Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Liam Lawson se stal prvním jezdcem, který opustil závod na Velké ceně Británie po kolizi s Estebanem Oconem z týmu Haas už v prvním kole. Ačkoli Ocon mohl pokračovat, Lawson byl nucen závod okamžitě ukončit. Stewards označili incident za „závodní nehodu“, která však znamenala nešťastný konec pro novozélandského jezdce.
Isack Hadjar se naopak vyhnul většině chaosu prvního kola díky odvážnému rozhodnutí zajet do boxů už na konci formace a přezout na slick pneumatiky, stejně jako například George Russell či Charles Leclerc. Tento riskantní tah se však ukázal jako nesprávná strategie, protože proměnlivé počasí vrátilo závod zpět do mokrých podmínek.
Po ukončení období za Safety Carem se Hadjar ocitl za Mercedesem Kimim Antonellim. Hned po restartu však mladý jezdec narazil zezadu do Mercedesu, což znamenalo okamžitý konec pro oba. Hadjar později popsal, že v těžkých podmínkách bylo závodění neustálým hazardem a že kvůli hustému dešti a poklesu teploty pneumatik měl velmi omezenou viditelnost. „Když jsem viděl červené světlo zezadu Kimiho auta, už bylo pozdě,“ přiznal Hadjar s úlevou, že vyvázl bez zranění.
K podobnému štěstí se přidal i Lawson, který také vyvázl bez úhony, ačkoliv ztráta ze Silverstonu pro něj byla velkým zklamáním. „Měli jsme dnes velmi dobré auto a v takovém závodě se může stát cokoli,“ komentoval Lawson pro F1, který podle svých slov nechtěl být agresivní a jeho cílem bylo přežít první kolo, které mu však nevyšlo.
Pro tým Racing Bulls byl závod ve Velké Británii bolestivou lekcí. Po dvojitém odstoupení klesli z šesté na sedmou pozici v Poháru konstruktérů, když je v pořadí předstihl Kick Sauber. Navíc jsou nyní na bodové úrovni s Aston Martinem, který ve Velké Británii dokázal bodovat oběma vozy.
Tato událost jasně ukázala, že v prostředí proměnlivého počasí a tvrdé konkurence je třeba nejen rychlost, ale především správné strategické rozhodnutí a chladná hlava. Racing Bulls teď stojí před výzvou rychle najít rovnováhu mezi agresivitou a opatrností, aby se dokázali v boji o nejlepší pozice vrátit zpět na správnou cestu.
Lewis Hamilton přiznal, že po Velké ceně Kataru vůbec netušil, že Max Verstappen závod vyhrál, a jeho reakce odhalila napětí a dramatický vývoj boje o titul.
Red Bull oznámil významné změny v jezdecké sestavě pro nadcházející sezonu, které posílí dynamiku týmu. Mladí talentovaní jezdci získávají nové příležitosti a oba týmy se připravují na náročný rok 2026.
Po Velké ceně Kataru se na sociálních sítích strhla vlna nenávistných reakcí mířených na Kimiho Antonelliho, který se stal terčem urážek a kritiky.
Andrea Kimi Antonelli při závodě v Kataru přišel o čtvrté místo po chybě v deváté zatáčce, což umožnilo Landu Norrisovi získat cenné body v boji o titul. Mladý Ital popsal co se stalo.
Max Verstappen si na Velké ceně Kataru připsal klíčové vítězství, kterým souboj o titul protáhl do posledního závodu sezony. Za ním projel cílem Oscar Piastri a třetí Carlos Sainz.
Oscar Piastri zatím v Kataru ovládl všechny tréninky i kvalifikaci a potvrzuje návrat do vrcholné formy. McLaren připisuje jeho dominantní výkon kombinaci talentu jezdce a vozu dobře padnoucího k vysokopřilnavému okruhu.
Lewis Hamilton i Charles Leclerc během celého víkendu v Kataru zápasí s tím, jak z Ferrari SF-25 vyždímat jeho potenciál. Vůz, který na papíře sliboval rychlost a stabilitu, se na trati ukázal jako nepředvídatelný.
Oscar Piastri si zajistil pole position pro Velkou cenu Kataru před týmovým kolegou Landem Norrisem, který skončil druhý. Třetí místo obsadil obhájce titulu Max Verstappen, což připravuje napínavý souboj o vítězství v nedělním závodě.
Oscar Piastri ovládl sprint na Velké ceně Kataru Formule 1, když si po sebevědomém výkonu dojel pro vítězství. Lando Norris sice nedosáhl na čelo, ale připsal si cenné body a zároveň stáhl část náskoku Maxe Verstappena v šampionátu.
Oscar Piastri pokračuje ve svém návratu do boje o šampionát a v Kataru si zajistil pole position pro sprintový závod před Georgem Russellem.
Zak Brown promluvil o kontroverzním rozhodnutí z Las Vegas a nastínil, že i FIA měla k uloženému trestu určité výhrady. Šéf McLarenu přitom naznačil, že situace byla složitější, než by se na první pohled zdálo.
Oscar Piastri ovládl jediný trénink na Velkou cenu Kataru, když těsně porazil týmového kolegu Landa Norrise. McLaren tak naznačil, že v Kataru může očekávat další těsný souboj svých jezdců.