Australský pilot a nástupce Marka Webbera prodělal oproti loňské sezóně, kdy vyhrál tři Grand Prix, určitý ústup ze slávy. Letos jeho pozici jediného pilota, který dokázal vyhrávat vedle dominantního dua Hamilton-Rosberg převzal Sebastian Vettel.
Daniel Ricciardo se obává, že po letošní sezóně, kdy se odstup Mercedesu přes jisté náznaky příliš nezměnil, nebude situace o moc lepší. Jeho osobní názor zní - příští rok se situace dramaticky měnit nebude.
"Jsou příliš daleko. Upřímně si myslím, že se propast v letošním roce ještě trochu zvětšila. Snad Ferrari se chvílemi dostalo na dosah, ale myslím, že kdykoli Mercedes chtěl, tak si vzal zase náskok zpátky. V příštím roce budou určitě ještě lepší, takže je bude ještě těžší případně porazit. Doufejme, že to nebude dlouho trvat," odpověděl Riccardo na otázku při motoristické akci Perth Speed Fest.
Od nové spolupráce s Renaultem (byť budou motory označeny TAG Heuer) si Australan slibuje zlepšení výsledků Red Bullu zhruba na úroveň roku 2014. "Naším cílem je dosáhnout většího počtu umístění na stupních vítězů a minimálně jednou vyhrát. Když už jsem letos vyšel naprázdno, tak příští rok by to chtělo aspoň jedno vítězství. Sezóna 2015 naše očekávání nenaplnila, vlastně nás vůbec nenadchla, protože jsme měli velké cíle. Podvozek byl dobrý, tým ho vyvinul opravdu výborně, postupem času jsme se zlepšovali. Kdybychom na tratích měli méně rovinek a jen samé zatáčky, určitě bychom vyjeli nějakou pole-position. Takhle musíme začít znovu od začátku," hodnotí vyhlídky na rok 2016 Daniel Ricciardo.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.
Ralf Schumacher uvedl, že je vždy dobré mít připravené možnosti a strategii pro nečekané situace. Podle něj by každý jezdec měl myslet na své kroky i v náročných obdobích.
Mark Webber věří, že Oscar Piastri má motivaci a charakter potřebný k silnému závěru sezony. Podle něj může mladý jezdec v posledních třech závodech znovu ukázat svůj talent a posunout McLaren vpřed.
Aston Martin vstupuje do nové etapy s ambiciózními cíli a intenzivní přípravou. Tým i jeho klíčoví členové pracují na zdokonalení všech aspektů svého fungování, přičemž pozornost fanoušků i odborníků zůstává upřena na jejich další kroky.
McLaren Racing rozšířil svůj Driver Development Programme o dvě nové talenty, Elly Stevens a Elly Häkkinen. Tým věří, že program jim poskytne zkušenosti a podporu potřebnou k dalšímu růstu v motorsportu.
Šéf McLarenu Zak Brown a bývalý šéf Red Bullu Christian Horner se v posledních letech Hornerova působení v týmu často pouštěli do ostrých slovních výměn. Jejich vzájemné přestřelky patřily k nejvýraznějším v paddocku.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.