Sergio Pérez, který po náročné sezóně přišel o místo v týmu Red Bull, potvrdil, že je v kontaktu s několika týmy ohledně možnosti návratu do Formule 1 v roce 2026.
Sergio Pérez se po konci minulého roku ocitl bez místa na startovním roštu, když přišel o své místo v týmu Red Bull. Po sezoně, která byla pro mexického pilota plná problémů, to bylo poprvé, co po 281 startovaných závodech chyběl na gridu, odkdy poprvé debutoval v roce 2011.
Po této změně, kdy se jeho místo v Red Bull rychle zaplnilo, se o Pérezovi dlouho nemluvilo, ale s příchodem spekulací, že nový tým Cadillac by mohl cílit na jeho služby v roce 2026, se jezdec rozhodl potvrdit, že obdržel nabídky od několika týmů. "Jsem v kontaktu s několika týmy, kteří mají zájem," řekl Pérez pro oficiální web Formule 1.
V rozhovoru se také vyjádřil k tomu, co by ho mohlo přesvědčit o návratu na startovní rošt. "Pokud najdu projekt, který mě bude opravdu motivovat, kde tým věří ve mně a oceňuje mou kariéru, mé zkušenosti a to, co mohu týmu přinést, bylo by to velmi atraktivní," uvedl mexický jezdec pro Sky Sports. "Dávám si minimálně šest měsíců na zvážení všech možností a rozhodnutí o tom, co udělám dál s mou kariérou."
Pérez, který zažil těžkou sezonu v Red Bullu, přiznal, že pozice druhého jezdce nebyla vůbec jednoduchá. "Myslím, že lidé si teď uvědomují, jak náročné bylo řídit ten vůz. Když jsem se připojil k Red Bullu, byli tu skvělí jezdci, kteří se také potýkali, jako Alex Albon nebo Pierre Gasly. Dlouho jsem byl v Red Bull, a lidé zapomněli, jak těžké je to auto řídit," řekl Pérez.
I přesto, že se v některých ohledech potýkal s obtížemi, zdůraznil, že nečeká na selhání svých nástupců. "Chci, aby to dělali dobře," řekl k novým jezdcům, včetně Yukiho Tsunody, který nahradil Liama Lawsona. "Yuki má talent, rychlost, a co je ještě důležitější, má správnou mentalitu a postoj, aby to zvládl."
Felipe Drugovich je připraven vzdát se startu v Le Mans, aby mohl případně zaskočit za Lance Strolla při domácí Velké ceně Kanady. Brazilský rezervní jezdec Aston Martinu tím dává jasně najevo, že Formule 1 má pro něj absolutní prioritu.
Max Verstappen nezvládl vypjatý závěr Velké ceny Španělska 2025, která pro něj skončila penalizací a propadem na desáté místo.
Juan Pablo Montoya kritizoval napjatou spolupráci mezi Lewisem Hamiltonem a jeho inženýrem Riccardem Adamim a vyzval britského jezdce, aby se „naštval“ a vyžádal si změnu.
Zak Brown označil double McLarenu v Barceloně za odměnu díky tvrdé práci celého týmu a důkaz potenciálu letošního vozu. Podle něj McLaren tímto výsledkem potvrdil, že je letos seriózním kandidátem na titul.
Velká cena Španělska 2025 skončila pro Maxe Verstappena zklamáním, když po incidentu s Russellem a penalizaci skončil až desátý. Po závodě odletěl soukromým tryskáčem a přistál na letišti v Praze.
Přestože McLaren slavil vítězství, průběh závodu rozhodně nebyl bezstarostný. Napětí v garáži výrazně stouplo ve chvíli, kdy začala být zřejmá Verstappenova strategie tří zastávek. V táboře papájových se v tu chvíli rozhodně nedýchalo klidně.
Mistr světa Max Verstappen se během Velké ceny Španělska dostal do sporu kvůli kolizi s Georgem Russellem, kterou nejprve bagatelizoval. Později však na sociálních sítích přiznal, že „to se nemělo stát“, což ukazuje jeho schopnost uznat chybu.
Nico Hülkenberg ze šestnáctého místa v závodě vylepšil pozici až na pátou a předjel i Lewisa Hamiltona, což podpořilo skvělé tempo Sauberu a výhoda čerstvých pneumatik po restartu. Vyzdvihl také zásluhu nedávných vylepšení vozu.
Kontakt mezi Leclercem a Verstappenem ve Velké ceně Španělska zůstal bez trestu, sportovní komisaři se rozhodli nezasahovat. Pilot Ferrari si tak udržel třetí místo.
Nico Rosberg po Velké ceně Španělska prohlásil, že Max Verstappen si za svůj manévr zasloužil černou vlajku a okamžité vyloučení ze závodu. Jeho ostrá slova vyvolala rozruch v paddocku i mezi fanoušky a znovu otevřela debatu o hranicích férového závodění.
Velká cena Španělska 2025 skončila pro Maxe Verstappena zklamáním, když po incidentu s Russellem a penalizaci skončil až desátý. Po závodě odletěl soukromým tryskáčem na letiště v Praze.
Max Verstappen čelí hrozbě zákazu startu ve formuli 1. Po kontroverzní kolizi s Georgem Russellem ve Velké ceně Španělska dostal tříbodový trest a deset sekund penalizace. Celkem už má jedenáct trestných bodů – a k automatickému zastavení mu chybí jediný.