McLaren představuje na Velkou cenu Velké Británie speciální chromové zbarvení „Legacy at Speed“, vytvořenou ve spolupráci s Google Chrome, která spojuje historii týmu s novými fanoušky.
McLaren přichází na letošní Velkou cenu Velké Británie se speciální jednorázovou livery, kterou tým představil na akci McLaren Racing Live v Londýně. Nový design, nazvaný „Legacy at Speed“, je inspirovaný partnerstvím s Google Chrome a má za cíl propojit bohatou historii týmu s moderními fanoušky Formule 1.
Louise McEwen, marketingová ředitelka McLarenu, uvedla, že tým si je vědom nejen věrných příznivců, kteří je sledují desítky let, ale i nových fanoušků, kteří teprve Formuli 1 objevují. „Tato livery je skvělou příležitostí, jak obě skupiny fanoušků spojit a ukázat jim naši tradici v novém, atraktivním hávu,“ dodala McEwen.
Pro McLaren je to již třetí sezona v řadě, kdy vsadil na chromový design. Poprvé se tento vzhled objevil při Velké ceně Velké Británie v roce 2023, následoval pak speciální motiv na americkém GP v Austinu. Ačkoliv chrom zatím není trvalou součástí týmové identity, tyto jednorázové livery jasně vzdávají hold éře, kdy McLaren kraloval na okruzích a chrom se stal jeho charakteristickým znakem.
McLaren vstupuje do závodního víkendu s velkými cíli. Lando Norris, který nedávno vyhrál v Rakousku, bude usilovat o zmenšení bodového náskoku svého týmového kolegy Oscara Piastriho, který momentálně činí 15 bodů.
Partner týmu, Google Chrome, také vyjádřil nadšení ze spolupráce. Adrienne Lofton, viceprezidentka globálního marketingu Googlu, zdůraznila, že rychlost a výkon Chrome skvěle doplňují sílu McLarenu. Společně chtějí přenést závodní atmosféru k fanouškům před blížícím se závodem na Silverstonu.
Speciální design vozu McLaren tak nejen vzdává hold jeho bohaté historii, ale zároveň ukazuje odhodlání týmu pokračovat ve skvělých výkonech a navázat na úspěchy z minulých let.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.
Jezdec IndyCar z týmu Andretti se stane testovacím pilotem Cadillacu ve Formuli 1. Pomůže Valtterimu Bottasovi a Sergiu Pérezovi s přípravami na vstup stáje do šampionátu v roce 2026.
Lando Norris přiznal, že jeho osobnost a přístup k závodění se liší od špičkových jezdců F1, Maxe Verstappena a Oscara Piastriho. Podle něj to ovlivňuje nejen jeho výkon, ale i způsob, jakým zvládá tlak na trati.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce