 
            Charles Leclerc byl po osmém místě v kvalifikaci v Kanadě viditelně zklamaný, protože věřil, že měl na pole position. Jeho týmový kolega Lewis Hamilton bude startovat z pátého místa a míří na pódium.
Charles Leclerc prožil frustrující závěr kvalifikace na Velkou cenu Kanady, když nedokázal proměnit slibné tempo ve výraznější výsledek. Ve třetím kvalifikačním segmentu měl dobře rozjeté kolo, ale chyba ve druhém sektoru ho připravila o šanci bojovat o čelo startovního roštu. Přestože měl ještě jeden pokus, na víc než osmé místo se už nedostal a po vystoupení z vozu bylo znát, jak moc ho situace rozladila.
„Naše tempo tam bylo,“ hodnotil Leclerc bez okolků pro F1.com. „Myslím, že auto mělo na pole position, ale úplně jsem to pokazil a jsem fakt naštvaný. Právě jsem vylezl z auta, takže emoce jsou ještě hodně čerstvé. Jsem hodně zklamaný.“ Podle Monačana nebyla ideální ani strategie výjezdu na trať. „Nevím, jestli bylo správné vyjet tak brzy, nakonec jsme měli Isacka Hadjara v šesté nebo sedmé zatáčce. Byl asi sto metrů přede mnou, ale s těmito auty a na takové trati ztratíte veškerý grip.“
Leclerc litoval především nevyužité příležitosti. „Je to škoda, protože do té doby to vypadalo opravdu dobře. Jasně, projel jsem jen sedm zatáček, ale myslím, že to bylo na pole. Dneska bylo auto výborné a my jsme z toho nevytěžili vůbec nic.“ Jeho frustraci ještě zvýšil fakt, že po havárii v prvním tréninku a vynechání druhého se mu v sobotním třetím tréninku podařilo zajet druhý nejrychlejší čas, což dávalo naději na silný výkon v kvalifikaci.
Když byl dotázán, zda mu sobotní zlepšení přece jen dodává víru do závodu, odpověděl jednoznačně: „Ne, to je teď irelevantní. Když tohle uděláte v kvalifikaci, nic vám nepřináší uspokojení.“
Na druhé straně garáže měl Lewis Hamilton o něco pozitivnější náladu. Ačkoliv ani jeho jízda nebyla bezchybná, s pátým místem na startu byl britský jezdec poměrně spokojen. „Na pole jsme dnes neměli, to je jasné,“ uznal sedminásobný šampion. „Mercedes přivezl nějaké vylepšení, aspoň jsem to slyšel, a jejich auto vždy tomuhle okruhu sedělo. Takže jim gratuluji.“
Hamilton přiznal, že se v SF-25 stále necítí zcela komfortně. „Necítím se s tím autem propojený. Letos jsem se tak necítil ani jednou.“ Kdyby k tomu mělo dojít, sám neví, jestli se to v průběhu sezony změní. „Nevím, jestli se to letos vůbec stane.“
Přesto chce v neděli zabojovat. „Bude to těžké, ale myslím, že to byl lepší výkon než to, co Ferrari předvedlo loni, a to je pozitivní. Zítra se pokusím konečně získat nějaké pódium, to je náš cíl.“
 
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
 
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.