Kimi Antonelli poskytl aktuální informace o své pozici v Mercedesu. To přichází v době, kdy sílí spekulace o možném příchodu Maxe Verstappena k týmu.
Kimi Antonelli nedávno poskytl jasné stanovisko ohledně své současné situace v týmu Mercedes. Mladý Ital jednoznačně uvedl, že s žádnými konkurenčními týmy nevede žádná jednání, a odmítl tak spekulace o možném přesunu, které v poslední době nabírají na intenzitě kvůli možnému příchodu Maxe Verstappena do Brackley.
Antonelli, který je teprve na začátku své první sezóny ve Formuli 1, zdůraznil, že je v Mercedesu velmi spokojený a nemá zájem o změnu působiště. „Dostal jsem tuto šanci od Mercedesu a žádné rozhovory s jinými týmy neprobíhají,“ řekl mladý pilot médiím, informuje RacingNews365. Dodal, že je si jistý tím, co tým od něj očekává, a těší se na pokračování spolupráce.
Zájem veřejnosti a médií se ještě více vystupňoval po nedávných prohlášeních George Russella, který přiznal, že Mercedes jedná o možném angažování Verstappena. I když je Russell ve středu pozornosti, Antonelli je také na konci svého kontraktu, což vytváří určitou nejistotu ohledně jeho budoucnosti v týmu. Vzhledem k tomu se objevují spekulace o možném přesunu nebo dokonce o hostování v jiném týmu.
Přesto Antonelli zůstává klidný a nehodlá situaci nijak urychlovat. „Musím dělat svou práci co nejlépe, minimalizovat chyby a podávat co nejlepší výkon,“ uvedl. Přestože na začátku sezóny zažil několik těžkých momentů, včetně kolize s Verstappenem na Red Bull Ringu, je si vědom důvěry, kterou do něj tým vkládá.
Na otázku, zda se obává o svou pozici, odpověděl: „Vím, že tým má ve mně velkou důvěru, takže nejsem opravdu znepokojený ohledně své budoucnosti.“ Tento přístup ukazuje, že i přes tlak zvenčí a rostoucí spekulace Antonelli zůstává soustředěný na svůj výkon a rozvoj v rámci Mercedesu.
V turbulentním prostředí Formule 1, kde se týmy a jezdci neustále snaží maximalizovat své šance, působí Antonelliho klid a důvěra ve vlastní schopnosti jako silný signál nejen pro fanoušky, ale i pro samotný tým Mercedes. Jeho pozice je zatím pevná a zdá se, že se chce soustředit především na závodní trať, nikoli na spekulace o budoucnosti.
Carlos Sainz po událostech v Singapuru promluvil o svých pocitech po nepříjemné diskvalifikaci a o aktuálním vztahu k týmu.
George Russell má za sebou úspěšnou sezónu v roli týmové jedničky Mercedesu, přesto stále nepodepsal novou smlouvu.
Během Velké ceny Singapuru došlo mezi Oscarem Piastrim a jeho týmovým kolegou Landem Norrisem k incidentu na prvním kole, který vyvolal napětí a diskusi o týmové férovosti. K situaci se vyjádřil také David Coulthard.
Fred Vasseur rychle uklidnil spekulace o bezpečnosti Hamiltonova vozu během závěru Velké ceny Singapuru. Zdůraznil, že vše bylo pod kontrolou a bez rizika.
Lewis Hamilton se po náročném týdnu a Velké ceně Singapuru obrátil na fanoušky s emotivním vzkazem.
Toto Wolff naznačil, že by rád viděl návrat Formule 1 do země, kde se naposledy závodilo v roce 2013. Podle šéfa Mercedesu by taková zastávka mohla být zajímavým zpestřením kalendáře a přinést nové výzvy pro týmy i jezdce.
Martin Brundle po závodě v Singapuru vyslal McLarenu varovný signál. Podle něj je konec sezony stále otevřenou hrou.
Mercedes se od začátku éry ground effect potýká s nevyzpytatelnou formou a vítězství George Russella v Singapuru otázky ohledně konzistence týmu jen prohloubilo.
Oscar Piastri označil „papaya rules“ McLarenu za jednoduchou zásadu pro bezpečnost jezdců, ale po Singapuru se jejich význam opět stal diskutovaným tématem.
Ferrari čelí náročnému období a výsledky posledních závodů naznačují, že tým z Maranella ztrácí tempo. Charles Leclerc se k aktuální situaci vyjádřil otevřeně.
Jenson Button byl po závodě v Singapuru překvapen rozhodnutím komisařů ohledně Lewise Hamiltona. Podle něj bylo neobvyklé, jak se situace vyřešila.
Fernando Alonso a Isack Hadjar na dráze předvedli nejaktivnější souboj závodu. Poté se ale souboj strhl i po závodě.