Dalo se očekávat, že situace z 29. kola Grand Prix Německa bude předmětem mnoha debat. Mercedes se po rozhodnutí komisařů cítil ukřivděn a dokonce se ozývají hlasy, že Verstappen má "protekci" a vše mu projde. Souvislost s Maďarskem je pořád dost čerstvá.
Je celkem pochopitelné, že šéf týmu Mercedes Toto Wolff se pustil do obhajoby svého pilota. Ovšem nikoli tak, že by Nico Rosberg "v podstatě nic neudělal", Wolffovi vadí odlišný přístup ze strany kapacit F1.
"V F1 stále chybí konzistentní rozhodování ohledně penalizací. V minulosti se někteří piloti dopustili podobného manévru jako Rosberg, ale penalizováni nebyli. Jezdci se svým způsobem vytlačují z trati vlastně pořád, ale někteří jsou trestáni a jiný ne. Právě to jsou případy, které považuji za nekonzistentní. Jak to vyřešit? To nevím. Žádáme tvrdé závodní souboje, takže podporuji pravidlo pěti trestných vteřin. Neříkám, že je to špatné rozhodnutí, ale je důležité, abychom přesně věděli, za co bude ten či onen potrestán," dožaduje se nápravy Wolff.
Christian Horner mezitím shlédl záznam z kokpitu Rosbergova vozu a zastává názor, že se Rosberg neocitl v úzkých a volil neadekvátní průjezd zatáčkou, ačkoliv následkem nebyl kontakt jeho a Verstappenova vozu.
"Někdo může namítnout, že šlo o závodní incident, ale kdyby šel na brzdy a zablokoval všechna kola, od kterých by se kouřilo, nebo něco v tom směru, asi by ke kolizi došlo. Jenže problém je v tom, že to vypadá jako by zpomalil a pak pokračoval rovně z ideální stopy, což asi zaujalo komisaře. Ale závěry spadají do jejich pravomoci, ne do naší," komentuje situaci Horner.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.