Poslední generálka na kanadské trati kladla otázku, zda Red Bull zvládne udržet mírný náskok a vstoupí do kvalifikace jako nejrychlejší vůz. Verstappen to dokázal i potřetí, zatímco jeho týmový kolega se ocitl v obklopení obou Mercedesů
Za slunného počasí (vzduch 20°C, trať 35°C, vlhkost 39 % a vítr o síle 7,7 km/h) začali poslední hodinku jízd "nanečisto" piloti Ferrari na hyperměkké směsi a stanovili vstupní časy pro konkurenci: Vettel - 1:12,235 a Räikkönen za ním zaostal o 124 tisícin. Ricciardo už byl poměrně dost vzadu, Verstappen se svým výjezdem poměrně dost dlouho čekal. Na dalších místech se pohybovali hoši Mercedesu, za nimi se do popředí prodraly růžové Force Indie.
Ferrari se pak nadlouho skryly v boxech, zatímco Hamilton s Bottasem zkoušeli vytrvale ultraměkkou směs, evidentně jako přípravu na prostřední část kvalifikace, jejich časy (Hamilton 1:12,598, Bottas 1:12,666) nevypadaly nejhůře. Potom ale vyjel na trať Verstappen a začal se přibližovat vedoucí dvojici vozů se vzpínajícím se koníkem ve znaku. Začal na ultraměkké směsi, po nějaké době přešel na hyperměkkou a hned začal šlapat vedoucím pilotům na paty.
V druhé polovině, kdy konečně zajel jako poslední měřený čas Stroll (1:13,968), začala přetahovaná Red Bull - Ferrari. Především v druhém sektoru se objevovaly fialové podklady časů a piloti si rychle měnili nejlepší výkony: Vettela poněkud zdržel Ericsson, takže nedokázal proměnit závěrečný sektor (1:12,300), pak se ukázal Räikkönen (1:11,763), pak se oba piloti italské stáje dostali na rozdíl pouhých 0,002 vteřiny. Oběma vypálil rybník Verstappen, snažil se i Hamilton a dokonce zajel nejlepší první sektor, ale ukázalo se, že v posledním sektoru jeho Mercedes netáhne.
Hamilton měl ještě nějaké potíže v boxech, kde dokonce nedočkavě předjížděl, mírné problémy s motorem hlásili Räikkönen a Grosjean, nakonec se piloti nejlepších stájí seřadili tak trochu cik-cak v první šestici, možná překvapením byl poměrně velký rozdíl mezi Verstappenem a Ricciardem. Vůbec nejhůře si vedl domácí Stroll, který se s vozem opravdu hodně pral.
Lando Norris opět ukázal skvělou formu během napínavé kvalifikace na okruhu Interlagos. Britský jezdec naznačil, že v boji o titul mistra světa bude i nadále patřit mezi hlavní favority.
Oscar Piastri havaroval za mokrých podmínek na Interlagosu, což mu výrazně zkomplikovalo boj o titul a zvětšilo náskok jeho týmového kolegy v průběžném pořadí šampionátu.
Gabriel Bortoleto havaroval během brazilského sprintu a jeho vůz utrpěl vážná poškození. Pilot byl preventivně odeslán do lékařského centra .
Lando Norris v Brazílii zvládl napínavý sprint s bravurou, když odolal dravému útoku Kimiho Antonelliho a dojel si pro vítězství. Zatímco Brit potvrdil své mistrovské ambice, jeho největší soupeř v boji o titul Oscar Piastri skončil po nehodě mimo hru a způsobil přerušení závodu červenými vlajkami.
Lídr šampionátu Lando Norris odstartoval víkend v São Paulu ve velkém stylu, když si na legendárním okruhu Interlagos zajistil pole position pro sobotní sprint.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.