Liam Lawson po pátečních trénincích v Japonsku působil optimisticky, když se vrátil do týmu Racing Bulls po náročné zkušenosti s hlavním týmem Red Bull. Novozélanďan byl plný pozitivní energie a naznačil, že je připraven čelit výzvám a soustředit se na zbytek víkendu.
Liam Lawson, který přišel o místo v týmu Red Bull po závodě v Číně, měl pozitivní náladu po pátečním tréninku na okruhu v Suzuce, který byl poprvé součástí jeho kalendáře pro sezónu 2025. Novozélanďan, který se vrátil do týmu Racing Bulls, skončil po narušeném dni na sedmé pozici, přičemž jeho nový týmový kolega Isack Hadjar skončil na třetí pozici, těsně před ním.
Po vystoupení z auta se Lawson podělil o své dojmy: "Byl to dobrý den. Je fajn být zpět za volantem, skvělé znovu jezdit v Suzuce. Je to opravdu skvělý okruh. S novým povrchem je první sektor ještě rychlejší, takže to cítíte, jako by vám to trhalo hlavu, což je dost vzrušující."
"Ale celkově to byl dobrý den. Zítra je samozřejmě důležitější," dodal s úsměvem.
Když se ho zeptali, jak se vůz VCARB 02 srovnává s RB21, který řídil v Austrálii a Číně, 23letý jezdec řekl: "Cítilo se to dobře. Určitě to vypadá jinak. Možná to není to, co všichni očekávali, ale je to rozhodně jiný pocit při řízení."
Lawson rovněž vyjádřil spokojenost s prací týmu Racing Bulls, zejména s pozitivním přístupem šéfa týmu Laurenta Mekiese, který mu poskytl podporu během posledního týdne. "Bylo to příjemné. Všichni byli opravdu pozitivní. I od Laurenta, který mi hned zavolal, říkal všechno, co jsem potřeboval slyšet... A když jsem přišel do paddocku, bylo to skvělé," přiznal Lawson.
Týmový kolega Hadjar se také ukázal v dobré náladě po své klasifikaci v top 3, kterou získal i přes několik přerušení kvůli červeným vlajkám v FP2. "Bylo to víc než povzbudivé a opravdu zábavné," řekl Francouz. "Tato kombinace auta a okruhu je rozhodně nejlepší. Dnes jsem si to užil. Určitě dobrý pátek. Melbourne a Čína byly také silné, víme, na čem pracovat, a myslím, že jsme na dobré cestě k dobrému výsledku zítra."
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.