Lewis Hamilton odjížděl z Bahrajnu s pocitem, že začíná chápat, jak nový vůz Ferrari nejlépe funguje. Do Saúdské Arábie tak míří s nadějí, že se mu podaří své poznatky proměnit v lepší výsledek.
Lewis Hamilton odjížděl z Bahrajnu s optimistickou náladou a vírou, že našel klíč k tomu, jak z nové Ferrari dostat maximum. Sedminásobný šampion prohlásil, že lépe pochopil, jakým způsobem vůz funguje a co od něj potřebuje, což mu dodává sebevědomí před nadcházející Velkou cenou Saúdské Arábie.
Lewis Hamilton si z úvodního víkendu sezóny v Bahrajnu odváží smíšené dojmy, ale i důležitý pokrok. Přestože se mu nepovedla kvalifikace a startoval mimo nejlepší osmičku, v závodě předvedl solidní výkon a dojel pátý, což je zatím jeho nejlepší výsledek od přestupu k Ferrari.
Britský jezdec otevřeně přiznal, že si na nový vůz stále zvyká a že po dvanácti letech v Mercedesu je pro něj přechod náročný: „Ferrari vyžaduje úplně jiný jízdní styl, jiná nastavení, dokonce používáme motorovou brzdu, kterou jsem předtím nikdy nevyužíval,“ popsal pro Sky Sports F1. Zároveň ale cítí, že se mu konečně začíná dařit pochopit, jak auto funguje: „Myslím, že jsem na to konečně přišel. Teď to musím přenést i do příštího závodního víkendu.“
Hamilton si zároveň uvědomuje, že se s nastaveními příliš odchyluje a že musí během víkendu pracovat konzistentněji, což je podle něj důvod, proč za Charlesem Leclercem stále zaostává. Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ale ocenil jeho nedělní výkon a označil ho za „velmi silný a konzistentní“. Podle něj se Hamilton tempem téměř vyrovnal jezdcům jako Russell nebo Norris, což dává důvod k opatrnému optimismu.
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.
Toto Wolff údajně vede pokročilá jednání o prodeji menší části svého 33% podílu ve stáji Mercedes F1. Změna by mohla ovlivnit současnou vlastnickou strukturu týmu.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.