Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Prezident Hondy Koji Watanabe se postavil za Yukiho Tsunodu a jednoznačně popřel spekulace, že by mohl být během sezony nahrazen. Japonský jezdec sice od svého přesunu do Red Bullu čelí výkonnostnímu tlaku, ale podle Watanabeho zůstává důvěra v jeho potenciál stále silná.
Tsunodovi se zatím nedaří naplnit vysoká očekávání. Z deseti závodů si odnesl pouze sedm bodů, což je v ostrém kontrastu s výkony týmového kolegy Maxe Verstappena. Právě tato disproporce vedla k mediálním dohadům, že by mohl být nahrazen ještě před koncem ročníku.
Koji Watanabe se proti spekulacím ostře ohradil a jasně je popřel. V rozhovoru pro japonské médium AS uvedl, že Red Bull a Honda se už v březnu shodli na trpělivějším a dlouhodobém přístupu k Tsunodově působení v týmu, informuje RN365. „Kvůli dočasnému poklesu formy nebudeme hned řešit jeho výměnu,“ zdůraznil.
Prezident Hondy zároveň zdůraznil, že zatím nedošlo k žádné vnitřní diskusi ohledně Tsunodovy výměny, a ujistil, že v týmu zůstane minimálně do konce sezony. „Na Velké ceně Velké Británie jsem to osobně ověřil s týmem,“ dodal Watanabe.
Přesto připustil, že Tsunodova budoucnost u Red Bullu bude záviset na jeho výkonnosti v druhé polovině roku. Pokud se mu podaří výrazněji prosadit a zlepšit výsledky, může si podle Watanabeho otevřít dveře i pro sezonu 2026, kdy Red Bull začne novou motorovou éru právě s Hondou.
Podpora od Hondy tak dává Tsunodovi důležité zázemí v náročném období. Teď bude na něm, zda dokáže důvěru přetavit v konzistentní výkony a zvrátit svůj dosavadní nepříznivý trend.
Jezdec IndyCar z týmu Andretti se stane testovacím pilotem Cadillacu ve Formuli 1. Pomůže Valtterimu Bottasovi a Sergiu Pérezovi s přípravami na vstup stáje do šampionátu v roce 2026.
Lando Norris přiznal, že jeho osobnost a přístup k závodění se liší od špičkových jezdců F1, Maxe Verstappena a Oscara Piastriho. Podle něj to ovlivňuje nejen jeho výkon, ale i způsob, jakým zvládá tlak na trati.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.