 
            Charles Leclerc po náročné Velké ceně Kanady přiznal, že jeho výkon nebyl ideální a kritizoval strategii Ferrari, která ho podle něj stála lepší výsledek. Zdůraznil ale, že necítí potřebu někomu něco dokazovat a raději se soustředí na další závody
Charles Leclerc po náročném víkendu Velké ceny Kanady přiznal, že jeho výkon nebyl dokonalý, ale zdůraznil, že nemá potřebu někomu něco dokazovat. Jezdec Ferrari, který závod dokončil na pátém místě, byl hlavně zklamaný z týmových strategických rozhodnutí během frustrujícího závodu na okruhu Circuit Gilles Villeneuve.
„Jsme trochu pozadu, ale to je spíše kvůli startovní pozici než tempu, protože to nebylo vůbec špatné,“ řekl Leclerc novinářům v neděli po závodě, informuje Motorsport.com. Vyjádřil také nespokojenost sám se sebou: „Jsem frustrovaný, že jsem nedal všechno dohromady, ale kromě toho mě nic jiného moc neovlivňuje,“ a zdá se, že odkazoval na emotivní výměnu názorů přes rádio během závodu.
Leclerc řekl, že ve Ferrari dobře vědí, jaké má cíle a kam směřuje, a že je to pro něj teď to nejdůležitější. Jeho vyjádření zaznělo ve chvíli, kdy se objevují spekulace o nejisté budoucnosti šéfa týmu Freda Vasseura.
„Raději se soustředím na naši práci,“ pokračoval Leclerc. „Nejsme tu, abychom někomu něco dokazovali. Snažíme se prostě odvést co nejlepší práci a budeme spokojení, pokud se nám to podaří. Tento víkend jsme ale neudělali všechno správně, takže se těším na další závod, kde to chci napravit.“
Šéf týmu Ferrari Fred Vasseur reagoval na výtky Charlese Leclerca ohledně zvolené strategie a uznal, že pokus odjet 50 kol na jedné sadě pneumatik byl příliš optimistický. „Po závodě jsem s Charlesem mluvil. Má pravdu v tom, že když startujete zezadu, můžete si dovolit větší riziko. Ale pravděpodobně jsme během víkendu neměli dostatek dat, abychom to mohli správně odhadnout,“ přiznal Vasseur.
Leclercův víkend v Montrealu začal komplikovaně už v prvním tréninku, kdy po chybě ve třetí zatáčce narazil do bariéry a poškodil přední levé zavěšení vozu. Tento incident přerušil trénink červenou vlajkou a Monacký pilot se do druhého tréninku již nevrátil.
K tomu se přidalo i nepovedené kvalifikační kolo, kdy i přes víru v boj o pole position nakonec startoval z osmé pozice. „Jsem opravdu zklamaný z Q3, protože začátek kola byl podle mě dostatečně dobrý na boj o pole position, ale nakonec začínáme až osmí,“ řekl Leclerc novinářům v sobotu. Za problém označil špinavý vzduch za autem Isacka Hadjara, který ho ve finiši zpomalil.
 
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
 
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.