Po 210 minutách se piloti opět posadili do svých kokpitů a vydali se k další části závodního víkendu v ulicích luxusních hotelů a světoznámých hráčských doupat. Čekalo se, jak se změní rozložení sil z prvního tréninku.
Povětrnostní podmínky prakticky stejné, 10°C dokonce přimělo Jamese Vowlese (Williams) nasadit vlněnou čepici, trať také nebyla bůhvíjak teplá (13°C), vlhkost vzduchu (28 %) a vítr (3,6 km/h jižním směrem) byly prakticky identické s předchozí částí.
Opět si na trať pospíšili piloti Alpine následovaní Bottasem, jehož čas 1:39,493 měl ale pouze archivní hodnotu. Záhy ho překonal Magnussen (1:37,711) a poté se do akce vrhli i ostatní piloti na středně tvrdých pneu. Russell a Pérez si stěžovali, že jim do přileb proniká příliš chladný vzduch, Alonso po prvním výjezdu a 12 minutách instruoval boxy, že bude třeba změnit nastavení. Verstappen si stěžoval na nulový přítlak.
Žluté pneumatiky na vozech vydržely první třetinu tréninku, nejlepším časem se blýskl Leclerc (1:34,476), ale bylo zřejmé, že tendence zrychlujících se výkonu bude pokračovat i na měkkých směsích. Tato sada se prozatím netýkala Albona, na jehož voze v garáži se usilovně pracovalo - jak uvedli komentátoři, mělo jít o problémy s palivovým systémem.
První nasadil měkkou směs Colapinto (1:36,234), ale ani na ní nepřekonal nejlepší časy pilotů na středně tvrdých pneumatikách. Spolu s ním vyjeli Saubery a Stroll, poté už se do červené obléklo celé startovní pole. Opět se o nejlepší časy přetahovala stejná pětice jako v prvním tréninku, byť poněkud odlišně poskládaná - navíc Verstappen doplatil na vlastní chybu a poté na nepříznivý souběh okolností: třiadvacet minut před koncem druhé části závodního víkendu se konečně dostal na trať Albon, ale hned bylo jasné, že vůz nefunguje správně. Alex také dojel jen do zatáčky 6, kde musel zastavit - učinil tak naštěstí natolik chytře, že byl jeho williams ihned odtlačen do únikové zóny za svodidla a červená vlajka neměla dlouhého trvání. Jenže kvůli ní vlastně Red Bully nezaregistrovaly pokusy na měkké směsi a zůstaly v hloubi pole. Poté, co se znovu mohlo jezdit naplno, už vsadily týmy na závodní simulace - jen Magnussen si ještě zlepšil čas, než také on nasadil středně tvrdou směs a zajížděl časy o 3 - 5 vteřin pomalejší.
Opět bylo rušno v zatáčkách 1, 5, 7 a 14. V první měli problémy Norris, Leclerc a hned dvakrát Hamilton, ten ještě v samotném závěru nezkrotil „pětku“ a na trať se musel vrátit efektním smykem. V zatáčce 7 volili průjezd mimo vyznačenou trať Pérez, Alonso, v závěru i Verstappen a Piastriho rozhodila tato pasáž natolik, že se lehce otřel o zeď. Ve „čtrnáctce“ piloti často nezvládli brzdný bod a museli se otáčet ve slepé uličce - větší či menší potíže tu měli Magnussen, Leclerc, Verstappen, Pérez a v závěru Colapinto - krátce poté v tu svedl souboj s Norrisem a Brit si musel také vypomoci únikovou zónou.
Celkové shrnutí prvních dvou tréninků: poměrně hodně chyb a přes úspěch Mercedesu vyrovnaná pětka - možná by sem patřil i Verstappen, ale z výše uvedených důvodů nezajel měřitelný výkon. Naopak Piastri se zdá být trochu nejistý, čehož využili Gasly a Haasy.
Lewis Hamilton přiznal, že po Velké ceně Kataru vůbec netušil, že Max Verstappen závod vyhrál, a jeho reakce odhalila napětí a dramatický vývoj boje o titul.
Red Bull oznámil významné změny v jezdecké sestavě pro nadcházející sezonu, které posílí dynamiku týmu. Mladí talentovaní jezdci získávají nové příležitosti a oba týmy se připravují na náročný rok 2026.
Po Velké ceně Kataru se na sociálních sítích strhla vlna nenávistných reakcí mířených na Kimiho Antonelliho, který se stal terčem urážek a kritiky.
Andrea Kimi Antonelli při závodě v Kataru přišel o čtvrté místo po chybě v deváté zatáčce, což umožnilo Landu Norrisovi získat cenné body v boji o titul. Mladý Ital popsal co se stalo.
Max Verstappen si na Velké ceně Kataru připsal klíčové vítězství, kterým souboj o titul protáhl do posledního závodu sezony. Za ním projel cílem Oscar Piastri a třetí Carlos Sainz.
Oscar Piastri zatím v Kataru ovládl všechny tréninky i kvalifikaci a potvrzuje návrat do vrcholné formy. McLaren připisuje jeho dominantní výkon kombinaci talentu jezdce a vozu dobře padnoucího k vysokopřilnavému okruhu.
Lewis Hamilton i Charles Leclerc během celého víkendu v Kataru zápasí s tím, jak z Ferrari SF-25 vyždímat jeho potenciál. Vůz, který na papíře sliboval rychlost a stabilitu, se na trati ukázal jako nepředvídatelný.
Oscar Piastri si zajistil pole position pro Velkou cenu Kataru před týmovým kolegou Landem Norrisem, který skončil druhý. Třetí místo obsadil obhájce titulu Max Verstappen, což připravuje napínavý souboj o vítězství v nedělním závodě.
Oscar Piastri ovládl sprint na Velké ceně Kataru Formule 1, když si po sebevědomém výkonu dojel pro vítězství. Lando Norris sice nedosáhl na čelo, ale připsal si cenné body a zároveň stáhl část náskoku Maxe Verstappena v šampionátu.
Oscar Piastri pokračuje ve svém návratu do boje o šampionát a v Kataru si zajistil pole position pro sprintový závod před Georgem Russellem.
Zak Brown promluvil o kontroverzním rozhodnutí z Las Vegas a nastínil, že i FIA měla k uloženému trestu určité výhrady. Šéf McLarenu přitom naznačil, že situace byla složitější, než by se na první pohled zdálo.
Oscar Piastri ovládl jediný trénink na Velkou cenu Kataru, když těsně porazil týmového kolegu Landa Norrise. McLaren tak naznačil, že v Kataru může očekávat další těsný souboj svých jezdců.