Kimi Antonelli poskytl aktuální informace o své pozici v Mercedesu. To přichází v době, kdy sílí spekulace o možném příchodu Maxe Verstappena k týmu.
Kimi Antonelli nedávno poskytl jasné stanovisko ohledně své současné situace v týmu Mercedes. Mladý Ital jednoznačně uvedl, že s žádnými konkurenčními týmy nevede žádná jednání, a odmítl tak spekulace o možném přesunu, které v poslední době nabírají na intenzitě kvůli možnému příchodu Maxe Verstappena do Brackley.
Antonelli, který je teprve na začátku své první sezóny ve Formuli 1, zdůraznil, že je v Mercedesu velmi spokojený a nemá zájem o změnu působiště. „Dostal jsem tuto šanci od Mercedesu a žádné rozhovory s jinými týmy neprobíhají,“ řekl mladý pilot médiím, informuje RacingNews365. Dodal, že je si jistý tím, co tým od něj očekává, a těší se na pokračování spolupráce.
Zájem veřejnosti a médií se ještě více vystupňoval po nedávných prohlášeních George Russella, který přiznal, že Mercedes jedná o možném angažování Verstappena. I když je Russell ve středu pozornosti, Antonelli je také na konci svého kontraktu, což vytváří určitou nejistotu ohledně jeho budoucnosti v týmu. Vzhledem k tomu se objevují spekulace o možném přesunu nebo dokonce o hostování v jiném týmu.
Přesto Antonelli zůstává klidný a nehodlá situaci nijak urychlovat. „Musím dělat svou práci co nejlépe, minimalizovat chyby a podávat co nejlepší výkon,“ uvedl. Přestože na začátku sezóny zažil několik těžkých momentů, včetně kolize s Verstappenem na Red Bull Ringu, je si vědom důvěry, kterou do něj tým vkládá.
Na otázku, zda se obává o svou pozici, odpověděl: „Vím, že tým má ve mně velkou důvěru, takže nejsem opravdu znepokojený ohledně své budoucnosti.“ Tento přístup ukazuje, že i přes tlak zvenčí a rostoucí spekulace Antonelli zůstává soustředěný na svůj výkon a rozvoj v rámci Mercedesu.
V turbulentním prostředí Formule 1, kde se týmy a jezdci neustále snaží maximalizovat své šance, působí Antonelliho klid a důvěra ve vlastní schopnosti jako silný signál nejen pro fanoušky, ale i pro samotný tým Mercedes. Jeho pozice je zatím pevná a zdá se, že se chce soustředit především na závodní trať, nikoli na spekulace o budoucnosti.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.
Finský závodník Valtteri Bottas se tento týden znovu posadil za volant vozu Mercedes – na jihu Španělska, na okruhu v Jerezu, absolvuje soukromý test.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.