George Russell a Kimi Antonelli zaujali novou chladicí vestou, kterou používá na startovním roštu k udržení svěžesti. Mercedes tím ukazuje, že hledá výhody i mimo samotný monopost v reakci na extrémní podmínky moderní F1.
George Russell zaujal nejen svými výkony na trati, ale také novým technologickým doplňkem, který přitáhl pozornost během horkých závodních víkendů. Společnost adidas, oficiální dodavatel Mercedesu, pro něj a týmového kolegu Kimiho Antonelliho vyvinula inovativní chladicí vestu. Lesklý model, přezdívaný „vesmírná bunda“, kombinuje chladicí kapalinu, ventilátory a izolační vrstvy. Je navržen tak, aby piloty na startovním roštu udržel v chladu, když teplota uvnitř kombinézy stoupá k nesnesitelným hodnotám.
„Dělají si z nás legraci, ale jen proto, že žárlí,“ usmíval se George Russell při akci v londýnské prodejně adidas na Oxford Street, píše Motorsport.com. Vysvětlil, že běžné ledové vesty rychle ztrácejí účinek, zatímco nová chladicí bunda s ventilátorem ho udržuje v pohodě až do startu. Pro jezdce, kteří na roštu stojí dlouhé minuty na slunci pod dohledem kamer a médií, je to podle něj velké zlepšení komfortu.
Russell během rozhovoru nahlédl i do zákulisí F1, konkrétně do dění v tzv. cooldown roomu, kam se piloti přesouvají po závodě. Právě zde často probíhají neformální rozhovory, které fanoušci sledují v živém přenosu. „Každý se snaží z ostatních dostat nějaké informace. Někdy schválně řeknete úplnou lež, jen abyste viděli, kdo se chytí,“ prozradil s nadsázkou.
Vztahy mezi jezdci vnímá jako specifické. „V žádném jiném sportu se 20 nejlepších na světě nesetkává tak často. Cestujeme spolu téměř každý týden, takže vznikají určité vazby – i když ne s každým,“ poznamenal. I když panuje rivalita, sdílené zážitky z paddocku a tratí sbližují.
Na závěr se podělil o zážitek ze hry pádel s Carlosem Sainzem. „Poprvé přijal pozvání. Až potom jsem zjistil, že odmítal, protože si myslel, že je moc dobrý. A měl pravdu – byl fakt skvělý, což mě dost štvalo,“ smál se Brit. Russell tak znovu ukázal, že kromě rychlosti neztrácí ani smysl pro humor.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.