Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Guenther Steiner po odchodu z Formule 1 oficiálně míří do MotoGP, kde od roku 2026 převezme roli CEO stáje Tech3. „Jsem rád, že se mi podařilo předběhnout ostatní zájemce. Tahle disciplína roste a s příchodem Liberty Media se otevírají velké možnosti,“ uvedl Steiner po své první návštěvě paddocku MotoGP.
Jeho krok okamžitě rozproudil spekulace o dalších investicích hvězd motorsportu. Podle Motorsport.com se o vstup do MotoGP aktivně zajímají i Lewis Hamilton a Max Verstappen, kteří údajně oslovili několik nezávislých týmů s dotazem na možnost odkupu.
Hamiltonova vášeň pro motocykly není novinkou. Už během působení u Mercedesu trávil čas na superbicích s inženýry a loni přiznal, že MotoGP vidí jako šanci s velkým růstovým potenciálem: „Zatím jsem to detailně neanalyzoval, ale rozhodně bych jednou chtěl být jeho součástí.“ Tehdy se spekulovalo o stáji Gresini, ale majitelka Nadia Padovani nabídku odmítla.
Verstappen je k možnému vstupu do MotoGP zatím opatrnější. Jeho manažer Raymond Vermeulen uvedl, že Max motorsport miluje, ale „o reálném odkupu se nyní nedá mluvit, muselo by vše perfektně zapadnout.“
Tech3 už není k dispozici a tovární týmy se neprodávají. Zůstávají menší nezávislé stáje, přičemž podle dostupných informací oba jezdci zvažují například LCR. Jednání nejsou uzavřená, ale potvrzují trend, že hvězdy F1 vidí v MotoGP nejen vášeň, ale i investiční příležitost.
Hamilton i Verstappen postupují opatrně. Hamilton loni uvedl: „Zajímám se o potenciál MotoGP, ale zatím jsem ho neanalyzoval do detailu. Vše je možné, ale zatím čekáme.“ Jeho tým stále hledá vhodný vstupní bod mezi dostupné privátní stáje.
Steinerův přesun do MotoGP otevírá cestu pro přechod velkých jmen z F1 a zároveň ukazuje rostoucí atraktivitu šampionátu. „S příchodem Liberty se otevírá mnoho nových možností a je to ideální čas investovat,“ dodal Steiner.
Toto Wolff přiznal, že druhé místo Mercedesu v Poháru konstruktérů 2025 v něm zanechalo smíšené emoce. Zatímco výsledek potvrzuje návrat mezi elitu, ambice týmu sahají výš než na druhou příčku.
Kimi Antonelli zažil v premiérové sezoně F1 výrazné výkyvy, kdy po slibném startu následovalo slabší období během evropských závodů. Mladý Ital prozradil, kdy nastal opětovný zlom ke zlepšení výkonů.
Sezóna 2026 ukončí éru monopostů s přísavným efektem, které formovaly současnou podobu Formule 1. Nová pravidla přinesou zcela novou technickou kapitolu šampionátu. Lewis Hamilton prozradil jeho vztah ke končící ground-effect éře.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.