Isack Hadjar zůstává plně soustředěný na svůj cíl získat sedačku v Red Bullu, i když Yuki Tsunoda čelí problémům s aktuálním vozem RB21.
Isack Hadjar před britskou Grand Prix potvrdil, že jeho cílem stále zůstává posun do hlavního týmu Red Bullu, a to i navzdory současným potížím, které tým zažívá. Jeho vyjádření přichází ve chvíli, kdy roste nejistota ohledně budoucnosti Yukiho Tsunody, jenž v posledních závodech zůstává za očekáváním.
Francouzsko-alžírský nováček se aktuálně drží na 11. místě průběžného pořadí jezdců, přičemž poráží týmového kolegu Liama Lawsona (15. místo) i samotného Tsunodu, který je až sedmnáctý, informuje Motorsport.com.
„Nevím, co se tam přesně děje, ale mohu říct, že Yuki je opravdu rychlý,“ komentoval Hadjar výkony japonského pilota ve voze RB21.
Red Bull letos řeší technické potíže – jejich vůz má velmi úzké provozní okno, což znamená, že je obtížnější ho správně nastavit a řídit. Dokonce i Max Verstappen s ním má větší problémy než dříve. Kvůli tomu tým klesl na čtvrté místo v Poháru konstruktérů.
Situaci nepomáhá ani Tsunodova forma. Zatímco v Racing Bulls se ukázal jako spolehlivý jezdec, pod přímým dohledem Christiana Hornera zatím výsledky nenaplňuje. „Auto není špatné, ale hlavně první kola se zdají být skvělá. Pak ale jako by se pneumatika rozpadala kolo za kolem a já ztrácím přilnavost,“ řekl Tsunoda po závodě v Rakousku.
Hadjar si ale i přes to všechno drží svůj směr. „Když jsem před čtyřmi lety podepsal smlouvu s Red Bullem, cílem bylo dostat se do hlavního týmu. To se nezměnilo,“ potvrdil a dodal, že by ho zajímalo, jak by si s vozem poradil on sám. „Bylo by zajímavé se na to podívat. Chtěl bych si to zkusit.“
Momentálně to však pro Hadjara není na pořadu dne. Ačkoli poráží Tsunodu a patří k nejkonzistentnějším nováčkům na startovním roštu, zůstává trpělivý. „Neřídím to úplně sám, ale boduji každý víkend. Pořád se mám co učit, takže má smysl zůstat tam, kde jsem.“
Dvacetiletý Isack Hadjar přiznává, že by bylo náročné usednout po boku Maxe Verstappena. Helmut Marko tomu říká „efekt Verstappen“ – začínal by každý závod s hendikepem, protože Verstappen se rychle dostává do tempa a je velmi výbušný. Hadjar vysvětlil, že by musel neustále dohánět ztrátu.
Co se týká jeho připravenosti, řekl, že mentálně je na to připravený a v tom je jeho silná stránka. Ale otázkou podle něj je, zda má i technické schopnosti jako Verstappen. A to zatím nikdo neví.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.