Maďarsku nebyla předvídána dlouhá existence v kalendáři F1. Pomalá trať, nezajímavá, nehledě na další stesky pilotů. Zdání klame, zanedlouho to bude 40 let, kdy se tu poprvé jela, tehdy ještě premiérově za Železnou oponou, první Grand Prix
Pohled na nebe nad Hungaroringem byl plný otazníků, kupovité mraky nevěstily nic dobrého a pár kapek asi plně zaměstnávalo odpovědné pracovníky týmů, hloubajících nad meteostanicemi - ostatně 71 % vlhkost vzduchu leccos naznačovala. Poměrně chladné počasí (18°C) a tím pádem i nepříliš ohřátá trať (26°C) byla pro volbu pneumatik, k tomu je nutné přičíst i poměrně silný vítr - 15,1 km/h. Startovní pole se rozdělilo na téměř stejné poloviny - nejměkčí směs zvolili Russell, Norris, Verstappen, Ricciardo, Gasly, Stroll, Vettel a Cunoda. Gasly navíc po potížích v kvalifikaci vyměnil nějaké části motoru u svého vozu, takže startoval z boxů.
Hned v první zatáčce si mohli diváci na chviličku oddechnout, protože se neopakoval loňský soumrak favoritů, ale bez ztráty kytičky se první kolo neobešlo. Hned po startu se "potkali" Vettel s Albonem, o kousek dál se vedle sebe korektně nevešli Magnussen s Bottasem. Výsledkem byl jedno kolo trvající virtuální safety car, protože na trati zůstalo nemálo trosek.
Pak už se začalo závodit. Russell si držel od těla obě Ferrari, Hamilton se prosmýkl ze sedmého místa na páté, Verstappen a Pérez se pustili do stíhací jízdy. Max si poradil s Alonsem (5. kolo) a Oconem (7.), Sergio ho napodobil v 7. kole (Alonso) a devátém (Ocon). To už se obhájce titulu přiblížil k Hamiltonovi a oba ukázkově v 13. kole zdolali Norrise, vzápětí však vyslal Holanďan na boxovou zídku varování v podobě prokluzující spojky - ovšem na časech to bylo znát jen malou chvilku.
První z uchazečů o vítězství zajeli do boxů vedoucí Russell a Verstappen, ovšem zatímco George neabsolvoval ideální pit-stop kvůli potížím s pravým předním kolem, u Red Bullu bylo vše v pořádku. Následoval Sainz jr. (18. kolo) a Pérez (19.), dále Hamilton (20.) a Leclerc. Po výměnách, kdy všichni nazuli buď nově nebo opakovaně středně tvrdou směs, se Leclerc přiblížil Russellovi a po sérii útoků ho v 31. kole předjel. U Red Bullu odvolali Verstappena do boxů podruhé v 39. kole a poté Holanďan doslova letěl. Sice netrhal rekordy v časech na jedno kolo, ale vytrvale se posouval vpřed, také proto, že ho Pérez před sebe ve 40. kole bez potíží pustil. Jeho soupeři zajeli do boxů současně, ale zatímco Russel nasadil další sadu žlutých, Leclerc dostal nejtvrdší směs. A záhy se ukázalo, že to nebylo nejlepší řešení, byť podobně postupovaly i další týmy. Už v první zatáčce 41. kola si Verstappen Leclerca vychutnal, ovšem v zatáčce 13 udělal hodiny a musel čelit útoku dvojice Russell-Pérez. Ubránil se, navíc Sergio se dostal před Brita, ovšem o dvě kola později zajel do boxů i on.
Verstappenovi trvalo pouhá čtyři kola, než si vzal svou pozici zpět. Bylo jasné, že Sainz jr. a Hamilton pojedou do boxů, což se u Španěla stalo v kole osmačtyřicátém, Lewis si počkal do 52. okruhu. Oba nasadili nejměkčí, ale Hamiltonovi pneumatiky sedly mnohem lépe. Leclerc se v té době bránil Russellovi, ale když v nájezdu do 54. kola vyrovnával ve zatáčce 14 dva smyky, neměl šanci. Ihned poté ho tým povolal do boxů a nasadil - bohužel už použitou - červenou sadu, ovšem spadl až za Péreze. Bojovně naladěný Hamilton v 63. kole odsunul za sebe Sainze jr. a o dvě kola později si prohodil místo s Russellem - George se neměl jak bránit, protože jeho pneumatiky už byly podstatně unavenější. Leclerc se ještě pokoušel stáhnout Péreze a snad doufal v podobný scénář jako ve Francii, kde Mexičana překvapil Russell, jenže VSC aktivovaný po odstavení Bottasovy alfy v zatáčce 11 mu pouze umožnil se dostat Checovi na dostřel, víc ne.
