Poslední generálka na kanadské trati kladla otázku, zda Red Bull zvládne udržet mírný náskok a vstoupí do kvalifikace jako nejrychlejší vůz. Verstappen to dokázal i potřetí, zatímco jeho týmový kolega se ocitl v obklopení obou Mercedesů
Za slunného počasí (vzduch 20°C, trať 35°C, vlhkost 39 % a vítr o síle 7,7 km/h) začali poslední hodinku jízd "nanečisto" piloti Ferrari na hyperměkké směsi a stanovili vstupní časy pro konkurenci: Vettel - 1:12,235 a Räikkönen za ním zaostal o 124 tisícin. Ricciardo už byl poměrně dost vzadu, Verstappen se svým výjezdem poměrně dost dlouho čekal. Na dalších místech se pohybovali hoši Mercedesu, za nimi se do popředí prodraly růžové Force Indie.
Ferrari se pak nadlouho skryly v boxech, zatímco Hamilton s Bottasem zkoušeli vytrvale ultraměkkou směs, evidentně jako přípravu na prostřední část kvalifikace, jejich časy (Hamilton 1:12,598, Bottas 1:12,666) nevypadaly nejhůře. Potom ale vyjel na trať Verstappen a začal se přibližovat vedoucí dvojici vozů se vzpínajícím se koníkem ve znaku. Začal na ultraměkké směsi, po nějaké době přešel na hyperměkkou a hned začal šlapat vedoucím pilotům na paty.
V druhé polovině, kdy konečně zajel jako poslední měřený čas Stroll (1:13,968), začala přetahovaná Red Bull - Ferrari. Především v druhém sektoru se objevovaly fialové podklady časů a piloti si rychle měnili nejlepší výkony: Vettela poněkud zdržel Ericsson, takže nedokázal proměnit závěrečný sektor (1:12,300), pak se ukázal Räikkönen (1:11,763), pak se oba piloti italské stáje dostali na rozdíl pouhých 0,002 vteřiny. Oběma vypálil rybník Verstappen, snažil se i Hamilton a dokonce zajel nejlepší první sektor, ale ukázalo se, že v posledním sektoru jeho Mercedes netáhne.
Hamilton měl ještě nějaké potíže v boxech, kde dokonce nedočkavě předjížděl, mírné problémy s motorem hlásili Räikkönen a Grosjean, nakonec se piloti nejlepších stájí seřadili tak trochu cik-cak v první šestici, možná překvapením byl poměrně velký rozdíl mezi Verstappenem a Ricciardem. Vůbec nejhůře si vedl domácí Stroll, který se s vozem opravdu hodně pral.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.
Britský jezdec Haasu Oliver Bearman dostal penalizaci 10 míst na startu za incident při vjezdu do boxů během červené vlajky v závěru třetího tréninku. Ve vysoké rychlosti havaroval právě ve chvíli, kdy byl trénink přerušen.
Oliver Bearman čelí hrozbě přísné penalizace kvůli incidentu v pitlane během třetího tréninku v Silverstonu. Nešťastný moment tak může výrazně ovlivnit jeho domácí závodní víkend.
George Russell a Kimi Antonelli zaujali novou chladicí vestou, kterou používá na startovním roštu k udržení svěžesti. Mercedes tím ukazuje, že hledá výhody i mimo samotný monopost v reakci na extrémní podmínky moderní F1.
Charles Leclerc byl nejrychlejší v závěrečném tréninku před Velkou cenou Británie. Na Silverstonu budou o pole position rozhodovat doslova drobné rozdíly, které dávají Ferrari, McLarenu i Red Bullu reálnou šanci na první místo na startu.
Charles Leclerc je po pátečních trénincích na Silverstonu spokojený s tempem Ferrari, ale stále hledá ideální nastavení pro kvalifikaci. Tým zaostává za McLarenem a čeká ho výzva zvládnout nejisté počasí, které by mohlo ovlivnit závodní víkend.
Lewis Hamilton byl po pátečních trénincích v Silverstonu optimistický, když dokázal držet krok s Ferrari. Po složité první polovině sezony věří, že právě domácí Grand Prix může znamenat obrat k lepšímu.
Lando Norris a Oscar Piastri dominují sezoně 2025 a McLaren jim podle Zaka Browna umožní svobodně závodit. Věří, že jejich vzájemný vztah tím neutrpí.
Carlos Sainz z Williamsu dostal varování od FIA po incidentu během druhého tréninku na Velké ceně Velké Británie ve Silverstonu. Komisaři vyhodnotili jeho chování jako potenciálně nebezpečné, ale bez vážnějších následků.