Damon Hill zpochybňuje, jak dlouho Max Verstappen vydrží u Red Bullu, pokud se změní dynamika týmu nebo výkonnost vozu. Podle něj bude rozhodující, zda pro něj Red Bull zůstane dostatečně motivující výzvou.
Damon Hill, mistr světa z roku 1996, se v podcastu Chequered Flag zamýšlí nad budoucností Maxe Verstappena a připouští, že by pro něj mohlo být rozumné začít zvažovat i scénáře mimo Red Bull, včetně možné pauzy od závodění. Ačkoliv má Verstappen platný kontrakt s týmem z Milton Keynes až do roku 2028, nejistota kolem budoucnosti stáje po odchodu Adriana Neweyho a plánovaném konci partnerství s Hondou vyvolává stále více otazníků ohledně jeho dalšího směřování.
Podle Hilla nelze přehlížet, že Red Bull čelí výzvám, které mohou ovlivnit jeho schopnost zůstat dominantním týmem i po příchodu nové éry pravidel v roce 2026. „Red Bull se snaží Maxe Verstappena udržet. Ale je tam doložka o výkonu. Pokud nedostanou výsledek, který odpovídá tomu, co smlouva stanovuje, tak je volný. A Max nikdy neodvádí méně než sto procent,“ připomněl Hill.
Zatímco spekuluje o možném přestupu do Mercedesu, Hill zároveň naznačuje, že trh s jezdeckými místy není příliš otevřený. „Nevím, kam by mohl jít. George [Russell] je podle všeho blízko prodloužení smlouvy s Mercedesem, a to by mu uzavřelo další dveře,“ komentoval situaci v paddocku Hill. Dodává však, že Verstappen má na své straně čas i výsledky, což mu dává prostor přemýšlet bez tlaku.
Jednou z možností, kterou Hill naznačil, je i roční pauza. „Možná by bylo moudré dát si čas na pozorování, kam se věci vyvíjejí po změně pravidel. Je mladý, má čtyři tituly, vyhrál spoustu závodů,“ řekl Hill s tím, že Verstappen si může dovolit luxus trpělivosti a strategického rozhodování.
Ačkoliv je aktuálně až třetí v šampionátu a ztrácí 32 bodů na vedoucího Oscara Piastriho, Verstappen zůstává jednou z nejcennějších postav ve startovním poli. Hill naznačuje, že jakýkoliv tým, který se v nové éře prosadí, bude ochoten za jeho služby dobře zaplatit. „Nikdo neví, co přinese konec letošní sezony. Mohl by si příští rok sednout, sledovat situaci a pak si vybrat ten správný tým na dalších deset let.“
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.