Liam Lawson čelí nejisté budoucnosti v Red Bullu. Přestože má před sebou teprve druhý závod za tým, jeho slabé výkony už vyvolaly obavy a spekulace o jeho dalším působení.
Liam Lawson se trápí v Red Bullu. Po neúspěšném startu sezóny v Austrálii se v Číně kvalifikoval jako poslední do sprintu i hlavního závodu, zatímco jeho týmový kolega Max Verstappen obsadil druhé a čtvrté místo.
Red Bull si od něj sliboval zlepšení oproti Sergiu Pérezovi, kterého loni v prosinci propustil. Zatím se však zdá, že Lawson očekávání nenaplňuje.
Budoucnost Liama Lawsona v Red Bullu visí na vlásku. Podle serveru The Race vedení týmu už po necelých dvou týdnech sezóny 2025 zpochybňuje, zda je Lawson dostatečně dobrý. Ačkoli není v bezprostředním ohrožení, Red Bull stanovil Velkou cenu Japonska jako klíčový moment pro rozhodnutí o jeho setrvání.
Lawson se hájí tím, že okruhy v Melbourne a Šanghaji nezná, ale v Suzuce už v roce 2023 závodil. Tým je údajně zmaten jeho slabými výkony a dokud nenajde příčinu, nelze očekávat zlepšení.
Red Bull je známý svou nekompromisní politikou vůči jezdcům a Liam Lawson by mohl být dalším na seznamu obětí. „F1 je soutěživý sport,“ prohlásil Helmut Marko, když byl dotázán na Lawsonovu budoucnost. Pokud jezdec není dostatečně „konkurenceschopný“, je podle něj jasné, co se stane.
Mnozí fanoušci věří, že Júki Cunoda by byl lepší volbou pro Red Bull místo Péreze. Japonský jezdec v sobotu potvrdil svou formu šestým místem ve sprintu a postupem do Q3.
Na druhou stranu se Lawsona zastal Max Verstappen. „Kdyby teď jezdil za Racing Bulls, byl by rychlejší,“ tvrdí úřadující šampion s odkazem na ovladatelnost RB21. Přesto zůstává otázkou, zda mu to pomůže udržet si místo v týmu.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.