George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
George Russell po dlouhém období spekulací konečně potvrdil, že jeho budoucnost u Mercedesu je jistá a vztah s Totem Wolffem zůstává pevný. „Ano, tým se o mě stále stará,“ řekl Russell pro Sky F1 a dodal, že je velmi spokojený s výsledkem jednání. „Kdybych nebyl, smlouvu bych nepodepsal. Jsem šťastný. Opravdu šťastný.“
Britský jezdec rovněž upřesnil, že jeho nová smlouva obsahuje klauzuli, která automaticky prodlouží kontrakt na sezonu 2027, pokud dosáhne stanovených výkonů v roce 2026. „Je to něco, co jsem dosud veřejně neřekl, ale sedadlo na rok 2027 mám ve svých rukou. Nebudu být nikým strháván,“ uvedl pro The Telegraph.
Nová dohoda ukončila měsíce spekulací o jeho budoucnosti, během nichž se objevovaly dohady, že Mercedes mohl zvažovat příchod Maxe Verstappena z Red Bullu. Russell sám přiznal, že jednání o Verstappenově potenciálním přestupu „probíhala“ a zpomalila rozhodování o jeho vlastní smlouvě. Verstappen nakonec zůstal u Red Bullu do konce sezóny 2028.
George Russell zdůraznil, že jeho hlavní prioritou je vítězství, nikoli peníze nebo sponzorské závazky. „Chci vyhrávat, to je moje číslo jedna,“ řekl.
Pro Russella je klíčový také vztah s Totem Wolffem, který spolu s manželkou Susie a manažerem Harrym Sodenem doprovází jeho kariéru od začátku. „Mohl být přísnější, kdyby chtěl, ale odměňuje ty, kteří odvádějí práci a zajišťuje, aby byli lidé spokojení,“ dodal.
I přes spekulace o změně managementu Russell zůstává pevně u Mercedesu. „Situace se příští rok nebude opakovat. Pokud budu podávat výkony, 100 procentně zůstanu,“ uzavřel.
Nová smlouva potvrzuje stabilitu jeho pozice a jasně vymezuje ambice na nadcházející sezóny, přičemž Britova loajalita k Wolffovi a týmu zůstává nezměněná. Tento krok zároveň Mercedesu poskytuje flexibilitu a uklidňuje spekulace o možných přestupech, zatímco Russell si zajišťuje kontrolu nad svou budoucností ve Formuli 1.
Ralf Schumacher uvedl, že je vždy dobré mít připravené možnosti a strategii pro nečekané situace. Podle něj by každý jezdec měl myslet na své kroky i v náročných obdobích.
Mark Webber věří, že Oscar Piastri má motivaci a charakter potřebný k silnému závěru sezony. Podle něj může mladý jezdec v posledních třech závodech znovu ukázat svůj talent a posunout McLaren vpřed.
Aston Martin vstupuje do nové etapy s ambiciózními cíli a intenzivní přípravou. Tým i jeho klíčoví členové pracují na zdokonalení všech aspektů svého fungování, přičemž pozornost fanoušků i odborníků zůstává upřena na jejich další kroky.
McLaren Racing rozšířil svůj Driver Development Programme o dvě nové talenty, Elly Stevens a Elly Häkkinen. Tým věří, že program jim poskytne zkušenosti a podporu potřebnou k dalšímu růstu v motorsportu.
Šéf McLarenu Zak Brown a bývalý šéf Red Bullu Christian Horner se v posledních letech Hornerova působení v týmu často pouštěli do ostrých slovních výměn. Jejich vzájemné přestřelky patřily k nejvýraznějším v paddocku.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.
Kimi Antonelli měl letos v Mercedesu několik slabších chvil, ale postupně sbírá cenné zkušenosti. Max Verstappen přesto vyjádřil nováčkovi jasnou podporu.
Současný prezident FIA Mohammed Ben Sulayem se ocitl v unikátní pozici před prosincovými volbami, když byl potvrzen jako jediný způsobilý kandidát. Jeho další kroky ve vedení motorsportu a plánované iniciativy nyní přitahují pozornost odborné i fanouškovské veřejnosti.
Lewis Hamilton vyjádřil nadšení nad postupem britského nováčka Olivera Bearmana, který debutuje ve Formuli 1 pod záštitou Ferrari.
Lando Norris promluvil o tom, jak se během své klíčové sezony ve Formuli 1 učí zvládat tlak i neustálou pozornost veřejnosti.
Güenther Steiner se ostře vyjádřil k veřejným komentářům prezidenta Ferrari Johna Elkanna ohledně jezdců týmu.
Yuki Tsunoda si z Interlagosu odnesl tvrdou lekci poté, co jeho kolize s Lansem Strollem vedla k dvěma desetisekundovým trestům.