Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
George Russell se během pátku na Velké ceně Mexika postaral o moment, který pobavil fanoušky po celém světě. Britský pilot Mercedesu sdílel na sociálních sítích fotografii, na které sedí v ochozech okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez mezi diváky a má na sobě masku lucha libre, typický symbol mexické kultury.
„Už jsem roky nesledoval monoposty Formule 1 z tribuny, tak jsem si našel způsob, jak se nenápadně dostat mezi fanoušky, zatímco Fred řídil moje auto,“ napsal Russell k příspěvku. Během této chvíle jeho vůz pilotoval nováček Frederik Vesti, který dostal šanci absolvovat první trénink podle pravidla FIA, jež týmům ukládá dát příležitost mladému jezdci.
Russell si tak mohl užít trénink z pohledu fanouška, zatímco sledoval Vestiho a svého kolegu Kimiho Antonelliho na trati. Po skončení tréninku se pak vrátil do garáže a v druhé části už usedl zpět do svého vozu v závodní kombinéze místo masky.
Fotografie George Russella z ochozů Foro Sol měla obrovský úspěch. Během první hodiny po zveřejnění nasbírala přes 210 tisíc lajků a pod příspěvkem se objevily stovky nadšených komentářů. „OMG, legendární!“ napsal jeden z fanoušků. Další dodal: „Jsi prostě ikonický, omg.“ A jeden komentář vystihl situaci dokonale: „Představte si, že sedíte na tribuně a vedle vás je George Russell.“
Po vtipném začátku víkendu se ale britský jezdec rychle vrátil k závodní realitě. „Myslím, že mezi čtyřmi nejlepšími týmy je to neskutečně těsné. V kvalifikaci rozhodují maličkosti. Jeden víkend je vpředu Red Bull, jindy zase my, jako třeba v Singapuru. Pokud se vám povede skvělá Q3, můžete být na první řadě nebo v první trojce a bojovat o pódium,“ vysvětlil Russell.
Zároveň přiznal, že do sobotní kvalifikace půjde bez velkých očekávání. „Upřímně, jdu do toho s otevřenou myslí,“ dodal.
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.