Damon Hill zpochybňuje, jak dlouho Max Verstappen vydrží u Red Bullu, pokud se změní dynamika týmu nebo výkonnost vozu. Podle něj bude rozhodující, zda pro něj Red Bull zůstane dostatečně motivující výzvou.
Damon Hill, mistr světa z roku 1996, se v podcastu Chequered Flag zamýšlí nad budoucností Maxe Verstappena a připouští, že by pro něj mohlo být rozumné začít zvažovat i scénáře mimo Red Bull, včetně možné pauzy od závodění. Ačkoliv má Verstappen platný kontrakt s týmem z Milton Keynes až do roku 2028, nejistota kolem budoucnosti stáje po odchodu Adriana Neweyho a plánovaném konci partnerství s Hondou vyvolává stále více otazníků ohledně jeho dalšího směřování.
Podle Hilla nelze přehlížet, že Red Bull čelí výzvám, které mohou ovlivnit jeho schopnost zůstat dominantním týmem i po příchodu nové éry pravidel v roce 2026. „Red Bull se snaží Maxe Verstappena udržet. Ale je tam doložka o výkonu. Pokud nedostanou výsledek, který odpovídá tomu, co smlouva stanovuje, tak je volný. A Max nikdy neodvádí méně než sto procent,“ připomněl Hill.
Zatímco spekuluje o možném přestupu do Mercedesu, Hill zároveň naznačuje, že trh s jezdeckými místy není příliš otevřený. „Nevím, kam by mohl jít. George [Russell] je podle všeho blízko prodloužení smlouvy s Mercedesem, a to by mu uzavřelo další dveře,“ komentoval situaci v paddocku Hill. Dodává však, že Verstappen má na své straně čas i výsledky, což mu dává prostor přemýšlet bez tlaku.
Jednou z možností, kterou Hill naznačil, je i roční pauza. „Možná by bylo moudré dát si čas na pozorování, kam se věci vyvíjejí po změně pravidel. Je mladý, má čtyři tituly, vyhrál spoustu závodů,“ řekl Hill s tím, že Verstappen si může dovolit luxus trpělivosti a strategického rozhodování.
Ačkoliv je aktuálně až třetí v šampionátu a ztrácí 32 bodů na vedoucího Oscara Piastriho, Verstappen zůstává jednou z nejcennějších postav ve startovním poli. Hill naznačuje, že jakýkoliv tým, který se v nové éře prosadí, bude ochoten za jeho služby dobře zaplatit. „Nikdo neví, co přinese konec letošní sezony. Mohl by si příští rok sednout, sledovat situaci a pak si vybrat ten správný tým na dalších deset let.“
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.