Lewis Hamilton byl po pátečních trénincích v Silverstonu optimistický, když dokázal držet krok s Ferrari. Po složité první polovině sezony věří, že právě domácí Grand Prix může znamenat obrat k lepšímu.
Lewis Hamilton po pátečních trénincích na Velké ceně Británie vyjádřil spokojenost s konkurenceschopností Ferrari, které je podle něj „v mixu“ o nejlepší umístění. Sedminásobný mistr světa vedl první trénink a ve druhém skončil třetí za svými týmovými kolegy Landem Norrisem a Charlesem Leclercem, což potvrzuje, že Ferrari je zatím nejbližším soupeřem McLarenu jak v kvalifikaci, tak i v dlouhých jízdách.
Pro Hamiltona jde o povzbudivý start víkendu, který přichází po náročném období, kdy se snažil najít správné nastavení vozu od pátku do soboty. Zkušený jezdec však tentokrát působil od prvních okamžiků na trati sebevědomě a po tréninku přiznal, že se cítí silný a připravený.
„Byl to opravdu dobrý den,“ uvedl Hamilton, informuje Motorsport.com. „Skvělé bylo vidět fanoušky a být zpátky na trati v barvách Ferrari zde na Silverstonu. Je to opravdu neuvěřitelné. Navíc Red Bull a McLaren dnes představili nové aktualizace, a přesto jsme stále ve hře, což je velmi pozitivní.“
Hamilton dále dodal, že věří, že mohou mít silný závodní víkend, i když s úspěšnou realizací všech ambicí je to vždy o něco složitější. „Připravím se co nejlépe, abychom dosáhli co nejlepšího výsledku,“ řekl.
Na dotaz, co stálo za jeho lepším výkonem už od prvního tréninku, Hamilton vysvětlil, že nyní lépe rozumí potřebám vozu a je si jistější ve svých pocitech z nastavení. „V druhém tréninku jsme ještě nedosáhli optimálního nastavení a měl jsem tam trochu větší problémy, ale víme, jaké změny musíme udělat do dalšího tréninku,“ dodal.
S ohledem na předpověď deště v sobotu i v neděli pak závěrem poznamenal, že se bude snažit co nejlépe připravit na proměnlivé podmínky a maximalizovat šance na úspěch v tomto důležitém závodním víkendu.
Fred Vasseur rychle uklidnil spekulace o bezpečnosti Hamiltonova vozu během závěru Velké ceny Singapuru. Zdůraznil, že vše bylo pod kontrolou a bez rizika.
Lewis Hamilton se po náročném týdnu a Velké ceně Singapuru obrátil na fanoušky s emotivním vzkazem.
Toto Wolff naznačil, že by rád viděl návrat Formule 1 do země, kde se naposledy závodilo v roce 2013. Podle šéfa Mercedesu by taková zastávka mohla být zajímavým zpestřením kalendáře a přinést nové výzvy pro týmy i jezdce.
Martin Brundle po závodě v Singapuru vyslal McLarenu varovný signál. Podle něj je konec sezony stále otevřenou hrou.
Mercedes se od začátku éry ground effect potýká s nevyzpytatelnou formou a vítězství George Russella v Singapuru otázky ohledně konzistence týmu jen prohloubilo.
Oscar Piastri označil „papaya rules“ McLarenu za jednoduchou zásadu pro bezpečnost jezdců, ale po Singapuru se jejich význam opět stal diskutovaným tématem.
Ferrari čelí náročnému období a výsledky posledních závodů naznačují, že tým z Maranella ztrácí tempo. Charles Leclerc se k aktuální situaci vyjádřil otevřeně.
Jenson Button byl po závodě v Singapuru překvapen rozhodnutím komisařů ohledně Lewise Hamiltona. Podle něj bylo neobvyklé, jak se situace vyřešila.
Fernando Alonso a Isack Hadjar na dráze předvedli nejaktivnější souboj závodu. Poté se ale souboj strhl i po závodě.
Fernando Alonso opět ukázal, proč ho fanoušci milují. Během Velké ceny Singapuru byl jeden z mála aktérů, který se staral o zábavu na dráze.
Velká cena Singapuru přinesla McLarenu nejen titul, ale i nové otázky ohledně vnitřní dynamiky týmu. Šéf McLarenu Andrea Stella se k celé situaci vyjádřil.
Lewis Hamilton čelil v závěru GP Singapuru problémům s brzdami, které mu výrazně zkomplikovaly dojezd. Jak se ukázalo, následky těchto technických potíží pokračovaly i po dojezdu a zásadně ovlivnily jeho konečné umístění.