Max Verstappen se v pátek pokusil o tajný test na Nürburgringu pod jménem „Franz Hermann“, ale jeho identitu fanoušci i fotografové rychle odhalili. Z tichého výjezdu s týmem Verstappen.com Racing se tak stala nečekaná mediální událost.
Páteční ráno překvapilo fanoušky i fotografy na Nürburgringu, když se objevily první fotky Ferrari 296 GT3 se jménem „Franz Hermann“ na karoserii. Za volantem však seděl Max Verstappen, což prozradila jeho charakteristická helma, závodní kombinéza se jménem a především jeho tvář. Snaha o utajený test nevydržela dlouho. Fotografie z boxové uličky nakonec potvrdily, že to byl skutečně on, a celý pokus o inkognito výjezd tak skončil neúspěšně.
Na Nürburgringu byl s Maxem Verstappenem i jeho osobní bezpečnostní tým, což se záhy ukázalo jako prozíravý krok. Sotva se rozšířila zpráva o jeho přítomnosti, dorazila k boxům skupina novinářů, kteří se snažili získat alespoň letmé vyjádření. Ochranka však situaci rychle zvládla a udržela je v bezpečné vzdálenosti. Brzy nato se před garáží začali shromažďovat i fanoušci, kteří toužili zahlédnout slavného pilota. Verstappen se jim na chvíli ukázal, už bez závodní výstroje, při cestě k autu, kterým následně opustil areál.
Testovací jízda ovšem netrvala dlouho. Na sociálních sítích se objevila fotografie, na níž je Ferrari z týmu Verstappen.com Racing nakládáno na odtahový vůz. Tentokrát však nešlo o technický problém Verstappena, za volantem byl jeho týmový kolega, Brit Chris Lulham. Okolnosti přerušení testu tak zůstávají zatím nejasné, informuje GPBlog.
Co ale vedlo Maxe Verstappena k tomu, aby se vydal právě na Nürburgring a zrovna v utajeném režimu? Spekuluje se, že cílem bylo pomoci svému GT týmu s nastavením vozu před blížícím se podnikem ADAC NLS. Jiní se ale domnívají, že čtyřnásobný mistr světa využil příležitosti k tomu, aby si osahal trať Nordschleife a Ferrari 296 GT3 – možná jako přípravu na budoucí účast v jednom z legendárních vytrvalostních závodů.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.