Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Audi připravuje svůj dlouho očekávaný vstup do Formule 1 a dělá to s velkou razancí. Německá automobilka oznámila, že jejím titulárním partnerem se stane globální fintech gigant Revolut, čímž odstartuje novou kapitolu nejen pro tým, ale i pro samotnou královnu motorsportu. Partnerství bylo označeno za přelomové a bude trvat několik let.
Revolut, britská digitální banka s odhadovanou hodnotou 45 miliard dolarů, vstupuje do světa F1 poprvé od svého založení v roce 2015. Od sezony 2026 nahradí současného hlavního partnera Sauberu, sázkovou společnost Stake. Nový tým Audi tak spojí svou budoucnost s rychle rostoucím hráčem na poli globálních financí.
Tato spolupráce půjde daleko za hranice běžného sponzorství. Revolut se stane nejen viditelnou součástí designu vozu a týmového oblečení, ale bude přímo zapojen i do finančních operací stáje a podpory fanouškovských zážitků. Týmový šéf Jonathan Wheatley zdůraznil, že nejde pouze o sladění značek, ale o strategickou alianci postavenou na společných hodnotách – inovacích, ambicích a ochotě měnit zažité pořádky.
„Od roku 2026 budou digitální řešení Revolutu napájet klíčové oblasti našeho fungování. Zároveň přineseme novou úroveň propojení s fanoušky, ať už online, nebo přímo na trati,“ uvedl Wheatley.
Generální ředitel Revolutu Nik Storonsky označil dohodu za významný milník a zdůraznil, že firma je připravena přivést své rostoucí zákaznické portfolio, směřující ke 100 milionům uživatelů, do světa F1. „Stejně jako Revolut mění pravidla ve světových financích, Audi má ambici udělat totéž v motorsportu,“ dodal.
Audi oficiálně debutuje ve Formuli 1 v roce 2026, kdy vstoupí v platnost nová technická pravidla kladoucí větší důraz na elektrickou energii. Vývoj motorových jednotek probíhá v německém Neuburgu, zatímco provozní centra týmu sídlí ve švýcarském Hinwilu a anglickém Oxfordshire. Partnerství s Revolutem má ambici spojit špičkovou technologii, finanční inovace a motorsport do jediné silné a výjimečné kombinace.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.