Lando Norris odmítl, že by Max Verstappen měl po incidentu se Georgem Russellem měnit svůj styl jízdy, a zdůraznil, že právě jeho agresivita patří k jeho úspěchům. Podle Norrise je Verstappenův přístup tím, co dělá Formuli 1 vzrušující, a nemá důvod ho zásadně měnit.
Lando Norris očekává, že Max Verstappen bude i nadále bojovat naplno, a to i přes to, že se po incidentu s Georgem Russellem ve Španělsku ocitl na hraně zákazu startu v závodě Formule 1. Podle Norrise nezmění svůj přístup, protože právě tvrdá a odvážná jízda je to, co z Verstappena dělá jednoho z nejlepších jezdců současného gridu.
Norris patří mezi piloty, kteří Verstappena znají opravdu dobře. S nizozemským šampiónem soupeřil roky a loni s ním vedl těsný souboj o titul, který nakonec prohrál. Proto je jeho názor na Verstappenovu jízdu velmi cenný.
Na dotaz, zda by měl Verstappen kvůli hrozbě zákazu startu změnit svůj styl, Norris s jistotou odpověděl: „Proč by měl?“ Dodal, že Verstappen je jeden z nejlepších jezdců světa právě díky tomu, jak jezdí, a těžko by někdo mohl tento fakt zpochybnit, informuje Autosport.
Norris připustil, že Verstappen sám uznal chybu v incidentu a pravděpodobně ho to mrzí. „To, co udělal minulý víkend, bylo trochu jiné než obvyklá agresivita a ostré obranné manévry. Bylo to něco mimořádného,“ vysvětlil Norris, ale zároveň zdůraznil, že Verstappen je tím, kým je právě díky svému stylu jízdy a není důvod, aby ho měnil.
Naopak Norris zdůraznil, že Verstappen zůstane i nadále nevyzpytatelným soupeřem, který bude ještě více bojovat, protože zaostává v bodování. „Myslím, že bude ještě více bojovat. Nemá smysl předjímat, co udělá. On pořád bojuje o titul a chce vyhrávat každý závod,“ uzavřel Norris s přesvědčením.
Tímto jasně odmítl spekulace, že by Verstappen měl ustoupit nebo změnit svůj přístup, a naopak potvrdil, že tvrdá a agresivní jízda je právě tím, co dělá Formuli 1 tak napínavou a vzrušující.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.
Zatímco nejmladší jezdec startovního pole procházel během belgického víkendu těžkým obdobím jak na trati, tak mimo ni, jeho předchůdce v týmu Mercedes promluvil s dávkou zkušeností a nabídl cenné rady.