Liam Lawson dostal minimální čas na adaptaci na monopost Red Bullu, a po pouhých dvou závodech musel uvolnit místo Yukimu Tsundovi. Giedo van der Garde tento krok označuje za nespravedlivý, přičemž srovnává situaci s šikanou.
Druhé závodní místo v týmu vedle Maxe Verstappena stalo pro každého pilota prakticky prokletím. Předchozí jezdci, jako Pierre Gasly a Alex Albon, se ani nedostali k plné stabilitě, přičemž oba byli po několika závodech odvoláni z hlavního týmu. Red Bull se po mnoha pokusech rozhodl dát šanci Liamu Lawsonovi, ale i jeho krátká zkušenost na tomto sedadle je poznamenána tlakem a nejistotou. Po pouhých dvou závodech je Lawson nucen opustit kokpit, což vyvolává řadu pochybností o správnosti takového rozhodnutí.
Giedo van der Garde, bývalý pilot F1, se ve svém komentáři rozhodně postavil na stranu mladého Novozélanďana. Podle něj je celé hodnocení výkonů jezdců v Red Bullu příliš přísné a nezohledňuje reálné podmínky, které závodníkům panují. "Je to jako šikana nebo panika, než spravedlivé hodnocení," uvedl van der Garde, čímž vyjádřil svůj nesouhlas s rychlým a nekompromisním rozhodnutím vedení týmu.
Max Verstappen, který se v minulosti několikrát postavil za své kolegy, vyjádřil solidaritu s Lawsnem, když zdůraznil, jak náročné je ovládat monopost RB21. Verstappen naznačil, že pokud by měl Lawson k dispozici více času, mohl by ukázat lepší výsledky. Podle něj je to právě charakteristiky vozu, který je přizpůsoben Verstappenovu stylu, co činí adaptaci pro ostatní jezdce obzvláště obtížnou.
Van der Garde neváhal Lawsona podpořit a vyjádřil přání, aby mu Red Bull dal více času a prostor ukázat své schopnosti. Připomněl, že Lawsonova cesta do F1 byla výsledkem tvrdé práce a odhodlání, a že takto rychlý konec může být pro jeho kariéru škodlivý. "Je to tvrdé, když tě tým zklame hned po několika závodech," dodal van der Garde a vyjádřil naději, že Liam využije svou šanci v Japonsku k tomu, aby všem ukázal, že jeho potenciál byl podceňován.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.