Charles Leclerc přirovnal trápení Ferrari při Velké ceně Bahrajnu k "efektu sněhové koule", potíže se podle něj nabalovaly jedna na druhou. Stěžoval si především na nedostatek přilnavosti a přítlaku, což výrazně ovlivnilo výkonnost monopostu.
Po náročném závodním víkendu v Bahrajnu označil Charles Leclerc aktuální problémy Ferrari za „efekt sněhové koule“. Přestože startoval z první řady díky penalizaci George Russella, nakonec dojel čtvrtý a opět se ukázalo, že Scuderia zatím není tam, kde by chtěla být.
Ferrari přivezlo do Bahrajnu vylepšený vůz SF-25 s novou podlahou, od které si slibovalo výrazný posun. V kvalifikaci se zdálo, že přítlak se opravdu zlepšil, ale v závodním tempu se slabiny znovu ukázaly. Podle Leclerca je největším problémem stále nedostatek celkové přilnavosti.
„V kvalifikaci to ještě dokážeme trochu maskovat, ale v závodě je to neúprosné, když nemáte grip, nemáte grip,“ řekl po dojezdu. „Auto momentálně využíváme na maximum, ale už z něj víc nevymáčkneme. Potřebujeme víc přítlaku, víc přilnavosti.“
Leclerc zároveň uznal, že McLaren má v tuto chvíli náskok především v oblasti práce s pneumatikami. Pochválil jejich schopnost udržet teploty pod kontrolou a odmítl spekulace o „trikových“ řešeních. „Nejde o žádné triky, jen odvedli lepší práci. My se na to teď musíme zaměřit, protože v závodě jsou o krok napřed.“
Co se týče strategie, Leclerc přiznal, že během závodu uvažoval o možnosti jet pouze na jednu zastávku. Nakonec ale vzhledem k výjezdu safety caru tým zvolil dvouzastávkovou taktiku, která podle něj byla správná. I když George Russell zvládl dojet až do cíle na měkkých pneumatikách, Leclerc si nemyslí, že by to bylo možné i v případě Ferrari. Podle jeho slov to ale stejně nebyl rozhodující moment závodu.
K závodní strategii Leclerc uvedl, že zpočátku zvažovali možnost jet na jednu zastávku, ale kvůli výjezdu safety caru se nakonec rozhodli správně pro dvě: „Nikdo nemohl tušit, že ve druhé části závodu vyjede safety car, ale nakonec se ukázalo, že dvě zastávky byly lepší volba.“ Přechod na tvrdé pneumatiky ke konci podle něj dával smysl vzhledem k možnostem, které měli: „Nemyslím si, že by to u nás bylo možné, ale ještě se na to podíváme. Každopádně si nemyslím, že to byl klíčový moment závodu.“
Ferrari tak odjíždí z Bahrajnu s otázkami, ale i s vědomím, kde hledat zlepšení – a podle Leclerca je to především o technickém pokroku a trpělivosti.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.
Ferrari oznámilo, že během středečního filmovacího dne na okruhu Mugello usednou do vozu oba jeho jezdci – Lewis Hamilton i Charles Leclerc. Italský tým zde poprvé nasadí nové zadní zavěšení, které má být klíčové před nadcházející Velkou cenou Belgie.
Helmut Marko oznámil, že Max Verstappen může očekávat řadu technických vylepšení před posledními dvěma závody před letní přestávkou. Rakouský poradce Red Bullu potvrdil, že tým připravil několik důležitých upgradů, které by měly pomoci Verstappenovi udržet tempo v boji o šampionát.
Lando Norris označil své vítězství na Velké ceně Velké Británie 2025 za nejdůležitější moment své dosavadní kariéry. Emotivní triumf před domácím publikem pro něj znamená naplnění dlouholetého snu.
Christian Horner při Velké ceně Velké Británie otevřeně přirovnal Red Bull k Ferrari, což získalo nový rozměr poté, co byl sám nečekaně odvolán z vedení týmu Red Bull.
Alain Prost přiznal, že významně pomohl Oscaru Piastrimu na začátku jeho kariéry. Nyní ho podporuje v souboji o titul v roce 2025 proti týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Fernando Alonso přiznal, že celý tým Aston Martin se učí od Adriana Neweyho, který přináší širší pohled na to, jak by měl tým fungovat. Podle něj nejde jen o techniku, ale o komplexní přístup k práci celé organizace.
Šampion Super Formule Sho Tsuboi a rezervní jezdec Haasu Ryo Hirakawa otestují vůz VF-23 během testu TPC na okruhu Fuji. Pro oba Japonce půjde o cennou příležitost ukázat se v technice F1 na domácí trati.
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.