George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
George Russell otevřeně promluvil o složité situaci, v níž se ocitl – jako jezdec Mercedesu, kterého zároveň tento tým manažersky zastupuje. Před Velkou cenou Maďarska přiznal, že zatímco v minulosti byly jeho cíle a cíle týmu zcela sladěné, v posledním půlroce došlo k určitému napětí, které narušilo dosavadní rovnováhu.
Russellova smlouva s Mercedesem končí na konci sezony. I když tvrdí, že na něj není vyvíjen tlak a věří v úspěšné dokončení jednání, nejasnosti kolem jeho budoucnosti zesílily poté, co šéf týmu Toto Wolff potvrdil, že probíhaly rozhovory s Maxem Verstappenem.
Mercedes mezitím potvrdil, že jeho prioritou zůstává podepsání nové smlouvy s Russellem a Kimim Antonellim pro rok 2026, ale k finálnímu rozhodnutí zatím nedošlo, informuje Motorsport.com. Russell připustil, že uplynulé měsíce pro něj byly z osobního hlediska náročné a nejistota ovlivňovala jeho pohodu. I přesto však zdůraznil, že vedení týmu stále důvěřuje.
„Mercedes mě podporoval celou moji kariéru, naše cíle byly vždy stejné. Ale teď, když jde o prodloužení smlouvy, se naše zájmy možná dočasně rozešly. Byl to můj úkol svými výkony přesvědčit tým, že si své místo zasloužím,“ řekl Russell.
Zároveň uvedl, že neplánuje vzít svou kariéru do vlastních rukou a stále důvěřuje Totu Wolffovi. „Nikdy jsem se nebál, že o místo přijdu. To ani letos nebylo na stole, i když to média často dramatizují,“ dodal. Přiznal ale, že dříve cítil větší potřebu mít budoucnost jasně danou.
Nyní se chce soustředit na výkon a věří, že dohoda přijde v pravý čas. „Nechci nic uspěchat. Ani tým nikam nespěchá. Chci dokončit víkend, užít si dovolenou a potom to vyřešit. Musí to být správné pro obě strany,“ uzavřel. Russellův přístup tak ukazuje vyzrálost i odhodlání udržet si důvěru v nestabilní fázi své kariéry.
Mercedes před maďarskou GP představil klíčovou úpravu vozu W16, která by měla pomoci zejména Kimi Antonellimu. Andrew Shovlin věří, že tato změna zlepší výkon vozu na náročném Hungaroringu.
McLaren vstoupil do víkendu na Hungaroringu ve velkém stylu a ovládl první volný trénink. Navázal tak na silný výkon z Belgie, kde tým rovněž patřil k nejrychlejším.
Lewis Hamilton zatím ve Ferrari nenaplňuje vysoká očekávání, což potvrdil i nevýrazný výkon na Velké ceně Belgie. Namísto boje o vítězství zatím zažívá frustraci a nelehké hledání formy.
Fernando Alonso kvůli bolestem zad vynechá první trénink na Velkou cenu Maďarska. Jeho místo v kokpitu Aston Martinu dočasně zaujme rezervní jezdec Felipe Drugovich.
Lewis Hamilton se zastal Kimiho Antonelliho, který prochází složitějším obdobím v první sezóně u Mercedesu. Podle něj je důležité dát mladému jezdci čas a podporu, protože úspěch přichází s trpělivostí a učením.
George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.