Júki Cunoda zazářil i při Velké ceně Číny, kde ve sprintu obsadil šesté místo a následně si vybojoval místo v první desítce na startovním roštu.
Júki Cunoda si upevňuje svou pozici jednoho z nejvýraznějších jezdců sezóny. Po skvělé kvalifikaci v Austrálii, kde obsadil páté místo, předvedl další působivý výkon v Číně. I přes chybu v závěrečné části kvalifikace se kvalifikoval na devátém místě, zatímco jeho týmový kolega Isack Hadjar překvapil sedmým místem.
V sobotním sprintu si však Cunoda zajistil svůj nejlepší výsledek v této disciplíně, což posílilo jeho pozici v týmu i na trhu jezdců, jelikož mu na konci sezóny vyprší smlouva.
Japonec se netají tím, že by chtěl usednout do Red Bullu. Když byl v rozhovoru po kvalifikaci dotázán, zda by přijal místo po Liamu Lawsonovi, odpověděl bez váhání: „Samozřejmě, protože tohle auto je rychlejší než moje.“ Když se ho novinář zeptal, zda si to skutečně myslí, Cunoda jen potvrdil: „Ach ano.“
V tu chvíli ale tiskový mluvčí Racing Bulls zasáhl a rozhovor okamžitě ukončil. „Tohle je konec, tohle je konec,“ prohlásil, i když Cunoda evidentně chtěl ještě pokračovat.
Zatímco japonský jezdec v úvodu sezóny boduje, Liam Lawson se trápí. „Jeho řeč těla je hrozná. Není těžké skončit ve špatné spirále,“ uvedl zdroj blízký týmu.
Lawson zatím v kvalifikacích obsadil 18., 20. a opět 20. místo, což vyvolává spekulace o jeho budoucnosti. Cunoda tak může být na nejlepší cestě získat vytouženou sedačku v hlavním týmu Red Bullu.
Helmut Marko nijak neskrývá, že Liam Lawson je pod tlakem. „F1 je soutěživý sport,“ prohlásil v paddocku před Velkou cenou Číny a naznačil tak, že špatné výkony mají své důsledky.
Zákulisní zdroje potvrzují, že Red Bull očekává od Lawsona výrazné zlepšení už při nadcházející Velké ceně Japonska. „Suzuku zná, takže nebude mít žádné výmluvy,“ zaznívá z týmu. Pokud ani tam neukáže konkurenceschopné tempo, může být jeho místo vážně ohroženo.
Lawson sice dosud neřídil v Albert Parku ani v Šanghaji, ale jeho soupeři bez zkušeností dokázali být rychlejší.
A historie naznačuje, že Red Bull se se slabými jezdci nemazlí – Pierre Gasly, Alex Albon i Sergio Pérez přišli o svá místa po drtivých porážkách s Maxem Verstappenem. Znovu se tak nabízí otázka, zda je problém skutečně v jednotlivých pilotech, nebo ve fungování týmu jako celku.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.