Nejdřív to byly problémy Mercedesu v Baku, další následovaly na Silverstone. Týmy nedávno vyslovily požadavek týkající se zmírnění omezení radiokomunikace, zejména co se týká možnosti varovat piloty před selháním některých komponentů.
FIA však před britskou Grand Prix dala jasně najevo spíše tvrdší kurs s tím, že veškeré porušení pravidel má být hlášeno sportovním komisařům. Tak se stalo i v případě Nico Rosberga, který přišel kvůli pokynům z boxové zídky o druhé místo.
Technický šéf Williamsu Pat Symonds se domnívá, že pravidla týkající se radiokomunikace nejsou v současné době na nejlepší úrovni. Některé označil za "absurdní" až "nedbalá". Jako příklad uvádí nehodu Sergia Péreze kvůli selhání brzd v Rakousku na Red Bull Ringu.
"Na boxové zídce známe velmi dobře všechna pravidla - a pokud se něco stane, víme, co udělat. Při každém závodě vedeme debatu, která pokračuje v pitlane. »Oh, tohle bychom neměli, co budeme dělat?« Chudák Pérez, jak to bylo směšné. Vynaložíme desítky tisíc liber za poškození vozu, protože mu nemůžeme říci, že jeho brzdy mohou selhat? Je to nedbalost. Není to jen špatné, ale nedbalost," kritizuje Symonds.
V případě, že by podobná situace jako u Force Indie nastala u Williamsu, Symonds by nejspíš zvolil porušení příkazu, aby své piloty mohl varovat a raději by riskoval případný trest. "Probrali jsme situaci, v jaké se ocitl Pérez a řekli jsme si, že v takovém případě mu dáme příkaz, aby zastavil a nebudeme se starat o případnou penalizaci, nebudeme riskovat zranění pilota," řekl Symonds.
Co k tomu říká Horner?"Auta jsou technicky velice složitá, takže lze pochopit proč Mercedes požaduje, aby mohl svému pilotu mohl předat zprávu. Koneckonců je to týmový sport, auta jsou mnohem komplikovanější než před čtyřmi pěti lety - a pro piloty je podstatně těžší se rozhodnout co má nebo nemá dělat. Pravidla jsou v současné době taková, jaká jsou, otázkou je, zda je tým a Nico opravdu porušili? A zda je za to potrestat? Otázkou zůstává, zda jsou tato pravidla to pravé pro F1, ale to je jiná otázka," míní šéf Red Bullu Christian Horner.
Pat Symonds k tomu dodává: "Nelíbí se mi to. Jde o týmový sport, takže bychom měli spolupracovat. Pokud lidé namítají, že vedeme piloty, dokážu s tím žít. Ale pomáhat jim ovládat systémy? Opravdu si nemyslím, že to je velký problém. Kde je vlastně ona hraniční čára. Pokud by měl pilot řídit auto sám a bez pomoci, měl by si také vyměnit sám pneumatiky? Udělat zastávku, vylézt z vozu, nasadit nová kola, zase vlézt do kokpitu? Takže kde je hranice? Pokud bychom ji zkusili nakreslit, bude to opravdu hodně obtížné."
Max Verstappen si suverénně zajistil pole position pro Velkou cenu USA, když porazil Landa Norrise. Oscar Piastri tentokrát nestačil ani na top 3.
Max Verstappen ovládl chaotický sprint před Velkou cenou USA 2025. Oba jezdci McLarenu přitom skončili hned v první zatáčce po úvodní kolizi.
Nico Hülkenberg překvapil výborným výkonem a zajistil si nejlepší startovní pozici sezóny ve Sprintu během víkendu Velké ceny USA.
Fernando Alonso si v kvalifikaci na okruhu Circuit of the Americas připsal jedno ze svých nejlepších letošních umístění. Přestože jej čeká náročný závodní víkend, zůstává odhodlaný a motivovaný bojovat.
Andrea Stella po sprintové kvalifikaci v Austinu naznačuje, že McLaren skrývá určité trumfy, které by mohly použít v následujícím závodě.
Zatímco McLaren drží pod pokličkou detaily ohledně „důsledků“, které čekají Landa Norrise, Martin Brundle poskytl svůj pohled na možné scénáře.
Laurent Mekies přiznal, že tým udělal chybu ve strategii výjezdů na trať a zdůraznil, že Yuki Tsunoda si zaslouží omluvu.
Lewis Hamilton působil zklamaně poté, co sprintová kvalifikace na Velkou cenu USA znovu odhalila přetrvávající potíže týmu Ferrari.
Sprintová kvalifikace v Austinu nabídla dramatické momenty na čele startovního roštu. Max Verstappen předvedl silný výkon, který přinesl napínavý souboj s piloty McLarenu.
V prvním tréninku v Austinu ukázal Lando Norris svou rychlost, když překonal Nich Hülkenberga a Oscara Piastriho. Charles Leclerc v technických problémech.
Lewis Hamilton reaguje na spekulace o možném přesunu Christiana Hornera do Ferrari.
Charles Leclerc prožívá s Ferrari další náročnou sezonu a kolem jeho budoucnosti v týmu začaly narůstat spekulace. Před víkendem ve Spojených státech podal vyjádření.