Oliver Bearman čelí hrozbě přísné penalizace kvůli incidentu v pitlane během třetího tréninku v Silverstonu. Nešťastný moment tak může výrazně ovlivnit jeho domácí závodní víkend.
Oliver Bearman musí před kvalifikací na Velkou cenu Británie vysvětlovat svůj incident u sportovních komisařů. Britský jezdec Haasu je pod drobnohledem kvůli podezření na porušení pravidel při červené vlajce, když i přes zastavení tréninku vjel do pit lane.
Kritickým momentem bylo neobvyklé havarování Bearmana v jízdě do boxů, které přišlo krátce po červené vlajce vyvolané havárií Gabriela Bortoleta. Ten havaroval ve vysoké rychlosti v sektoru Maggots a Becketts, což ukončilo třetí trénink předčasně.
Předtím navíc došlo k prvnímu přerušení tréninku kvůli úlomkům, které způsobil právě Bearman. Jeho vůz způsobil chaos v závěru tréninku, který tak byl velmi hektický a plný nečekaných událostí.
Samotný Bearmanův nešťastný incident v pit lane byl způsoben zablokováním zadních brzd, což vedlo k nárazu do bariéry a otočení vozu. Následkem toho došlo k poškození předního křídla a nosu vozu, ale Bearman dokázal vůz vrátit zpět do garáže.
Pokud sportovní komisaři rozhodnou o penalizaci, může Bearman k postihu připojit i Kimi Antonelli z Mercedesu, který již také čelí trestu před domácím závodem ve Silverstonu. Tato situace tak ještě více komplikuje startovní pole pro britský víkend.
Toto Wolff naznačil, že by rád viděl návrat Formule 1 do země, kde se naposledy závodilo v roce 2013. Podle šéfa Mercedesu by taková zastávka mohla být zajímavým zpestřením kalendáře a přinést nové výzvy pro týmy i jezdce.
Martin Brundle po závodě v Singapuru vyslal McLarenu varovný signál. Podle něj je konec sezony stále otevřenou hrou.
Mercedes se od začátku éry ground effect potýká s nevyzpytatelnou formou a vítězství George Russella v Singapuru otázky ohledně konzistence týmu jen prohloubilo.
Oscar Piastri označil „papaya rules“ McLarenu za jednoduchou zásadu pro bezpečnost jezdců, ale po Singapuru se jejich význam opět stal diskutovaným tématem.
Ferrari čelí náročnému období a výsledky posledních závodů naznačují, že tým z Maranella ztrácí tempo. Charles Leclerc se k aktuální situaci vyjádřil otevřeně.
Jenson Button byl po závodě v Singapuru překvapen rozhodnutím komisařů ohledně Lewise Hamiltona. Podle něj bylo neobvyklé, jak se situace vyřešila.
Fernando Alonso a Isack Hadjar na dráze předvedli nejaktivnější souboj závodu. Poté se ale souboj strhl i po závodě.
Fernando Alonso opět ukázal, proč ho fanoušci milují. Během Velké ceny Singapuru byl jeden z mála aktérů, který se staral o zábavu na dráze.
Velká cena Singapuru přinesla McLarenu nejen titul, ale i nové otázky ohledně vnitřní dynamiky týmu. Šéf McLarenu Andrea Stella se k celé situaci vyjádřil.
Lewis Hamilton čelil v závěru GP Singapuru problémům s brzdami, které mu výrazně zkomplikovaly dojezd. Jak se ukázalo, následky těchto technických potíží pokračovaly i po dojezdu a zásadně ovlivnily jeho konečné umístění.
Oscar Piastri po singapurské Grand Prix zaujal velmi opatrný postoj. Při rozhovorech s médii se k otázkám ohledně střetu s Landem Norrisem stavěl vyhýbavě.
George Russell triumfoval v Singapuru před Maxem Verstappenem a připsal Mercedesu cenné vítězství. O největší pozornost se však postaral McLaren, který získal pohár konstruktérů.