Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Z paddocku Formule 1 vanou nové větry a pokud má Ralf Schumacher pravdu, může to znamenat přelomovou změnu na samém vrcholu startovního pole. Někdejší pilot F1 a dnes televizní expert se nechal slyšet, že Max Verstappen je podle něj na nejlepší cestě k odchodu z týmu Red Bull Racing. Slova Ralfa Schumachera, pronesená v podcastu Backstage Boxengasse, mohou znít jako troufalá spekulace, nicméně pocházejí od muže, jenž se v zákulisí královské disciplíny stále pohybuje s otevřenýma očima.
„Co na to říct? V Salzburgu to asi neuslyší rádi, ale znamení nejsou zrovna příznivá,“ prohlásil Schumacher s narážkou na sídlo mateřské společnosti Red Bullu. Podle něj by měl Verstappen, chce-li nadále vítězit, začít hledat nové angažmá. A nejen to. Ralf rovnou ukázal prstem na konkrétní destinaci: Mercedes, informuje RacingNews365.
Změny v Red Bullu jsou nezpochybnitelné. Nejde jen o kolísavou výkonnost, která tým pronásleduje v posledních měsících, hlavní ranou bylo nedávné odvolání Christiana Hornera z funkce šéfa týmu. Takový krok by v minulosti působil jako sci-fi, dnes je to realita. A v této realitě si podle Schumachera musí i Verstappen položit otázku: kam dál?
„Nové motory přinesou do F1 úplně jiný svět. Kdo ví, co bude fungovat a co ne. Pokud chce Max zůstat na vrcholu, nebude mít na výběr,“ uvedl Schumacher.
Přesto si bývalý pilot Williamsu a Toyoty uvědomuje, že rozchod nebude lehký. „Max má k Red Bullu hluboký vztah. Víme, kolik mu ten tým dal, vždyť tam vyrůstal,“ připomíná. Ale i zde Ralf cítí jistotu: „Jeho manažerský tým a především jeho otec Jos, který má ve sportu dlouhé prsty, už dávno vědí, kam míří. Podle mě je to Mercedes.“
Slova Schumachera možná mnohé zaskočí, jiným potvrzují tichá podezření, která se v paddocku šeptem probírají už měsíce. Ať už je skutečnost jakákoli, jedno je jisté. Max Verstappen zůstává klíčovou figurou na přestupové šachovnici Formule 1. A jak to tak bývá, první tahy se odehrávají v zákulisí, daleko od kamer a mikrofonů.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.