Yuki Tsunoda poprvé usedl do vozu RB21 během tréninků na japonské Grand Prix v Suzuce, kde se setkal s většími výzvami, než očekával. V prvním tréninku skončil šestý, ale ve druhém se propadl na 18. místo kvůli několika přerušením.
Yuki Tsunoda se podělil o své dojmy z prvního dne za volantem vozu Red Bull RB21, který si vyzkoušel po výměně nováčka Liama Lawsona, a to po dvou závodních víkendech. Japonec potvrdil, že auto se ve skutečnosti chová jinak než v simulátoru, i když v předstihu tvrdil, že v simulátoru nebylo "příliš těžké".
Před víkendem vysvětlil, že simulátor neukazoval žádné extrémní problémy s chováním vozu, přesto však pocítil některé aspekty nestability a nejistoty v řízení. Na tiskové konferenci v Suzuce uvedl: "V simulátoru to samozřejmě není úplně přesné, ale aspoň to nebylo nic extrémně složitého. Teď už cítím, co ostatní jezdci zmiňovali ohledně instability a nedostatku důvěry při řízení."
Tsunoda měl možnost experimentovat s různými nastaveními vozu, což podle něj přineslo pozitivní výsledky. "Vyzkoušel jsem několik nastavení a zdálo se, že to bylo produktivní. Už teď mám představu, jakým směrem bych se měl ubírat, a vypadá to, že to bude dobrý základ pro celkový výkon," popsal své zkušenosti z testování.
Při rozhovoru pro Motorsport.com a Tsunoda přiznal, že skutečný zážitek z jízdy se od simulátoru lišil víc, než očekával. "Bylo to trochu jinak, než jsem si představoval. V reálném voze to bylo o něco více obtížné" řekl.
V pátečním tréninku 1 se umístil na šesté příčce, přičemž za svým novým týmovým kolegou Maxem Verstappenem zaostal o pouhých 0,1 sekundy. V FP2 se sice propadl na 18. místo, ale tuto seanci přerušily několikanásobné červené vlajky – nejprve po nehodě Jacka Doohana a poté kvůli incidentu Fernanda Alonsa, který skončil v štěrku. Seanci nakonec přerušil i požár trávy u tratě.
Tsunoda se může těšit na poslední trénink před rozhodujícím kvalifikačním kolem v sobotu odpoledne.
Před blížící se výjimečnou Velkou cenou Velké Británie se významná část komunity Formule 1 sešla s britským premiérem. Setkání poskytlo příležitost zdůraznit důležitost tohoto prestižního závodu a podpořit dlouhodobý vztah mezi F1 a Spojeným královstvím.
McLaren představuje na Velkou cenu Velké Británie speciální chromové zbarvení „Legacy at Speed“, vytvořenou ve spolupráci s Google Chrome, která spojuje historii týmu s novými fanoušky.
George Russellovi končí smlouva u Mercedesu na konci sezony. Stále silnější spekulace naznačují, že by ho mohl nahradit Max Verstappen, pokud opustí Red Bull.
Max Verstappen odstoupil z Velké ceny Rakouska už v prvním kole po kolizi s nováčkem Antonellim. Místo aby šel za novináři a k týmu, sledoval raději 24hodinovku ve Spa, kde jeho tým vyhrál třídu Gold Cup.
Yuki Tsunoda zaznamenal v Rakousku svůj nejhorší závod, kdy ho výrazně zpomalila degradace pneumatik a nedokázal najít příčinu propadu. Tým Red Bull i Christian Horner varují, že je potřeba rychle situaci řešit kvůli velkému rozdílu v tempu oproti Verstappenovi.
Ačkoliv má Max Verstappen platný kontrakt s Red Bullem až do roku 2028, jeho jméno se v souvislosti s Mercedesem objevuje stále častěji. Opakované náznaky i zákulisní debaty znovu rozdmýchaly otázku, zda by čtyřnásobný šampion mohl změnit barvy dříve, než by kdokoli čekal.
Lewis Hamilton usiluje o rekordní osmý titul mistra světa. Podle Bernieho Ecclestona však nemá v letošní sezóně příliš velké šance.
Mercedes údajně měsíce pracoval na řešení přehřívání pneumatik. Výkon v Rakousku však ukázal, že problém přetrvává.
Lando Norris potvrdil svůj impozantní vzestup a v Rakousku si připsal už třetí vítězství v sezóně 2025. Ačkoliv jeho triumf nepřišel jako překvapení, svým výkonem nekompromisně dokázal, že patří mezi absolutní špičku. Navíc poslal jasný vzkaz všem, kdo o jeho schopnostech pochybují.
Nové záběry mimo televizní přenos, kde Fernando Alonso vyjel z tratě poté, co Lewis Hamilton při předjíždění v Rakousku přišel „trochu pozdě“. Alonso se tak vyhnul kolizi při Hamiltonově riskantním manévru.
Toto Wolff vyzval italské fanoušky a média, aby dali Fredericu Vasseurovi čas a prostor na práci ve Ferrari. Reagoval tak na rostoucí spekulace o jeho budoucnosti v čele týmu.
Red Bull se i po povýšení Jukiho Cunody stále potýká s problémy na druhém místě, což vyvolává otázky, zda bude muset provést druhou změnu jezdce v tomto roce.