Britský jezdec Haasu Oliver Bearman dostal penalizaci 10 míst na startu za incident při vjezdu do boxů během červené vlajky v závěru třetího tréninku. Ve vysoké rychlosti havaroval právě ve chvíli, kdy byl trénink přerušen.
Oliver Bearman obdržel penalizaci v podobě ztráty deseti míst na startu Velké ceny Velké Británie poté, co během třetího volného tréninku nerespektoval červené vlajky. Incident se odehrál v samém závěru tréninku, kdy britský jezdec týmu Haas ve snaze rychle zajet do boxů havaroval v nájezdu do pit lane.
Kolize nastala krátce poté, co byla jízda přerušena kvůli nehodě Gabriela Bortoleta, který ve vysoké rychlosti ztratil kontrolu v rychlé sekvenci zatáček Maggotts a Becketts. Zatímco se traťoví maršálové snažili zvládnout situaci, Bearman nezpomalil dostatečně a v nájezdu do boxů narazil do zdi, čímž poškodil nos svého vozu a vytvořil riziko pro další jezdce.
Náraz způsobil nejen materiální škodu, ale i moment zmatku – několik soupeřů muselo změnit směr, aby se vyhnulo troskám. Bearman sám po nehodě přes rádio přiznal chybu, když se rozčiloval, že se pokusil o pozdní brzdění s ještě studenými brzdami.
Ironií celé situace je, že první červenou vlajku během tréninku způsobil sám Bearman – z jeho vozu se uvolnil kus podlahy, který zůstal ležet uprostřed trati. To odstartovalo sérii přerušení a událostí, které proměnily závěr třetího tréninku v chaotický zmatek.
Sportovní komisaři tak po vyhodnocení všech okolností rozhodli o přísné penalizaci posunu 10 míst na startu. Pro Bearmana, který se těšil na domácí závod ve Silverstonu, jde o citelnou ránu a startovní pole se tímto rozhodnutím dále promíchává.
Toto Wolff naznačil, že by rád viděl návrat Formule 1 do země, kde se naposledy závodilo v roce 2013. Podle šéfa Mercedesu by taková zastávka mohla být zajímavým zpestřením kalendáře a přinést nové výzvy pro týmy i jezdce.
Martin Brundle po závodě v Singapuru vyslal McLarenu varovný signál. Podle něj je konec sezony stále otevřenou hrou.
Mercedes se od začátku éry ground effect potýká s nevyzpytatelnou formou a vítězství George Russella v Singapuru otázky ohledně konzistence týmu jen prohloubilo.
Oscar Piastri označil „papaya rules“ McLarenu za jednoduchou zásadu pro bezpečnost jezdců, ale po Singapuru se jejich význam opět stal diskutovaným tématem.
Ferrari čelí náročnému období a výsledky posledních závodů naznačují, že tým z Maranella ztrácí tempo. Charles Leclerc se k aktuální situaci vyjádřil otevřeně.
Jenson Button byl po závodě v Singapuru překvapen rozhodnutím komisařů ohledně Lewise Hamiltona. Podle něj bylo neobvyklé, jak se situace vyřešila.
Fernando Alonso a Isack Hadjar na dráze předvedli nejaktivnější souboj závodu. Poté se ale souboj strhl i po závodě.
Fernando Alonso opět ukázal, proč ho fanoušci milují. Během Velké ceny Singapuru byl jeden z mála aktérů, který se staral o zábavu na dráze.
Velká cena Singapuru přinesla McLarenu nejen titul, ale i nové otázky ohledně vnitřní dynamiky týmu. Šéf McLarenu Andrea Stella se k celé situaci vyjádřil.
Lewis Hamilton čelil v závěru GP Singapuru problémům s brzdami, které mu výrazně zkomplikovaly dojezd. Jak se ukázalo, následky těchto technických potíží pokračovaly i po dojezdu a zásadně ovlivnily jeho konečné umístění.
Oscar Piastri po singapurské Grand Prix zaujal velmi opatrný postoj. Při rozhovorech s médii se k otázkám ohledně střetu s Landem Norrisem stavěl vyhýbavě.
George Russell triumfoval v Singapuru před Maxem Verstappenem a připsal Mercedesu cenné vítězství. O největší pozornost se však postaral McLaren, který získal pohár konstruktérů.