Značka, které patřily první dva oficiální ročníky Formule 1 a jejíž návrat na hranici poslední dvacetiletky minulého století nevyšel a dospěl až k hořkému konci v podobě ukryté pod zelenou barvou sponzora Benetton.
Druhá éra týmu, jehož vůz pomáhal po zranění testpilota Vittoria Brambilly i Niki Lauda, nepřesáhla nikdy hranici boje těsně pod stupni vítězů. Výjimečně vozy v první éře v barvách cigaretového gigantu Marlboro překonaly svůj stín v podobě dvou druhých a dvou třetích míst. Pak ztratily odbory trpělivost a Alfa Romeo putovala pod Pavanelliho soukromý tým EuroRacing. Poslední stupně vítězů v Itálii 1984 byly vlastně labutí písní - o rok později "zelené žáby" (jak se vozům říkalo kvůli barvě sponzora Benetton) nezískaly ani bod. Ani motory, se kterými se Alfa Romeo etablovala ještě do roku 1987 to nebylo lepší...
Výkonný ředitel Ferrari Sergio Marchionne už na začátku tohoto roku avizoval, že by rád zvýšil kredit automobilky s červeným křížem rodiny Visconti a erbem hada, který se nacházel nad dveřmi Castello Sforzesco ve znaku. Ten se nyní nachází na bočnicích vozu Ferrari; Alfa Romeo pak zvažuje návrat především do juniorských kategorií.Naposledy bylo jméno, znamenající akronym Anonima Lombarda Fabbrica Automobili (doplněné o příjmení Nicoly Romea, jenž automobilku v roce 1918 převzal) vidět v automobilovém sportu v polovině minulého desetiletí v závodech cestovních vozů.
Už v březnu ale padl návrh, že by došlo ke spojení s Red Bullem - nabídnuté Ferrariho motory by byly přeznačeny na Alfa Romeo. "Naše průmyslová síť se bude soustředit zejména na Alfu Romeo, tato značka bude reprezentovat to nejlepší, co může Itálie nabídnout."
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.