Solidně až nenápadně si vedli Norris, Alonso a Ocon. Dokázali udržet své pozice a eliminovat škody - jejich souboje se soupeři byly spíše dílem rozdílných strategií. Ricciardo prožil další z méně úspěšných víkendů - ve 47. kole zajel ve stejné chvíli k výměně pneumatik se Strollem a jejich souboj o kolo později skončil kolizí ve třetí zatáčce, po níž se Kanaďan dostal do hodin, ovšem bez následků, a Australan byl označen jako původce kolize s pětivteřinovým trestem. Stroll se v samotném závěru opět dostal do souboje s Vettelem, ale tentokrát zasáhlo vedení týmu a v 67. kole Lance pustil Sebastiana před sebe pro poslední bod.
Při výčtu hodin nesmíme zapomenout na Cunodu, jehož AlphaTauri se roztočila už ve 35. kole po projetí šikany na opačném konci tratě. Ačkoliv byli někteří experti přímo na místě, tak si nevšimli skutečnosti, že levý konec Magnussenova předního křídla po kontaktu s Bottasem vyhodnotilo vedení závodu jako nebezpečný, Dán dostal černooranžovou vlajku a musel hned na počátku závodu do boxů, čímž padly jeho naděje na lepší umístění.
Týmy a piloti si nyní užijí čtyřtýdenní dovolenou, i když je jasné, že s rukama v klíně sedět nebudou. Osud šampionátu, jenž vstoupil do druhé poloviny, se však jeví jako téměř rozhodnutý. Precizní Red Bull asi stále tápající Ferrari těžko ohrozí, spíš by se vzpínající koník měl ohlížet za sebe, aby brzy na své kůži nepocítil hrot jednoho z konců třícípé hvězdy.
Sprintová kvalifikace v Austinu nabídla dramatické momenty na čele startovního roštu. Max Verstappen předvedl silný výkon, který přinesl napínavý souboj s piloty McLarenu.
V prvním tréninku v Austinu ukázal Lando Norris svou rychlost, když překonal Nich Hülkenberga a Oscara Piastriho. Charles Leclerc v technických problémech.
Lewis Hamilton reaguje na spekulace o možném přesunu Christiana Hornera do Ferrari.
Charles Leclerc prožívá s Ferrari další náročnou sezonu a kolem jeho budoucnosti v týmu začaly narůstat spekulace. Před víkendem ve Spojených státech podal vyjádření.
Zak Brown ostře reagoval na spekulace a označil je za „naprosto směšné“, když někdo naznačil, že by nechtěl Oscara Piastriho v McLarenu v roce 2023.
Oscar Piastri se vyjádřil k reakci médií a fanoušků po incidentu s Landem Norrisem v Singapuru a komentoval spekulace o preferencích McLarenu.
Mercedes potvrdil, že i pro sezónu 2026 zůstanou v týmu George Russell a Kimi Antonelli, přičemž Russell zároveň poskytl bližší informace o podmínkách své nové smlouvy.
Max Verstappen se vyjádřil k aktuální debatě kolem interního přístupu McLarenu a naznačil, že tým si současnou situaci do jisté míry způsobil sám.
Většina týmů Formule 1 představila pro Grand Prix USA speciální lakování, která slibují vizuálně atraktivní podívanou.
Ve středu se v Londýně nečekaně setkali tři nejvlivnější osobnosti F1, což vzbudilo pozornost a překvapení mezi fanoušky i odborníky motorsportu.
Mercedes po několika měsících spekulací konečně oznámil, kdo bude tvořit jejich jezdeckou dvojici v revolučním roce 2026.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.