Helmut Marko razantně popřel spekulace o tom, že by Max Verstappen byl blízko podpisu s Mercedesem. Podle něj smlouvu nepodepsal a ani nemůže.
Max Verstappen je smluvně vázán s Red Bullem až do konce roku 2028. V roce 2022 podepsal pětileté prodloužení smlouvy krátce po zisku svého prvního titulu mistra světa, čímž prodloužil závazek na celkem šest let.
V posledních dvou letech, kdy Red Bull začal ztrácet svou dominanci, se stále častěji objevují spekulace o možné Verstappenově cestě k Mercedesu. Ty znovu ožily před Velkou cenou Rakouska, když George Russell potvrdil, že Mercedes jedná nejen s ním, ale i s Verstappenem.
Sedmadvacetiletý jezdec by podle zákulisních informací mohl využít výkonnostní klauzuli a odejít, pokud by po Velké ceně Maďarska nebyl mezi čtyřmi nejlepšími jezdci šampionátu. Aktuálně je však Verstappen třetí se 155 body, o 36 bodů před pátým Charlesem Leclercem, takže podmínky klauzule zatím splněny nejsou.
Helmut Marko jednoznačně popřel, že by Max Verstappen podepsal s Mercedesem, a zdůraznil, že to ani udělat nemůže. „Nepodepsal a ani vůbec nemůže,“ uvedl pro Kleine Zeitung. „Už je to otravné. Pořád se opakují ty samé otázky a my dáváme ty samé odpovědi, protože se nic nezměnilo.“
Verstappen se k celé věci vyjádřil stručně během tiskové konference před Velkou cenou Británie. „Z mé strany se nic nezměnilo. Nemám co dodat,“ zopakoval několikrát. Na otázku ohledně nejistoty spojené s rokem 2026 odpověděl: „To je pravda, proto mám smlouvu s Red Bullem.“
V rozhovoru také podotkl, že raději o svém kontraktu nemluví. „Je to tak trochu jednodušší pro všechny,“ uzavřel. Verstappen zůstává soustředěný na výkon za volantem a spekulace kolem své budoucnosti zatím nechává bez hlubšího komentáře.
Carlos Sainz po událostech v Singapuru promluvil o svých pocitech po nepříjemné diskvalifikaci a o aktuálním vztahu k týmu.
George Russell má za sebou úspěšnou sezónu v roli týmové jedničky Mercedesu, přesto stále nepodepsal novou smlouvu.
Během Velké ceny Singapuru došlo mezi Oscarem Piastrim a jeho týmovým kolegou Landem Norrisem k incidentu na prvním kole, který vyvolal napětí a diskusi o týmové férovosti. K situaci se vyjádřil také David Coulthard.
Fred Vasseur rychle uklidnil spekulace o bezpečnosti Hamiltonova vozu během závěru Velké ceny Singapuru. Zdůraznil, že vše bylo pod kontrolou a bez rizika.
Lewis Hamilton se po náročném týdnu a Velké ceně Singapuru obrátil na fanoušky s emotivním vzkazem.
Toto Wolff naznačil, že by rád viděl návrat Formule 1 do země, kde se naposledy závodilo v roce 2013. Podle šéfa Mercedesu by taková zastávka mohla být zajímavým zpestřením kalendáře a přinést nové výzvy pro týmy i jezdce.
Martin Brundle po závodě v Singapuru vyslal McLarenu varovný signál. Podle něj je konec sezony stále otevřenou hrou.
Mercedes se od začátku éry ground effect potýká s nevyzpytatelnou formou a vítězství George Russella v Singapuru otázky ohledně konzistence týmu jen prohloubilo.
Oscar Piastri označil „papaya rules“ McLarenu za jednoduchou zásadu pro bezpečnost jezdců, ale po Singapuru se jejich význam opět stal diskutovaným tématem.
Ferrari čelí náročnému období a výsledky posledních závodů naznačují, že tým z Maranella ztrácí tempo. Charles Leclerc se k aktuální situaci vyjádřil otevřeně.
Jenson Button byl po závodě v Singapuru překvapen rozhodnutím komisařů ohledně Lewise Hamiltona. Podle něj bylo neobvyklé, jak se situace vyřešila.
Fernando Alonso a Isack Hadjar na dráze předvedli nejaktivnější souboj závodu. Poté se ale souboj strhl i po závodě.