Australský pilot a nástupce Marka Webbera prodělal oproti loňské sezóně, kdy vyhrál tři Grand Prix, určitý ústup ze slávy. Letos jeho pozici jediného pilota, který dokázal vyhrávat vedle dominantního dua Hamilton-Rosberg převzal Sebastian Vettel.
Daniel Ricciardo se obává, že po letošní sezóně, kdy se odstup Mercedesu přes jisté náznaky příliš nezměnil, nebude situace o moc lepší. Jeho osobní názor zní - příští rok se situace dramaticky měnit nebude.
"Jsou příliš daleko. Upřímně si myslím, že se propast v letošním roce ještě trochu zvětšila. Snad Ferrari se chvílemi dostalo na dosah, ale myslím, že kdykoli Mercedes chtěl, tak si vzal zase náskok zpátky. V příštím roce budou určitě ještě lepší, takže je bude ještě těžší případně porazit. Doufejme, že to nebude dlouho trvat," odpověděl Riccardo na otázku při motoristické akci Perth Speed Fest.
Od nové spolupráce s Renaultem (byť budou motory označeny TAG Heuer) si Australan slibuje zlepšení výsledků Red Bullu zhruba na úroveň roku 2014. "Naším cílem je dosáhnout většího počtu umístění na stupních vítězů a minimálně jednou vyhrát. Když už jsem letos vyšel naprázdno, tak příští rok by to chtělo aspoň jedno vítězství. Sezóna 2015 naše očekávání nenaplnila, vlastně nás vůbec nenadchla, protože jsme měli velké cíle. Podvozek byl dobrý, tým ho vyvinul opravdu výborně, postupem času jsme se zlepšovali. Kdybychom na tratích měli méně rovinek a jen samé zatáčky, určitě bychom vyjeli nějakou pole-position. Takhle musíme začít znovu od začátku," hodnotí vyhlídky na rok 2016 Daniel Ricciardo.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.