Helmut Marko razantně popřel spekulace o tom, že by Max Verstappen byl blízko podpisu s Mercedesem. Podle něj smlouvu nepodepsal a ani nemůže.
Max Verstappen je smluvně vázán s Red Bullem až do konce roku 2028. V roce 2022 podepsal pětileté prodloužení smlouvy krátce po zisku svého prvního titulu mistra světa, čímž prodloužil závazek na celkem šest let.
V posledních dvou letech, kdy Red Bull začal ztrácet svou dominanci, se stále častěji objevují spekulace o možné Verstappenově cestě k Mercedesu. Ty znovu ožily před Velkou cenou Rakouska, když George Russell potvrdil, že Mercedes jedná nejen s ním, ale i s Verstappenem.
Sedmadvacetiletý jezdec by podle zákulisních informací mohl využít výkonnostní klauzuli a odejít, pokud by po Velké ceně Maďarska nebyl mezi čtyřmi nejlepšími jezdci šampionátu. Aktuálně je však Verstappen třetí se 155 body, o 36 bodů před pátým Charlesem Leclercem, takže podmínky klauzule zatím splněny nejsou.
Helmut Marko jednoznačně popřel, že by Max Verstappen podepsal s Mercedesem, a zdůraznil, že to ani udělat nemůže. „Nepodepsal a ani vůbec nemůže,“ uvedl pro Kleine Zeitung. „Už je to otravné. Pořád se opakují ty samé otázky a my dáváme ty samé odpovědi, protože se nic nezměnilo.“
Verstappen se k celé věci vyjádřil stručně během tiskové konference před Velkou cenou Británie. „Z mé strany se nic nezměnilo. Nemám co dodat,“ zopakoval několikrát. Na otázku ohledně nejistoty spojené s rokem 2026 odpověděl: „To je pravda, proto mám smlouvu s Red Bullem.“
V rozhovoru také podotkl, že raději o svém kontraktu nemluví. „Je to tak trochu jednodušší pro všechny,“ uzavřel. Verstappen zůstává soustředěný na výkon za volantem a spekulace kolem své budoucnosti zatím nechává bez hlubšího komentáře.
Ferrari zřejmě naivně očekávalo, že se Lewis Hamilton v Maranellu rychle a bez problémů aklimatizuje. Přechod do italského týmu se však ukazuje jako náročnější, a to i pro zkušeného mistra světa.
Kvůli místním předpisům nebude tým Stake F1 závodit pod svým obvyklým názvem během Velké ceny Nizozemska na okruhu Zandvoort. Tým tak dočasně upraví své označení, aby vyhověl regulacím platným v zemi pořadatele.
Film Brada Pitta z prostředí F1 by se měl podle zpráv objevit na digitálních platformách ještě tento měsíc. Fanoušci tak dostanou příležitost sledovat očekávaný titul online.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.