Fernando Alonso se s nadsázkou vyhnul poskytování rad Maxu Verstappenovi ohledně jeho možného přestupu k Mercedesu. Španělský veterán žertoval, že své názory by sdílel pouze „za obrovskou sumu peněz,“ čímž odlehčil spekulace a ukázal svůj typický smysl pro humor.
Otázky ohledně budoucnosti Maxe Verstappena u Red Bullu a možného přestupu k Mercedesu stále žhavě rezonují v paddocku, a to i během víkendu Velké ceny Velké Británie. Řada jezdců už svůj názor na toto téma vyslovila, ale mediální pozornost se tentokrát soustředila na zkušeného Fernanda Alonsa, který byl tázán, zda by Verstappenovi doporučil změnu týmu.
Alonso na dotaz reagoval svým obvyklým vtipem a nadhledem. „Ne. Žádné rady. Mohu být konzultantem, ale za pořádnou sumu peněz. Teď žádné rady,“ zaznělo s úsměvem z úst španělského veterána. Jeho lehce ironická odpověď odráží nejen jeho smysl pro humor, ale i komplexnost situace, která se kolem Verstappenovy budoucnosti vyvíjí.
Spekulace o Verstappenově možném přestupu k Mercedesu totiž neustávají. Toto Wolff potvrdil, že mezi nimi probíhají jednání, ale detaily těchto rozhovorů zůstávají tajemstvím. Tento vývoj navíc koresponduje s nedávným propadem Red Bullu v Poháru konstruktérů, kde tým klesl na čtvrté místo. Naopak Mercedes zaznamenal první vítězství sezóny díky Georgi Russellovi, který vede ve šampionátu těsně za Verstappenem s devíti body ztráty.
Příští rok by však mohl znamenat zásadní zlom. Nová pravidla přinesou do Formule 1 reset, který dává všem týmům šanci posunout se výš bez ohledu na dosavadní výsledky. Alonso to komentoval s optimismem: „Příští rok máme všichni velkou příležitost, nejen Aston Martin, ale i další týmy, které chtějí být na vrcholu. Pravidla se resetují a všichni chceme být v pozici bojovat o větší věci.“
Mercedes se na sezónu 2026 připravuje s velkými ambicemi. Nedávno tým přivítal do svých řad Adriana Neweyho a investoval značné prostředky do rozvoje. Alonso vyzdvihl kvalitu zázemí: „Víme, že máme jednu z nejlepších továren ve sportu. Ale není to jen o tom, kde vyrábíme auta, výsledky ukazují, jak silný tým skutečně je. Začali jsme sezónu velmi těžce a dlouho jsme nebodovali.“
Španěl věří, že zlepšení je na cestě: „Někteří z vás byli z Aston Martin nedávno zklamaní a říkali, že tým není na správné cestě. Ale když dnes navštívíte naši továrnu, zůstanete šokováni úrovní zázemí i týmu. Doufám, že vaši kolegové na to nezapomenou, až příště o nás budou mluvit.“
Fernando Alonso se s nadsázkou vyhnul poskytování rad Maxu Verstappenovi ohledně jeho možného přestupu k Mercedesu. Španělský veterán žertoval, že své názory by sdílel pouze „za obrovskou sumu peněz,“ čímž odlehčil spekulace a ukázal svůj typický smysl pro humor.
Isack Hadjar zůstává plně soustředěný na svůj cíl získat sedačku v Red Bullu, i když Yuki Tsunoda čelí problémům s aktuálním vozem RB21.
Lando Norris reagoval na spekulace o možném přestupu Maxe Verstappena k Mercedesu. Zdůraznil však, že zatím není nic potvrzeno a je třeba se soustředit na současnou sezónu.
Obavy jezdců o ovladatelnost monopostů pro sezonu 2026 vyvolávají otázky, zda jsou oprávněné, nebo předčasné. Vývoj nových vozů je stále v rané fázi, a tak konečné hodnocení přijde až s prvními testy.
Ralf Schumacher rozpoutal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena, když naznačil, že hvězda Red Bullu by mohla zamířit k Mercedesu. Tato tvrzení přidávají další vrstvu nejistoty do už tak napjatého přestupového trhu ve Formuli 1.
Fernando Alonso pochválil nováčka Gabriela Bortoleta z týmu Kick Sauber za jeho první body ve Formuli 1 v Rakousku. Oba se utkali v atraktivním souboji v závěru závodu ve Spielbergu.
Ferrari čelí zásadnímu problému s nastavením světlé výšky monopostu SF-25. Tým proto instruoval oba své jezdce, Lewise Hamiltona i Charlese Leclerca, aby během závodu praktikovali „lift and coast“, tedy zvednutí nohy z plynu a brzdění bez motoru, aby snížili zatížení a pomohli situaci zvládnout.
Před blížící se výjimečnou Velkou cenou Velké Británie se významná část komunity Formule 1 sešla s britským premiérem. Setkání poskytlo příležitost zdůraznit důležitost tohoto prestižního závodu a podpořit dlouhodobý vztah mezi F1 a Spojeným královstvím.
McLaren představuje na Velkou cenu Velké Británie speciální chromové zbarvení „Legacy at Speed“, vytvořenou ve spolupráci s Google Chrome, která spojuje historii týmu s novými fanoušky.
George Russellovi končí smlouva u Mercedesu na konci sezony. Stále silnější spekulace naznačují, že by ho mohl nahradit Max Verstappen, pokud opustí Red Bull.
Max Verstappen odstoupil z Velké ceny Rakouska už v prvním kole po kolizi s nováčkem Antonellim. Místo aby šel za novináři a k týmu, sledoval raději 24hodinovku ve Spa, kde jeho tým vyhrál třídu Gold Cup.
Yuki Tsunoda zaznamenal v Rakousku svůj nejhorší závod, kdy ho výrazně zpomalila degradace pneumatik a nedokázal najít příčinu propadu. Tým Red Bull i Christian Horner varují, že je potřeba rychle situaci řešit kvůli velkému rozdílu v tempu oproti Verstappenovi.