George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
George Russell po dlouhém období spekulací konečně potvrdil, že jeho budoucnost u Mercedesu je jistá a vztah s Totem Wolffem zůstává pevný. „Ano, tým se o mě stále stará,“ řekl Russell pro Sky F1 a dodal, že je velmi spokojený s výsledkem jednání. „Kdybych nebyl, smlouvu bych nepodepsal. Jsem šťastný. Opravdu šťastný.“
Britský jezdec rovněž upřesnil, že jeho nová smlouva obsahuje klauzuli, která automaticky prodlouží kontrakt na sezonu 2027, pokud dosáhne stanovených výkonů v roce 2026. „Je to něco, co jsem dosud veřejně neřekl, ale sedadlo na rok 2027 mám ve svých rukou. Nebudu být nikým strháván,“ uvedl pro The Telegraph.
Nová dohoda ukončila měsíce spekulací o jeho budoucnosti, během nichž se objevovaly dohady, že Mercedes mohl zvažovat příchod Maxe Verstappena z Red Bullu. Russell sám přiznal, že jednání o Verstappenově potenciálním přestupu „probíhala“ a zpomalila rozhodování o jeho vlastní smlouvě. Verstappen nakonec zůstal u Red Bullu do konce sezóny 2028.
George Russell zdůraznil, že jeho hlavní prioritou je vítězství, nikoli peníze nebo sponzorské závazky. „Chci vyhrávat, to je moje číslo jedna,“ řekl.
Pro Russella je klíčový také vztah s Totem Wolffem, který spolu s manželkou Susie a manažerem Harrym Sodenem doprovází jeho kariéru od začátku. „Mohl být přísnější, kdyby chtěl, ale odměňuje ty, kteří odvádějí práci a zajišťuje, aby byli lidé spokojení,“ dodal.
I přes spekulace o změně managementu Russell zůstává pevně u Mercedesu. „Situace se příští rok nebude opakovat. Pokud budu podávat výkony, 100 procentně zůstanu,“ uzavřel.
Nová smlouva potvrzuje stabilitu jeho pozice a jasně vymezuje ambice na nadcházející sezóny, přičemž Britova loajalita k Wolffovi a týmu zůstává nezměněná. Tento krok zároveň Mercedesu poskytuje flexibilitu a uklidňuje spekulace o možných přestupech, zatímco Russell si zajišťuje kontrolu nad svou budoucností ve Formuli 1.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.