Max Verstappen dojel v Kanadě druhý těsně za Georgem Russellem, přičemž závěr závodu přinesl napínavý a férový souboj. Oba piloti předvedli odvahu i vzájemný respekt, který dodal bitvě na dramatičnosti i lidském rozměru.
Helmut Marko, poradce motorsportu Red Bullu, po Velké ceně Kanady přiznal několik překvapení, která se během závodu objevila, a zároveň otevřeně zhodnotil výkon Maxe Verstappena. Nizozemský pilot si zajistil druhé místo na startovním roštu i na cílové rovince, což znamená jeho první umístění na stupních vítězů od triumfu v Imole.
Verstappen byl během závodu nucen zvolit agresivní strategii kvůli problémům s opotřebením pneumatik vozu RB21. Přestože zpočátku trpěl horším tempem, v závěrečných kolech své tempo výrazně zlepšil. To mu však nestačilo na to, aby překonal George Russella, který si nakonec dojel pro vítězství.
Po závodě dokonce Red Bull podal protest kvůli několika incidentům za bezpečnostním vozem v posledních třech kolech, ale FIA tento protest zamítla.
Marko zároveň vyzdvihl, že výkon Verstappena byl oproti předchozím závodům výrazně lepší a Red Bull v Kanadě působil konkurenceschopně. Mercedes však měl podle něj nejrychlejší vůz, který nakonec prokázal svou převahu nad mistrem světa.
„První část závodu Max příliš tlačil při pokusu předjet Russella, což nebylo optimální,“ uvedl Marko pro Sky DE. „Ve třetím stintu se ale opět vrátil do tempa a vše už šlo lépe. Mercedes byl ale opravdu silný a s opotřebením pneumatik si poradili lépe než ostatní.“
Nakonec tak závod přinesl nejen očekávané vítězství Mercedesu, ale i cenné lekce pro Red Bull, který bude muset pracovat na lepší strategii a efektivnějším využití pneumatik. Markova analýza zdůrazňuje, že v nejvyšší formuli často rozhodují detaily a správný přístup k řízení závodu.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.