Max Verstappen dojel v Kanadě druhý těsně za Georgem Russellem, přičemž závěr závodu přinesl napínavý a férový souboj. Oba piloti předvedli odvahu i vzájemný respekt, který dodal bitvě na dramatičnosti i lidském rozměru.
Helmut Marko, poradce motorsportu Red Bullu, po Velké ceně Kanady přiznal několik překvapení, která se během závodu objevila, a zároveň otevřeně zhodnotil výkon Maxe Verstappena. Nizozemský pilot si zajistil druhé místo na startovním roštu i na cílové rovince, což znamená jeho první umístění na stupních vítězů od triumfu v Imole.
Verstappen byl během závodu nucen zvolit agresivní strategii kvůli problémům s opotřebením pneumatik vozu RB21. Přestože zpočátku trpěl horším tempem, v závěrečných kolech své tempo výrazně zlepšil. To mu však nestačilo na to, aby překonal George Russella, který si nakonec dojel pro vítězství.
Po závodě dokonce Red Bull podal protest kvůli několika incidentům za bezpečnostním vozem v posledních třech kolech, ale FIA tento protest zamítla.
Marko zároveň vyzdvihl, že výkon Verstappena byl oproti předchozím závodům výrazně lepší a Red Bull v Kanadě působil konkurenceschopně. Mercedes však měl podle něj nejrychlejší vůz, který nakonec prokázal svou převahu nad mistrem světa.
„První část závodu Max příliš tlačil při pokusu předjet Russella, což nebylo optimální,“ uvedl Marko pro Sky DE. „Ve třetím stintu se ale opět vrátil do tempa a vše už šlo lépe. Mercedes byl ale opravdu silný a s opotřebením pneumatik si poradili lépe než ostatní.“
Nakonec tak závod přinesl nejen očekávané vítězství Mercedesu, ale i cenné lekce pro Red Bull, který bude muset pracovat na lepší strategii a efektivnějším využití pneumatik. Markova analýza zdůrazňuje, že v nejvyšší formuli často rozhodují detaily a správný přístup k řízení závodu.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.