Návrat na Autodromo Hermanos Rodriguez se pro Pirelli odehraje nikoli po třiadvaceti letech nýbrž o rok později, protože v roce 1992, kdy se tu jela Grand Prix Mexika naposledy, už italská firma v F1 nepůsobila.
Od roku 1992 prošel okruh původně zbudovaný v městském parku řadou změn, o nichž už jsme informovali. Přestože známá zatáčka Peraltada, občas srovnávaná s italskou Curva Parabolica, ztratila svůj typický vzhled, pořád je reminiscence s Monzou pro mnohé velice blízká. Proto se Pirelli rozhodlo pro stejnou kombinaci jako v Itálii - v Mexiku se při obnovené premiéře pojede s středně tvrdými pneumatikami (bílé označení) a měkkými (žluté). Výkonnostní rozdíl mezi oběma pneumatikami by měl činit 1,3 vteřiny.
Týmy jsou si vědomy, že s danou tratí nemají žádné zkušenosti, takže se spoléhají ve velké míře na počítačové simulace. Paul Hembery se k výběru směsí vyjádřil následovně: "Návrat do Mexika je pro nás plný očekávání. Výběr směsí pro danou trať nebyl bez problémů, ale simulace - jedna z nejdůležitějších technologických pomůcek F1 v poslední době - jasně naznačila v prvním závodě na de facto neznámé trati nevyhnutelný příklon k více konzervativní volbě.
Budeme usilovat o dvě zastávky v boxech, ovšem nesmíme zapomenout na značně nejisté počasí ovlivňující velkou část severní Ameriky, kde stále ještě doznívá hurikán Patricie. Samotná trať je koncipovaná tak, aby se na ní dalo hodně předjíždět, takže se dočkáme nejspíš velkého množství strategických variant. Ty budou předvídatelnější po prvních pátečních trénicích. Cítím v mexickém závodě potenciál pro velmi časté změny v pořadí a tudíž zajímavou Grand Prix," rozvíjí Hembery plány dodavatele pneumatik.
Hembery rovněž připomněl, že poslední mexické vítězství pro Pirelli přivezl Gerhard Berger na Benettonu v roce 1986, byl to onen závod, kdy Rakušan převezl celou konkurenci tím, že vsadil na dojetí bez jediné zastávky v boxech. Poté se Pirelli na dva roky z F1 stáhlo, v dalším tříletém úseku už podporovalo týmy, z nichž žádný nevyhrál.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.
Po sezóně plné kritiky si Sergio Pérez na konci roku 2025 může oddechnout. Statistiky ukázaly, že jeho výkony byly v porovnání s nástupci výrazně lepší, což potvrzuje jeho schopnosti a přínos týmu.
Lando Norris po zisku svého premiérového titulu ve Formuli 1 v Abú Zabí promluvil s nebývalou upřímností a otevřeností o emocích a okolnostech, které jeho cestu na vrchol provázely.
Helmut Marko po dvaceti letech končí ve své poradní roli u týmů Red Bull. Jeho odchod zasahuje i okruh lidí kolem Maxe Verstappena, který ho dříve označil za „druhého otce“.