkazné, protože až na piloty Williamsu a Piastriho nasadili všichni středně tvrdou směs. Nejlépe se na ní vedlo Russellovi (1:14,089), naopak další z nepovedených vstupů do tréninku zaznamenal Pérez čase podstatně horším (1:15,460). Většina zúčastněných zajela jeden až dva časy, největší problémy měli muži za volanty svých vozů v zatáčkách 9 a 10, kde se často za koly jejich vozů prášilo.
Po první dvacetiminutovce se celé pole stáhlo do boxů a nastala desetiminutovka "kvalifikačních" pokusů. První na červených pneu vyrazil Sargeant (1:15,070), ale hodnotný výkon předložil vzápětí Sainz jr., jemuž se podařily všechny fialové sektory. Nicméně Hamilton ukázal svou sílu a po několika minutách mu jeho čas sebral. Vůbec poslední, kdo zajel čas na nejměkčí směsi byl Pérez, ale opět se ztratil až v druhé desítce.
Druhou polovinu pak piloti věnovali kvalifikačním simulacím, někteří nazuli měkkou, jiní středně tvrdou směs, ale časy už zůstávaly stejné a nikdo neměl snahu se zlepšovat - většinou na nejlepší Hamiltonův čas ztráceli pět až sedm vteřin. Pokud bychom měli hovořit o nějakém překvapení, pak to zcela určitě byly vozy Alpine a zejména Pierre Gasly, jenž si s časem na měkké směsi dával načas a zajel ho jako předposlední; stejně tak se dost vysoko prodral i Bottas.
Rozpaky vládly u Red Bullu, kde si Verstappen stěžoval na chování vozu při výjezdu ze zatáček. Ačkoliv na trati bylo poměrně rušno, jedinou stížnost vyslal do radiokomunikace Zhou, jemuž bránil v rychlejšímu pohybu Cunoda. Nemile určitě byli překvapeni piloti Williamsu na samotném chvostu, stejně jak i Stroll, jenž působil hodně rozpačitě.
Roman Staněk získal v Abú Zabí svou druhou pole position letošní sezony a v nedělním závodě může zaútočit na další vítězství.
Lando Norris ukázal v Abu Dhabi svou rychlost už v prvním tréninku, když těsně porazil Maxe Verstappena, zatímco jeho týmový kolega Oscar Piastri musel kvůli závazkům mladého jezdce vynechat tuto část víkendu.
Juan Pablo Montoya vidí náročný víkend McLarenu v Kataru jako tiché varování, které může tým připravit na závěrečný souboj v Abu Dhabí.
Japonský pilot Yuki Tsunoda přiznal, že skutečnost jeho odsunutí z boje o závodní sedačku Red Bullu pro sezonu 2026 na něj ještě plně nedolehla.
Charles Leclerc se v Abú Zabí představí na trati společně se svým bratrem Arthurem, který nahradí Lewise Hamiltona během prvního volného tréninku.
Lewis Hamilton se otevřeně vyjádřil k současné generaci vozů Formule 1 a naznačil své obavy z nadcházejících technických změn v příští sezóně.
Lando Norris, Max Verstappen a Oscar Piastri vystoupili před novináři před finále sezony v Abú Zabí a snažili se působit co nejklidněji.
Lewis Hamilton poukázal na problém, který podle něj v letošní sezoně výrazně ovlivnil atmosféru uvnitř Ferrari. Podle něj tlak zvenčí na piloty výrazně zatížil psychiku celé stáje.
McLaren vstupuje do závěrečného závodu sezony v Abú Zabí s jasným cílem zajistit, aby jeden z jeho jezdců porazil Maxe Verstappena a získal titul, aniž by tým zasahoval do přirozeného souboje mezi Oscarem Piastrim a Landem Norrisem.
Oscar Piastri vynechá úvodní páteční trénink v Abú Zabí, aby McLaren splnil pravidlo nasazení nováčka, a jeho vůz převezme testovací jezdec Pato O’Ward, který týmu poskytne cenná data.
Lewis Hamilton přiznal, že po Velké ceně Kataru vůbec netušil, že Max Verstappen závod vyhrál, a jeho reakce odhalila napětí a dramatický vývoj boje o titul.
Red Bull oznámil významné změny v jezdecké sestavě pro nadcházející sezonu, které posílí dynamiku týmu. Mladí talentovaní jezdci získávají nové příležitosti a oba týmy se připravují na náročný rok 2026.