Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Max Verstappen definitivně ukončil veškeré spekulace o své budoucnosti ve Formuli 1 a potvrdil, že zůstává u Red Bullu i pro sezonu 2026. Čtyřnásobný mistr světa tak rozptýlil všechny zbývající pochybnosti, které se v posledních týdnech opět začaly objevovat.
Napětí vyvolalo především přiznání George Russella, že Mercedes jednal s okolím Verstappena ohledně budoucích možností. Ačkoliv má nizozemský jezdec platnou smlouvu s Red Bullem až do konce roku 2028, obsahuje i několik výstupních klauzulí, které mohly být aktivovány v letní přestávce – například pokud by Verstappen nebyl mezi prvními třemi v šampionátu. Jeho čtvrté místo v Belgii však tuto možnost definitivně zablokovalo.
Až dosud Verstappen na dotazy ohledně roku 2026 odpovídal opatrně a vyhýbavě, což přilévalo olej do ohně spekulací. Nyní ale poprvé otevřeně potvrdil, že jeho záměrem bylo vždy zůstat v týmu, s nímž slavil všechny své mistrovské tituly. „Bylo načase ukončit všechny fámy. Pro mě bylo vždycky jasné, že zůstávám,“ řekl novinářům před Velkou cenou Maďarska.
Zdůraznil, že jeho úzká spolupráce s Red Bullem nikdy nepolevila. „Kdybych chtěl odejít, tak bych nepokračoval v diskuzích o vývoji vozu a plánech na další sezony. Ale já jsem se z těchto debat nikdy nevytáhl,“ dodal. Spekulace tak podle něj neměly reálný základ, byť připouští, že média se k podobnému tématu nejspíš vrátí i příští rok – pokud to kontraktní situace dovolí.
Verstappen zároveň připustil, že šance na titul v roce 2025 jsou vzhledem k formě McLarenu mizivé, přesto ale odmítá sezonu předem odepsat. „Nikdo dnes neví, kde kdo bude příští rok. Ano, bude těžké porazit McLaren, ale pořád se můžeme hodně naučit – o chování auta i o tom, co si přenést do další sezony,“ vysvětlil.
Jistota ohledně Verstappenovy budoucnosti nyní staví pod tlak Mercedes, který může naplno přistoupit k vyjednávání o kontraktech s Georgem Russellem a Andreou Kimim Antonellim. Oba dosud čekali, jak se situace okolo Verstappena vyvine. Nyní je jasné, že Verstappen zůstává v týmu, který mu dal všechny jeho úspěchy – a že s Red Bullem chce psát další kapitolu své výjimečné kariéry.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.