Michelin se po neúspěšných pokusech vrátit do F1 nevzdal naděje, že královnu motoristického sportu opět jednou dobude. Prozatím se zaměřil spíše na mediální oblast, což může být první krok k jeho návratu na sportovní kolbiště.
Francouzský výrobce pneumatik bedlivě sledoval od roku 2006, kdy opustil Formuli 1, vývoj v oblasti "černého zlata". Jeho rozhodnutí prozatím nekonkurovat Pirelli má důvod v ekonomice - pro Michelin by bylo nerentabilní investovat prostředky do výroby třináctipalcových pneumatik, které budou využívány už jen jednu sezónu. Jeho zástupci také tvrdí, že nejsou zastánci politiky vysokého opotřebení pneumatik.
Jak uvedl šéf sekce motorsportu Pascal Couasnon, rozhodnutí Michelinu může v budoucnu změnit inovativní přístup. Mělo by jít o způsob, jakým se Francouzi prezentují v MotoGP, kde možnosti různých voleb pneumatik dělají závody mnohem více nepředvídatelné. Pokud bude tato varianta možná i v F1, otevřou se nové obzory.
"Položil bych takovou otázku: »Je dnešní F1 dobrá?« Výrobci a dodavatelé pneumatik budou ochotni riskovat, pokud se jim to nějakým způsobem vyplatí. Podívejme se na MotoGP. Dodáváme tři typy pneumatik dopředu a dozadu a jezdci si sami mohou vybrat. Takže závod může skončit se třemi různými variantami pneu na stupních vítězů. Nejlepší kompliment jsme obdrželi od novinářů, kteří uvádějí, že Michelin vytvořil válku pneumatik v rámci jedné značky - a to bychom rádi zavedli i v F1," vysvětluje své záměry Couasnon.
Michelin vstoupil do F1 poprvé s Renaultem v roce 1977 a zaskočil konkurenční americkou značku GoodYear radiálními výrobky. Když se Američané z F1 stáhli, krátce značka s legendárním maskotem Bibendem zásobovala celé pole. První závod vyhrál pro Francouze Jean-Pierre Jabouille v Grand Prix Francie 1979 na trati v Dijon-Prénois.
"Nesmíme zapomínat ani na kategorii endurace GT's, kam dodáváme speciální pneumatiky pro každé auto. Existují velké rozdíly mezi Ferrari, Porsche, Astonem a Corvettou. A nemohou si stěžovat, protože pracujeme opravdu hodně tvrdě na tom, aby každý dostal co nejlepší možný balíček, takže pak mohou téměř všichni bojovat o vysoké pozice. Tuto filozofii bychom rádi přenesli i do F1," končí své úvahy Couasnon.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.