Lando Norris odmítl, že by Max Verstappen měl po incidentu se Georgem Russellem měnit svůj styl jízdy, a zdůraznil, že právě jeho agresivita patří k jeho úspěchům. Podle Norrise je Verstappenův přístup tím, co dělá Formuli 1 vzrušující, a nemá důvod ho zásadně měnit.
Lando Norris očekává, že Max Verstappen bude i nadále bojovat naplno, a to i přes to, že se po incidentu s Georgem Russellem ve Španělsku ocitl na hraně zákazu startu v závodě Formule 1. Podle Norrise nezmění svůj přístup, protože právě tvrdá a odvážná jízda je to, co z Verstappena dělá jednoho z nejlepších jezdců současného gridu.
Norris patří mezi piloty, kteří Verstappena znají opravdu dobře. S nizozemským šampiónem soupeřil roky a loni s ním vedl těsný souboj o titul, který nakonec prohrál. Proto je jeho názor na Verstappenovu jízdu velmi cenný.
Na dotaz, zda by měl Verstappen kvůli hrozbě zákazu startu změnit svůj styl, Norris s jistotou odpověděl: „Proč by měl?“ Dodal, že Verstappen je jeden z nejlepších jezdců světa právě díky tomu, jak jezdí, a těžko by někdo mohl tento fakt zpochybnit, informuje Autosport.
Norris připustil, že Verstappen sám uznal chybu v incidentu a pravděpodobně ho to mrzí. „To, co udělal minulý víkend, bylo trochu jiné než obvyklá agresivita a ostré obranné manévry. Bylo to něco mimořádného,“ vysvětlil Norris, ale zároveň zdůraznil, že Verstappen je tím, kým je právě díky svému stylu jízdy a není důvod, aby ho měnil.
Naopak Norris zdůraznil, že Verstappen zůstane i nadále nevyzpytatelným soupeřem, který bude ještě více bojovat, protože zaostává v bodování. „Myslím, že bude ještě více bojovat. Nemá smysl předjímat, co udělá. On pořád bojuje o titul a chce vyhrávat každý závod,“ uzavřel Norris s přesvědčením.
Tímto jasně odmítl spekulace, že by Verstappen měl ustoupit nebo změnit svůj přístup, a naopak potvrdil, že tvrdá a agresivní jízda je právě tím, co dělá Formuli 1 tak napínavou a vzrušující.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.