Lando Norris odmítl, že by Max Verstappen měl po incidentu se Georgem Russellem měnit svůj styl jízdy, a zdůraznil, že právě jeho agresivita patří k jeho úspěchům. Podle Norrise je Verstappenův přístup tím, co dělá Formuli 1 vzrušující, a nemá důvod ho zásadně měnit.
Lando Norris očekává, že Max Verstappen bude i nadále bojovat naplno, a to i přes to, že se po incidentu s Georgem Russellem ve Španělsku ocitl na hraně zákazu startu v závodě Formule 1. Podle Norrise nezmění svůj přístup, protože právě tvrdá a odvážná jízda je to, co z Verstappena dělá jednoho z nejlepších jezdců současného gridu.
Norris patří mezi piloty, kteří Verstappena znají opravdu dobře. S nizozemským šampiónem soupeřil roky a loni s ním vedl těsný souboj o titul, který nakonec prohrál. Proto je jeho názor na Verstappenovu jízdu velmi cenný.
Na dotaz, zda by měl Verstappen kvůli hrozbě zákazu startu změnit svůj styl, Norris s jistotou odpověděl: „Proč by měl?“ Dodal, že Verstappen je jeden z nejlepších jezdců světa právě díky tomu, jak jezdí, a těžko by někdo mohl tento fakt zpochybnit, informuje Autosport.
Norris připustil, že Verstappen sám uznal chybu v incidentu a pravděpodobně ho to mrzí. „To, co udělal minulý víkend, bylo trochu jiné než obvyklá agresivita a ostré obranné manévry. Bylo to něco mimořádného,“ vysvětlil Norris, ale zároveň zdůraznil, že Verstappen je tím, kým je právě díky svému stylu jízdy a není důvod, aby ho měnil.
Naopak Norris zdůraznil, že Verstappen zůstane i nadále nevyzpytatelným soupeřem, který bude ještě více bojovat, protože zaostává v bodování. „Myslím, že bude ještě více bojovat. Nemá smysl předjímat, co udělá. On pořád bojuje o titul a chce vyhrávat každý závod,“ uzavřel Norris s přesvědčením.
Tímto jasně odmítl spekulace, že by Verstappen měl ustoupit nebo změnit svůj přístup, a naopak potvrdil, že tvrdá a agresivní jízda je právě tím, co dělá Formuli 1 tak napínavou a vzrušující.
George Russell ovládl druhý trénink v Kanadě a společně s třetím Kimim Antonellim potvrdil silnou formu Mercedesu. Pro mladého Itala šlo o cenný výkon, kterým naznačil, že se s ním v budoucnu musí počítat.
Úřadující šampion Max Verstappen ovládl chaotický první trénink Velké ceny Kanady. Na kluzkém montrealském okruhu si nejlépe poradil s náročnými podmínkami s Williamsy v zádech.
Yuki Tsunoda zatím v barvách Red Bullu dosud nepřekročil deváté místo a před Velkou cenou Kanady přiznává, že potřebuje zlepšit výkony. Montreal vnímá jako ideální příležitost k restartu sezony a návratu do boje o body.
Max Verstappen před Velkou cenou Kanady přiznal, že další vítězství na tomto okruhu je tentokrát nepravděpodobné, a varoval před silou Mercedesu. Podle něj se konkurence výrazně přibližuje a letošní sezona bude mnohem těsnější než v minulosti.
Francouzský nováček Isack Hadjar naznačil, že by rád dokončil svou první sezonu ve Formuli 1 v barvách Racing Bulls. Po slibném začátku ročníku 2025 si buduje silnou pozici v týmu a svými výkony si říká o dlouhodobější důvěru vedení stáje. Hadjar tak dává jasně najevo, že si svou šanci v F1 hodlá udržet až do konce sezony a ideálně i dál.
Aston Martin momentálně drží devátou příčku v pořadí konstruktérů. Tým se zatím potýká s konzistentností výsledků, které nestačí na posun do vyšších pater tabulky. Přestože se občas daří sbírat důležité body, konkurence je silná a Martinům zatím chybí stabilita potřebná pro výraznější zlepšení v průběhu sezóny.
George Russell označil případný závodní zákaz pro Maxe Verstappena za oprávněný a připomněl, že pravidla musí platit pro všechny stejně bez ohledu na jméno. Verstappen má na kontě 11 trestných bodů a Russell zdůraznil, že pokud někdo překročí čáru, musí nést důsledky svých činů.
Lando Norris odmítl, že by Max Verstappen měl po incidentu se Georgem Russellem měnit svůj styl jízdy, a zdůraznil, že právě jeho agresivita patří k jeho úspěchům. Podle Norrise je Verstappenův přístup tím, co dělá Formuli 1 vzrušující, a nemá důvod ho zásadně měnit.
Max Verstappen čelí před závody v Kanadě a Rakousku hrozbě zákazu startu kvůli 11 trestným bodům, ale zůstává klidný a odmítá měnit svůj styl jízdy. Incident s Georgem Russellem ve Španělsku označil za chybu, kterou však nechce dále pitvat.
Lewis Hamilton vyjádřil jasnou podporu šéfovi Ferrari Frédéricovi Vasseurovi, jehož pozice byla v poslední době předmětem spekulací. Podle něj je Vasseur skvělý lídr, kterému plně důvěřuje a s nímž má dlouhodobě dobrý vztah.
S rostoucím tlakem na Freda Vasseura Ferrari zvažuje možné změny ve vedení týmu. Novým kandidátem na jeho místo je Antonello Coletta, což svědčí o nejistotě a snaze zlepšit výkonnost stáje.
Flavio Briatore už nehovoří tak jistě o budoucnosti Franca Colapinta v Alpine jako dříve, a po třech slabých závodech se pozice argentinského nováčka začíná otřásat. Tlak na výsledky roste a v týmu, kde rozhoduje výkon, nemusí mít prostor pro druhé šance.