Dalo se očekávat, že situace z 29. kola Grand Prix Německa bude předmětem mnoha debat. Mercedes se po rozhodnutí komisařů cítil ukřivděn a dokonce se ozývají hlasy, že Verstappen má "protekci" a vše mu projde. Souvislost s Maďarskem je pořád dost čerstvá.
Je celkem pochopitelné, že šéf týmu Mercedes Toto Wolff se pustil do obhajoby svého pilota. Ovšem nikoli tak, že by Nico Rosberg "v podstatě nic neudělal", Wolffovi vadí odlišný přístup ze strany kapacit F1.
"V F1 stále chybí konzistentní rozhodování ohledně penalizací. V minulosti se někteří piloti dopustili podobného manévru jako Rosberg, ale penalizováni nebyli. Jezdci se svým způsobem vytlačují z trati vlastně pořád, ale někteří jsou trestáni a jiný ne. Právě to jsou případy, které považuji za nekonzistentní. Jak to vyřešit? To nevím. Žádáme tvrdé závodní souboje, takže podporuji pravidlo pěti trestných vteřin. Neříkám, že je to špatné rozhodnutí, ale je důležité, abychom přesně věděli, za co bude ten či onen potrestán," dožaduje se nápravy Wolff.
Christian Horner mezitím shlédl záznam z kokpitu Rosbergova vozu a zastává názor, že se Rosberg neocitl v úzkých a volil neadekvátní průjezd zatáčkou, ačkoliv následkem nebyl kontakt jeho a Verstappenova vozu.
"Někdo může namítnout, že šlo o závodní incident, ale kdyby šel na brzdy a zablokoval všechna kola, od kterých by se kouřilo, nebo něco v tom směru, asi by ke kolizi došlo. Jenže problém je v tom, že to vypadá jako by zpomalil a pak pokračoval rovně z ideální stopy, což asi zaujalo komisaře. Ale závěry spadají do jejich pravomoci, ne do naší," komentuje situaci Horner.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.