Názory na holandského mladíka nejsou jednoznačné a po německé Grand Prix se může opět debatovat, třeba o jeho postartovním manévru nebo duelu s Rosbergem. Šéf Red Bullu si však všímá ještě jedné okolnosti, která mu dělá radost.
Určitě si ještě mnozí z nás pamatují vypjatou situaci v prvním závodě sezóny a Verstappenovo chování při duelu s Carlosem Sainzem jr. Tehdy ještě Max jezdil v barvách Toro Rosso vůči Španělovi coby týmovému kolegovi se příliš kamarádsky nechovat. Utekl čtyři měsíce, Verstappen povýšil a podle šéfa týmu Red Bull Christiana Hornera začíná dozrávat i po týmové stránce.
"Na Hockenheimringu Max bez jakýchkoli pochyb prokázal, že je týmovým spoluhráčem, způsob kooperace obou pilotů byl velmi dobrý. Oba odstartovali výborně, Max jel zvenku a Daniel mu poskytl dost prostoru. Udělali přesně to, oč jsem je žádal při schůzce v dopoledních hodinách. Zvolili jsme odlišnou strategii kvůli eliminaci Rosberga. Protože Daniel jel na rychlejších pneumatikách, bylo smysluplnější, aby ho Max pustil dopředu, než aby spolu zbytečně a dlouho bojovali. Prvotní bylo dostat se před Rosberga, který si musel odpykat svůj trest. Max to okamžitě pochopil a jednal, takže výsledkem jsou dvě místa na stupních vítězů, úžasná týmová práce celého týmu i obou pilotů," zářil nadšením Horner.
Na přetřes se také dostalo téma určitého napětí po posledních závodech, zejména ohledně vypjatých duelů v kvalifikacích, kde téměř pokaždé Ricciardo dokázal Verstappena porazit, ale Horner je přesvědčen, že vztahy mezi oběma piloty fungují velmi dobře.
"Označil bych je za zdravé. Vládne mezi nimi velký respekt, dokáží spolupracovat jako kolegové a díky tomu jsou schopni vydolovat z vozu i zdánlivě nepatrné výhody. Oba jsou velmi rychlí. V Německu byl preferován Daniel, ve Španělsku zase Max. Je to taková houpačka nebo kolotoč, každopádně jsme rádi, jak vynikající práci oba tento víkend odvedli," dodává Horner.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.