Yuki Tsunoda poprvé usedl do vozu RB21 během tréninků na japonské Grand Prix v Suzuce, kde se setkal s většími výzvami, než očekával. V prvním tréninku skončil šestý, ale ve druhém se propadl na 18. místo kvůli několika přerušením.
Yuki Tsunoda se podělil o své dojmy z prvního dne za volantem vozu Red Bull RB21, který si vyzkoušel po výměně nováčka Liama Lawsona, a to po dvou závodních víkendech. Japonec potvrdil, že auto se ve skutečnosti chová jinak než v simulátoru, i když v předstihu tvrdil, že v simulátoru nebylo "příliš těžké".
Před víkendem vysvětlil, že simulátor neukazoval žádné extrémní problémy s chováním vozu, přesto však pocítil některé aspekty nestability a nejistoty v řízení. Na tiskové konferenci v Suzuce uvedl: "V simulátoru to samozřejmě není úplně přesné, ale aspoň to nebylo nic extrémně složitého. Teď už cítím, co ostatní jezdci zmiňovali ohledně instability a nedostatku důvěry při řízení."
Tsunoda měl možnost experimentovat s různými nastaveními vozu, což podle něj přineslo pozitivní výsledky. "Vyzkoušel jsem několik nastavení a zdálo se, že to bylo produktivní. Už teď mám představu, jakým směrem bych se měl ubírat, a vypadá to, že to bude dobrý základ pro celkový výkon," popsal své zkušenosti z testování.
Při rozhovoru pro Motorsport.com a Tsunoda přiznal, že skutečný zážitek z jízdy se od simulátoru lišil víc, než očekával. "Bylo to trochu jinak, než jsem si představoval. V reálném voze to bylo o něco více obtížné" řekl.
V pátečním tréninku 1 se umístil na šesté příčce, přičemž za svým novým týmovým kolegou Maxem Verstappenem zaostal o pouhých 0,1 sekundy. V FP2 se sice propadl na 18. místo, ale tuto seanci přerušily několikanásobné červené vlajky – nejprve po nehodě Jacka Doohana a poté kvůli incidentu Fernanda Alonsa, který skončil v štěrku. Seanci nakonec přerušil i požár trávy u tratě.
Tsunoda se může těšit na poslední trénink před rozhodujícím kvalifikačním kolem v sobotu odpoledne.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.