Během zimní přestávky FIA informovala týmy Formule 1 o revizi technické směrnice, která se zaměřuje na testování pružnosti předních křídel.
FIA zavede od Velké ceny Španělska přísnější testy pružnosti pro přední křídla, aby zabránila posouvání limitů aeroelasticity, které se stalo problémem v minulém roce.
Týmy jako McLaren a Mercedes se dostaly pod tlak, když jejich technologie, jako "Mini-DRS" McLarenu v Ázerbájdžánu a přední křídlo Mercedesu na GP Kanady, vyvolaly podezření konkurentů.
Po protestech Red Bullu a Ferrari byla technologie McLarenu zakázána na následujícím závodě v Singapuru. Nová pravidla budou vyžadovat, aby týmy splnily přísnější normy pružnosti předních křídel, jinak čelí riziku diskvalifikace. I když jsou pravidla naplánována až na deváté kolo sezóny, novinář Jonathan Noble naznačil, že Red Bull tlačil na FIA, aby je zaváděla dříve.
V průběhu minulé sezóny týmy vyjadřovaly obavy ohledně flexibility některých předních křídel, což se objevilo i ve záběrech na palubě. V reakci na to FIA vydala technickou směrnici pro Velkou cenu Belgie, aby přezkoumala adekvátnost svých testů. Po dokončení výzkumu se FIA rozhodla zpřísnit pravidla pro testování pružnosti křídel, ale Red Bull chtěl, aby opatření platila již od prvního závodu sezóny.
FIA se rozhodla implementovat nová pravidla až od devátého závodu, aby týmům umožnila dokončit zimní vývoj bez zbytečného plýtvání zdroji. McLaren a Ferrari prý využívaly flexibilitu křídel v minulosti, zatímco jiné týmy, včetně Red Bullu, chtěly změny co nejdříve.
McLaren je považován za tým, který nejvíce těžil z flexibility předních křídel, což mu pomohlo dohnat Red Bull. Překvapivě je však tým nakloněn novým pravidlům, která mají být implementována během příštích tří až šesti měsíců. Tyto změny budou mít pravděpodobně největší dopad na menší týmy, které se již zaměřují na vývoj pro rok 2026 a začínají převádět své zdroje tímto směrem.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.