Lando Norris odmítl, že by Max Verstappen měl po incidentu se Georgem Russellem měnit svůj styl jízdy, a zdůraznil, že právě jeho agresivita patří k jeho úspěchům. Podle Norrise je Verstappenův přístup tím, co dělá Formuli 1 vzrušující, a nemá důvod ho zásadně měnit.
Lando Norris očekává, že Max Verstappen bude i nadále bojovat naplno, a to i přes to, že se po incidentu s Georgem Russellem ve Španělsku ocitl na hraně zákazu startu v závodě Formule 1. Podle Norrise nezmění svůj přístup, protože právě tvrdá a odvážná jízda je to, co z Verstappena dělá jednoho z nejlepších jezdců současného gridu.
Norris patří mezi piloty, kteří Verstappena znají opravdu dobře. S nizozemským šampiónem soupeřil roky a loni s ním vedl těsný souboj o titul, který nakonec prohrál. Proto je jeho názor na Verstappenovu jízdu velmi cenný.
Na dotaz, zda by měl Verstappen kvůli hrozbě zákazu startu změnit svůj styl, Norris s jistotou odpověděl: „Proč by měl?“ Dodal, že Verstappen je jeden z nejlepších jezdců světa právě díky tomu, jak jezdí, a těžko by někdo mohl tento fakt zpochybnit, informuje Autosport.
Norris připustil, že Verstappen sám uznal chybu v incidentu a pravděpodobně ho to mrzí. „To, co udělal minulý víkend, bylo trochu jiné než obvyklá agresivita a ostré obranné manévry. Bylo to něco mimořádného,“ vysvětlil Norris, ale zároveň zdůraznil, že Verstappen je tím, kým je právě díky svému stylu jízdy a není důvod, aby ho měnil.
Naopak Norris zdůraznil, že Verstappen zůstane i nadále nevyzpytatelným soupeřem, který bude ještě více bojovat, protože zaostává v bodování. „Myslím, že bude ještě více bojovat. Nemá smysl předjímat, co udělá. On pořád bojuje o titul a chce vyhrávat každý závod,“ uzavřel Norris s přesvědčením.
Tímto jasně odmítl spekulace, že by Verstappen měl ustoupit nebo změnit svůj přístup, a naopak potvrdil, že tvrdá a agresivní jízda je právě tím, co dělá Formuli 1 tak napínavou a vzrušující.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.