Liam Lawson po pátečních trénincích v Japonsku působil optimisticky, když se vrátil do týmu Racing Bulls po náročné zkušenosti s hlavním týmem Red Bull. Novozélanďan byl plný pozitivní energie a naznačil, že je připraven čelit výzvám a soustředit se na zbytek víkendu.
Liam Lawson, který přišel o místo v týmu Red Bull po závodě v Číně, měl pozitivní náladu po pátečním tréninku na okruhu v Suzuce, který byl poprvé součástí jeho kalendáře pro sezónu 2025. Novozélanďan, který se vrátil do týmu Racing Bulls, skončil po narušeném dni na sedmé pozici, přičemž jeho nový týmový kolega Isack Hadjar skončil na třetí pozici, těsně před ním.
Po vystoupení z auta se Lawson podělil o své dojmy: "Byl to dobrý den. Je fajn být zpět za volantem, skvělé znovu jezdit v Suzuce. Je to opravdu skvělý okruh. S novým povrchem je první sektor ještě rychlejší, takže to cítíte, jako by vám to trhalo hlavu, což je dost vzrušující."
"Ale celkově to byl dobrý den. Zítra je samozřejmě důležitější," dodal s úsměvem.
Když se ho zeptali, jak se vůz VCARB 02 srovnává s RB21, který řídil v Austrálii a Číně, 23letý jezdec řekl: "Cítilo se to dobře. Určitě to vypadá jinak. Možná to není to, co všichni očekávali, ale je to rozhodně jiný pocit při řízení."
Lawson rovněž vyjádřil spokojenost s prací týmu Racing Bulls, zejména s pozitivním přístupem šéfa týmu Laurenta Mekiese, který mu poskytl podporu během posledního týdne. "Bylo to příjemné. Všichni byli opravdu pozitivní. I od Laurenta, který mi hned zavolal, říkal všechno, co jsem potřeboval slyšet... A když jsem přišel do paddocku, bylo to skvělé," přiznal Lawson.
Týmový kolega Hadjar se také ukázal v dobré náladě po své klasifikaci v top 3, kterou získal i přes několik přerušení kvůli červeným vlajkám v FP2. "Bylo to víc než povzbudivé a opravdu zábavné," řekl Francouz. "Tato kombinace auta a okruhu je rozhodně nejlepší. Dnes jsem si to užil. Určitě dobrý pátek. Melbourne a Čína byly také silné, víme, na čem pracovat, a myslím, že jsme na dobré cestě k dobrému výsledku zítra."
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.
Max Verstappen si suverénně zajistil pole position pro Velkou cenu USA, když porazil Landa Norrise. Oscar Piastri tentokrát nestačil ani na top 3.
Max Verstappen ovládl chaotický sprint před Velkou cenou USA 2025. Oba jezdci McLarenu přitom skončili hned v první zatáčce po úvodní kolizi.
Nico Hülkenberg překvapil výborným výkonem a zajistil si nejlepší startovní pozici sezóny ve Sprintu během víkendu Velké ceny USA.
Fernando Alonso si v kvalifikaci na okruhu Circuit of the Americas připsal jedno ze svých nejlepších letošních umístění. Přestože jej čeká náročný závodní víkend, zůstává odhodlaný a motivovaný bojovat.
Andrea Stella po sprintové kvalifikaci v Austinu naznačuje, že McLaren skrývá určité trumfy, které by mohly použít v následujícím závodě.
Zatímco McLaren drží pod pokličkou detaily ohledně „důsledků“, které čekají Landa Norrise, Martin Brundle poskytl svůj pohled na možné scénáře.
Laurent Mekies přiznal, že tým udělal chybu ve strategii výjezdů na trať a zdůraznil, že Yuki Tsunoda si zaslouží omluvu.