Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Prezident Hondy Koji Watanabe se postavil za Yukiho Tsunodu a jednoznačně popřel spekulace, že by mohl být během sezony nahrazen. Japonský jezdec sice od svého přesunu do Red Bullu čelí výkonnostnímu tlaku, ale podle Watanabeho zůstává důvěra v jeho potenciál stále silná.
Tsunodovi se zatím nedaří naplnit vysoká očekávání. Z deseti závodů si odnesl pouze sedm bodů, což je v ostrém kontrastu s výkony týmového kolegy Maxe Verstappena. Právě tato disproporce vedla k mediálním dohadům, že by mohl být nahrazen ještě před koncem ročníku.
Koji Watanabe se proti spekulacím ostře ohradil a jasně je popřel. V rozhovoru pro japonské médium AS uvedl, že Red Bull a Honda se už v březnu shodli na trpělivějším a dlouhodobém přístupu k Tsunodově působení v týmu, informuje RN365. „Kvůli dočasnému poklesu formy nebudeme hned řešit jeho výměnu,“ zdůraznil.
Prezident Hondy zároveň zdůraznil, že zatím nedošlo k žádné vnitřní diskusi ohledně Tsunodovy výměny, a ujistil, že v týmu zůstane minimálně do konce sezony. „Na Velké ceně Velké Británie jsem to osobně ověřil s týmem,“ dodal Watanabe.
Přesto připustil, že Tsunodova budoucnost u Red Bullu bude záviset na jeho výkonnosti v druhé polovině roku. Pokud se mu podaří výrazněji prosadit a zlepšit výsledky, může si podle Watanabeho otevřít dveře i pro sezonu 2026, kdy Red Bull začne novou motorovou éru právě s Hondou.
Podpora od Hondy tak dává Tsunodovi důležité zázemí v náročném období. Teď bude na něm, zda dokáže důvěru přetavit v konzistentní výkony a zvrátit svůj dosavadní nepříznivý trend.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.